darkolivee@gmail.com

27 Haziran 2016 Pazartesi

Ayva göbekleri eritelim : )

Herkese Selam

Yaz bir anda geldi, plajlar havuzlar şenlendi
Eee verilecek her bayanın en az bi 5 kilosu yok mudur Allaasenn! :)
Ayva göbekleri biraz olsun  eritecek çok basit bir tarif vereceğim, bende bikaç gündür yapıyorum, hem kolay hem sağlıklı, herkesin bildiği ama amaaaaan yarın yaparım diyerek ertelediği bir tariftir bu :)




3 y.k yağsız yoğurt
yarım limon suyu
1 şişe maden suyu

Yoğurdun üzerine yarım limonu sıkın, yavaş yavaş maden suyunu ilave ederek güzelce karıştırın, hepsini bir anda eklerseniz köpürür ve taşar dikka edin, , sabahları aç kanına, yani kahvaltıdan yarım saat önce, ve akşam yatmadan yarım saat önce içilecek bu tarif...
Kür şeklinde uygulanıyor, 2 hafta boyunca düzenli olarak içicez, diyetinize çok fayda sağlayacaktır eminim... 

Bazı arkadaşlar yoğurt ile acı biber karışımı da yiyorlarmış, ben denemedim ama onun da metebolizmayı hızlandıracağı kesin :)


Sevgiler
Darkolive

 

22 Haziran 2016 Çarşamba

Çapraz ipli bluz ve puantiyeli etek


Herkese Selam
Çapraz ip detaylı kıyafetler altın çağını yaşıyor bu sezon sanırım :)
Mayolar, bluzlar, etekler her zevke göre bir tane mevcut
Bende sırtı çapraz ip detaylı bir bluzdan yana kullandım hakkımı :))
Puantiyeli eteğimle harika bir ikili oldular bence <3 :))


Son zamanlarda en çok kullandığım ayakkabılarım ise adidas metal toe gold serisi
çok tatlı ve rahat ayakkabılar, tavsiye edilir...


Sevgiler
Darkolive

21 Haziran 2016 Salı

Diyet Meselesi...


Herkese Selam
Uzun zamandan beri yazamıyorum
Bu aralar her bayan gibi diyetlerle meşgulum :))
Tam protein ağırlıklı, yulaf kepekli bol su yeşil çaylı bir diyet

Balık vazgeçilmezim, yağsız tavada güzelce kızartıyorum, kendi yağıyla kızarıyor...


Bu ara polenezin hindi fümesini bol bol tüketiyorum, lorlu güzel bir omlet yapıp yulaf kepekli kreple hüpletiyorum...
 


Kreplerim


Ispanaklı, mantarlı gözleme, unsuz yulaf kepeği ile
2yemek kaşığı yulaf kepeği, 7yemek kaşığı light süt, 2 yemek kaşığı kadar light kaşar,  1 yumurta karıştırıp tavada pişiriyoruz...




Bunların yanında haşlanmış yumurta, tavuk ızgara, balık ızgara, az yağlı sebze yemeği
Bir anda harika bir incelme oluyor, canım çok tatlı çekerse tatlandırıcılı sakız çiğniyorum, ya da mısır nişastalı kakaolu tatlandırıcılı puding yapıyorum, minik kaplara paylaştırıp yiyorum  :))

1 ay dolsun öncesi sonrası resimlerimi de paylaşıcam 

Şimdilik hoşçakalın 

Sevgiler
Darkolive


27 Nisan 2016 Çarşamba

Göl !


Selamlar!
 
Erciyes-Kapadokya gezimize başlamadan, gözümüzü  bu muhteşem gölün yanında açtık, güneş yeni doğmuş erken saatlerdi, bi kalakaldık önce rüya mı diye :D
 muhtemelen eriyen kar sularının birikmesiyle oluşan bir göl.
Ama o kadar güzel bir yansıması vardı kii, tüm arkadaşlarım ve ben hayal dünyasına ışınlandık sanki :)


Sevgiler 
Darkolive

21 Nisan 2016 Perşembe

Haftasonu Kapadokya


Herkese Selam
Haftasonu inanılmaz bir iki gün geçirdim arkadaşlarımla <3
Çok güzel resimler çektim, harika anılar biriktirdim 
Şükürler olsun <3





