darkolivee@gmail.com

21 Haziran 2016 Salı

Diyet Meselesi...


Herkese Selam
Uzun zamandan beri yazamıyorum
Bu aralar her bayan gibi diyetlerle meşgulum :))
Tam protein ağırlıklı, yulaf kepekli bol su yeşil çaylı bir diyet

Balık vazgeçilmezim, yağsız tavada güzelce kızartıyorum, kendi yağıyla kızarıyor...


Bu ara polenezin hindi fümesini bol bol tüketiyorum, lorlu güzel bir omlet yapıp yulaf kepekli kreple hüpletiyorum...
 


Kreplerim


Ispanaklı, mantarlı gözleme, unsuz yulaf kepeği ile
2yemek kaşığı yulaf kepeği, 7yemek kaşığı light süt, 2 yemek kaşığı kadar light kaşar,  1 yumurta karıştırıp tavada pişiriyoruz...




Bunların yanında haşlanmış yumurta, tavuk ızgara, balık ızgara, az yağlı sebze yemeği
Bir anda harika bir incelme oluyor, canım çok tatlı çekerse tatlandırıcılı sakız çiğniyorum, ya da mısır nişastalı kakaolu tatlandırıcılı puding yapıyorum, minik kaplara paylaştırıp yiyorum  :))

1 ay dolsun öncesi sonrası resimlerimi de paylaşıcam 

Şimdilik hoşçakalın 

Sevgiler
Darkolive


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...