darkolivee@gmail.com

20 Şubat 2013 Çarşamba

Markapon Boy Aynası ve Takı Dolabı

Herkese Selam
Şimdi size yeni aldığım acayip çok amaçlı bir üründen bahsedeceğim.
Takılar aksesuarlar malum hepimizin zayıf noktası, güzel zevkimiz dahilinde bir ürün görmeyelim hemen alırız, ama nereye koyucaz.İşte buna süper bir çözüm bulmuşlar, gördüğümde hiç düşünmeden aldım...
Hem boy aynası, hemde takılarnız deforme olmadan birbirine değmeden, baktığınız anda görmenizi sağlayan birçok bölmesi var...
Göründüğü kadar geniş değil, ince uzun yapısı sayesinde heryere sığar, ben beyazını tercih ettim, ama koyu rengi de mevcut...


Yüzük yeri çok güzel,bir bakışta hepsini görebiliyorsunuz...
Alt taraftaki çekmeceler de çok şık...


fiyatı 199tl -  20tl de kargo ödedim...
Ürün demonte şeklinde geliyor, siz birleştiriyorsunuz, ben işteyken gelmiş, eşim saolsun ben gelmeden kurmuştu kolay dedi ama gene de siz bilirsiniz.. :)



Ürün gelir gelmez oğlumla takılarımın çok küçük bir kısmını yerleştirdik hemen nasıl duruyor diye,  şimdi tüm takılarım bu düzen içerisinde mutlu :) tabiki bende çok mutluyum :)

Ürünün sitesindeki resimleri





Burdan ulaşabilirsiniz...

Sevgiler
Darkolive


38 yorum:

  1. cnmmmmmm ya ben de bu ara deli gibi bundan istiyorum da, hem şık hem uygun bişey olsun dedim. Harika bişey bu takılar sığmıyo artık benim de:))) bakayım hemen teşekkürler tatlım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle memnun kalacaksin tatlim, hem fiyati uygun hemde cok kullanisli rica ederimm ne demek...

      Sil
  2. ay bu süper bişeymiş İzlemcim. Öyle ihtiyacım var ki. hemen incelemeye almalıyım yer kaplamaması da süper. Takılarım orda burda bölük pörçük duruyor. Kimisini unutuyorum bile gözümün önünde hepsi bir yerde olmadığı için. Paylaşımına teşekkürler canım. İşin nasıl gidiyor bu arada? memnun ve mutlu musun yeni işinde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim bende ilk gordugumde ayni tepkiyi verdim, tasarimi da sik yani, butun takilarini bi araya toplayiverir, o kadar para veriyoruz sonucta, isim iyi gidiyor, umarim hayirli devam eder :) cok tesekkur ederim kuzum opuyorummm

      Sil
    2. tam benlik bu ne güzel düşünmüşsünüz satın alarak güle güle kullanın içi hep dolsun taşsın inşallah :)

      Sil
    3. canım amin inşallah :)

      Sil
  3. Bende ne zamandir almak istiyorum ama kilidi varmi yokmu diye kararsiz kaliyordum gordugum kadariyla anahtarli bir kilidi var almak sart oldu artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kilit ayrıntısı çok iyi olmuş geçekten

      Sil
  4. ay bu çok güzel bir şey ya. Biz de İzmirde bir yerde görmüştük eşimle çok da istemiştim ama 500 TL denilince vazgeçmiştim. Çok uyguna almışsın. Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buda hep 500den inmiş görünüyor
      200tl çok uygun bir fiyat ürüne göre

      Sil
  5. vayyy hakikaten süpermiş nekadar güzel bir tasarım olmuş rahatlar ola diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet ne kadar rahatlıkmışş, bi çırpıda herşey gözünün önünde :)

      Sil
  6. ben de aldım gecen hafta fidon'nun paylaşımı üzerine. hatta bugün getircekmiş kargo. ama demonte gelcegini bilmiyodum, bide şimdi eve gidince onla ugrascam oyyyyyy..
    ama kullanışlı olduguna eminim, benim de çok isime yarayacak!
    güle güle kullan kuzum, öperim:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende resimlerinde gördüm getirip kurmuş bile :))
      amin tatlım, hep birlikte güle oynaya kullanalım inşallah :)

      Sil
  7. inanılmaz bi şey bu..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh bence de ilk gördüğümde bende böyle tepki verdim :)