Devamı gelecek :)
Sevgiler
Darkolive

31 Mart 2016 Perşembe

İpana Luxe Perfection Beyazlatıcı Diş Macunu yorumlarım

Doğru makyaj, dolgun kirpikler, bakımlı bir cilt, hacimli saçlar… En önemlisi de beyaz dişlerle sağlıklı, güzel bir gülümseme! Bu yüzden diş bakımına ve beyaz olmasına oldukça özen gösteriyorum. Sürekli yeni ürünleri deneyimlemeyi de seviyorum. Burada raflarda gözüme çarpan ve Amerika’nın en büyük diş macunu markası olan Crest aslında Procter and Gamble’ın Türkiye’de sunduğu İpana markasıyla tamamen aynı içeriklere sahipmiş. Dünyada ilk defa beyazlatıcı bantları üreten bir marka olduğu için 3 boyutlu Beyazlık ailesi oldukça ilgimi çekti. Son zamanlarda market alışverişine gittiğim her mağazada ve televizyonlarda sıklıkla İpana’nın yeni ürünü olan Perfection’a denk gelince ve özellikle 3 günde %100’e kadar lekesiz iddasını duyunca denemek istedim ve hemen aldım.
İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu ünvanına sahip bu diş macunu ile deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Diş hekimimin de daha beyaz bir diş için önerdiği İpana 3D White Perfection ile güvenle, bembeyaz gülebiliyorum.
Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içeriyor. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekeleri %100’e kadar etkin biçimde çıkarıp ve bembeyaz bir gülümsemeye sahip olmamızı sağlıyor.
Performansına gerçekten çok şaşırdım. Etkisi inanılmaz! İlk kullanımdan itibaren bile diş yüzeyindeki lekeleri çıkarma etkisini farkediyorsunuz. Keskin nane tadıyla ferahlığı sağlıyor, böylece uzun süre ferah bir nefese de sahip oluyorsunuz. Beyazlatma etkisi bu kadar iyiyken diş mineme hiç bir zarar vermediğini bilmek de çok güzel.
Procter and Gamble’ın tüm dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana ile Türkiye’de de raflarda yerini aldı. Denediğinizde bana hak vereceksiniz:) Kullanmadan kesinlikle inanmazdım, deneyince etkisini gördüm ve mükemmel sonuç aldım.
Tam bir bakım sağlamak için aynı ailenin Oral-B 3D White Luxe ağız bakım suyunu da kullanıyorum. O da diş macunu ve fırçasının ulaşamadığı alanlardaki lekeleri bile çıkararak uzun süre, keskin bir ferahlık sağlıyor.
Unutmadan küçük bir not ekleyeyim; P&G ve İpana ürün performansına o kadar güveniyor ki, memnun kalmazsanız paranızın 2 katını iade ediyor. Bu nedenle beyazlatıcı etkisini kendiniz de görün diye bence gerçekten denemeniz gereken bir ürün.
Ürünü satın almak isterseniz tıklayınız!
P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım. 
http://www.agizbakimuzmani.com/
#ipanaperfection  #gülüşünügöster
İçerik Kaynak: http://kokoshgirl.com/
Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=B7MDJzarokU

Bir boomads advertorial içeriğidir.

22 Mart 2016 Salı

Spor Yapmak Lüks Değil, Bir Alışkanlık Olmalı!

Belki daha önce hiç spor yapmadınız, belki başlayıp bıraktınız… Belki de, sporun bir lüks olduğunu düşünüyorsunuz. Sizi rahatlatarak başlayayım: Spor, kesinlikle bir lüks değil. Doğru spor türünü seçerseniz, çok pahalı malzemeler almanıza gerek yok. Bütçenizin rahatça karşılayabileceği miktarlarla, dilediğiniz spora başlamak mümkün. Spor herkes için bir zorunluluk ve bu durum geliriniz ile sosyal statünüzden etkilenmiyor: Vücudunuz, egzersize ihtiyaç duyuyor. Peki, ilk defa başlayacak olanlar için en uygun sporlar hangileri? Bir soru daha: Zaten spor yapıyor ve başka bir spor türünü de denemek istiyorsanız, hangisini seçmelisiniz? Sizler için her iki sorunun cevabını da içeren bir liste hazırladım.
•    Fitness        : Adını şimdiye kadar çokça duyduğunuz fitness, aslında hiç de karmaşık bir spor değil. Fit vücut sahibi olmak için en uygun spor olan fitness, sizden başka neredeyse hiçbir malzemeye ihtiyaç duymuyor! Rahat hissedilen bir şeyler giymek, Fitness hareketlerine başlamak için yeterli. Fitness hareketleri çeşitli ve diğer pek çok spor türünden esinleniyor; örneğin şınav çekip 100 metre koşmak, squat hareketleri yapmak ve hatta sadece basit bir yürüyüş dahi fitness içerisinde değerlendirilebiliyor. Kısacası, daha sağlıklı ve daha fit bir vücut için yapılabilecek tüm hareketler, fitness sporu bünyesine giriyor.
 Kimlere Hitap Ediyor?        - Yeni Başlayanlara
 Malzeme İhtiyacı         Fitness tişörtü 

