darkolivee@gmail.com

18 Aralık 2013 Çarşamba

Pembe pantolon, bebe yaka kolye


Herkese Selam

Bugün yine bir pantolon günü,  renklerin enerjisine inanır mısınız? Çok renkli pantolon giyen biri değilim, vücut yapım dolayısıyla genelde koyu renk alırım pantolonlarımı, rengarenk kişiğimi de rengarenk elbiselerim takılarım bluzlarımla yansıtırım :)

Bu pantolonumu yaz başında kotondan aldım, alışık olmadığımdan ilk başlarda tuhaf geliyordu ama alıştım sanırım :)

Fakat herkes pentinin termal çoraplarından bahsediyor, almak şart oldu ki eteklerim elbiselerim boynu bükük kalmasın :)


Haftasonu aldığım bir önceki postumda anlattığım hırkamla kombinledim





Altına da benettonda her daim bulunan, düz siyah bisiklet yaka bluzumu ve çok önceleri yaptığım incili bebe yaka kolyemi taktım :)


 Ahhh snoodlar ahhh, bazılarına hiç kıyamıyorumm, örüp hepsini  kendim takasım geliyor :)





Yemekten sonra kahveler benden 
Şöyle bir keyif yapalım dimi ama :)

Sevgiler
Darkolive


9 yorum:

  1. Pembe pantolonları çok seviyorum.Bebe yaka zaten her daim favorim.Şeker mi şeker bir gün olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. Hıımm canım çok hoş olmuş bu kombin.. Kış renklerinin dışına çıkarak doğru yapmışsın, çok yakışmış pembeee :)) renkler iyidirr, güzel enerji verir insana mutlu eder, yani en azından bende öyle oluyor :))..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kombin çok hoş olmuş,pantolonun rengini çok beğendim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. renklerin enerjisi tabiki benim açımdan tartışılmaz.kütlem ne olursa olsun elim koyu renklere pek gitmiyor .sen artık her türlü kombini, rengi giyecek kıvama geldin Darkom:))ama termal çorap şart!

    YanıtlaSil
  5. Pantolonun rengine bayildim, cok hos :)

    YanıtlaSil
  6. Pembeyi, gri ve siyahla dengeleyerek yaptığın kombin çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  7. Canım yaka kolyeleri çok seviyorum.sen de çok güzelyapmışsın.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. sen her gn bu kadar şık giyinip bizi kıskandırıyosun :)

    YanıtlaSil
  9. darkocum son iki kombininde harika vallahi benimde böyle fuşya bir pantolonum var hevesle aldım ama giymeye daha cesaret edemedim biraz daha koyu benimki bakalım nezaman cesaret edicem ama önceki posttaki pantolununa bayıldım hatta lcw sitesine baktım yarı yarıya düşmüş fiyatı alıyımmı bilemedim ama bu aralar biraz fazla açıldım artık kendimi biraz frenlemeye çalışıyorum genede gözüm kaldı pantolonda bilmiyom alayımmı almıyayımmı belki alırım bugün hadi öptüm canım sağlıcakla kal Ege'yi de bir ısır benim için:)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...