•    Bisiklet        : Bisiklet modelleri sadece çocuklar için değil, büyüklere de hitap ediyor. En az koşu kadar kolay ve faydalı bir spor olan bisiklet, kalça ve bacaklarınızı başka hiçbir spor türünün yapamayacağı ölçüde çalıştırıyor ve biçime sokuyor. Üstelik farklı bisiklet modelleri sayesinde, istediğiniz her yerde bu sporu yapabilmeniz mümkün. İster bir dağ bisikleti alın ve kendinizi doğaya bırakın, isterseniz de işe gidip gelirken kullanın – bisiklet, sizi otomobillere ve toplu taşımaya mahkûm olmaktan kurtarıyor!
Kimlere Hitap Ediyor?       -Yeni Başlayanlara
     - Başka bir spor denemek isteyenlere
Malzeme İhtiyacı       Dağ Bisikleti
•    Koşu    : Koşmanın faydaları saymakla bitmiyor: Vücudunuzu forma sokuyor, kan basıncınızı düzenliyor, akciğer kapasitenizi artırıyor ve özellikle kalça bölgesindeki inatçı yağları kolayca eritiyor. Üstelik herkes kolayca yapabiliyor: Koşu, yediden yetmişe tüm yaş gruplarına hitap ediyor. İhtiyacınız olan tek malzeme sağlam bir ayakkabı ve mümkünse düz bir zemin – rahat edebilmeniz için, koşu ayakkabısı kullanmanızı öneririm. Yavaş bir tempoda başlayıp, zaman geçtikçe hem hızınızı ve hem de mesafenizi artırın, etkilerini görmeye hemen başlayacaksınız.
 Kimlere Hitap Ediyor?    - Yeni Başlayanlara
 Malzeme İhtiyacı     Koşu Ayakkabısı

•    Outdoor Sporları    : Hem doğayla baş başa olmak ve hem de spor yapmak için en uygun çözüm, outdoor sporları. Doğa yürüyüşü yapmak için hiçbir malzemeye ihtiyacınız yok; doğanın kendisinden başka! Sadece rotanızı belirlemeniz yeterli, sonrasında her anı keyifli bir yürüyüş sizi bekliyor. Rahat edebilmek ve daha da uzun yürüyebilmek için, trekking ayakkabısı kullanmanızı tavsiye ederim. Bildiğiniz bölgelerde başlayıp, deneyim kazandıkça aynı sporu yapan gruplara katılmanızı öneririm. Outdoor sporları ve doğa yürüyüşü, aynı zamanda sosyalleşmenizi de sağlıyor.
Kimlere Hitap Ediyor?  - Yeni Başlayanlara
Malzeme İhtiyacı  - Outdoor Ayakkabı

•    Futbol    : Futbol sporunu tanıtmaya gerek yok, ülkemizde zaten yeterince tanınıyor ve seviliyor. Sanılanın aksine sadece bacakları çalıştıran bir spor değil bu; futbol sırasında vücudun tamamı çalışıyor ve şekle giriyor. Belki şaşıracaksınız ama, mekik çekerek bir türlü kurtulamadığınız göbeğinize futbol sayesinde elveda deyip, “six-pack” denen karın kaslarına bile sahip olabilirsiniz! Futbol, yapılması çok kolay bir spor, zira neredeyse hiçbir ön şart gerektirmiyor. İhtiyacınız olan futbol malzemeleri, sadece bir adet meşin toptan (ve biraz açık alandan) ibaret. Eşofmanlarınızı giymeyi de unutmayın! Ustalaştıkça, krampon, tekmelik ve baldırlık gibi diğer futbol malzemeleri de işin içine girecek elbette – ama başlamak için bir top dışında hiçbir şeye ihtiyacınız yok. (Halı sahada oynuyorsanız, krampon yerine halı saha ayakkabısı kullanmanızı tavsiye ederim.)
Kimlere Hitap Ediyor?                       - Yeni Başlayanlara  
    - Başka bir spor denemek isteyenler
Malzeme İhtiyacı     Top, Krampon

Peki, gerek bu sporlar, gerekse de diğerleri için ihtiyaç duyacağınız malzemeleri nereden almalı? Decathlon işte tam da bu noktada devreye giriyor. Avantajlı fiyatları ve uygun alışveriş koşulları, tüm mağazalarında ve web sitelerinde sizleri bekliyor!

Bir boomads advertorial içeriğidir.