      Sil
  8. merhaba canım bende groponda görmüştüm...
    çok hoşuma gitmişti :)
    sende görünce daha da hoşuma gitti :)
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım iki sitedede var
      ihtiyacın varsa mutlaka almalısın

      Sil
  9. cok guzelllllllllllllllll benn cok begendımmmmmmmm sevgıyleee kullannnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  10. bnmde çok istedğim bir dolap bu
    ama taşınıcam diye evime bi kırık iğne dahi alamıyorum
    yeni evime muhakkak alıcam bunu :)
    güle güle kullan sende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, aslında çok rahat taşınacaklardan
      resimde göründüğü kadar büyük değil, kibar bişiy
      ama taşndıktan sonra almak en mantıklısı

      Sil
  11. Canım güle güle kullan, umarım ben alana kadar bitmez kampanyası :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitmez tatlım yaa, kadınların ihtiyacı olan bişiy biter mi hiç :)

      Sil
  12. ah ya benim de kesin böyle bir şeye ihtiyacım vaar!!!
    bir sürü takımı göremediğim için takamıyorum!
    şimdi eşime göstericem:))
    öpüldün cicim!
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle göster kesin sana hak verir
      acayip düzenli oluyor herşey :)

      Sil
  13. güle güle kullan tatlım ne güzel bir çözüm tüm takılara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ttalım büyük çözüm gerçekten :)
      çok teşekkürler

      Sil
  14. Omg I love it:)))
    Do you wanna follow each other?:)
    Www.olivains.com

    YanıtlaSil
  15. banada dün tanıtım maili gelmişti inceleye inceleye bir hal oldum :) istediğim birşey ama şu an sırası değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırası geldiğinde alırsın umarım tatlım

      sevgiler

      Sil
  16. bayıldım çok güzel bir paylaşım olmuş hemen almayı düşünüyorum ama ürünün sitesindeki resimlerle size gelen ürün aynı değil sitedekinde çekmeceler yok daha farklı birde fiyat 209 tl. aydınlatırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sevgi hanım
      evet resimlerde çekmece yok, sipariş ettiğimde bi arkadaşım ben aldım ama benimkinde çekmece var
      bakalım sende olucak mı dedi, aaa ne güzel keşke olsa dedim, sanırım bütün ürünlerde var,
      resim çekerken o ayrıntıyı atlamışlar, benden sonra biçok arkadaşım aldı
      onlarda da var çekmece, fiyatını ara ara değiştiriyor olabilirler
      birde belki kargo dahil fiyatıdır o, ben 20tl de kargo verdim 220ye geldi...
      ürün çok kullanışlı tavsiye ederim :)

      Sil
  17. Merhabalar sitemi ziyaretinize çok mutlu oldum ama yorumunuzu görüncede yüzümde bir gülümseme belirdi :)neden derseniz çok ilginç dün arkadaşımla telefonla konuşurken (ikimizde takı çok seviyoruz) arkadaşım dediki internette takip ettiğim bir bayan var güzel bir aynalı dolap almış çok hoşuma gitti tam senlik dedi alalım ikimizde dedi,blogun adı ne dedim sizin sitenin adını verdi ben ziyaret etmeyi düşünürken bugün sizden bana yorum gelmesi beni çook şaşırttı :) içimi okudunuz geldiniz sanki :))
    sizi takibe aldım sizide takipçim olarak beklerim çok sevinirim http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    ayrıca bu ürünü çok beğendim gerçekten,yerim olsa bugün düşünmeden alıcam yer kaplıyordur tabiki,ben evimde bir alan yaratmaya çalışacağım,takıyı çok seviyorum ve okadar fazlaki artık nereye koyacağıomı şaşaırdım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa bende çok şaşırdım bu tesadüfe :)
      ne güzel bir raslantı olmuş
      ürünü kesinlikle tavsiye ederim çok az bir yer kaplıyor, ahh o takı düşkünlüğümüz benimde hiç gözüm doymuyor
      çook seviyorum :) bu dolap kurtarıcım oldu kesinlikle...

      Sil
  18. Bu urunu ben firsatkes diye bir siteden istedim fakat dolandirildim. Sakin o siteden alisveris yapmaya kalkismayin arkadaslar ne paranizi nede urununuzu geri alabilirsiniz

    YanıtlaSil
  19. Merhaba arkadaşlar bende bu dolabı almak istiyorum fakat sitesinde farklı görünümü.
    1-Fotodaki gibi sol tarafta raflı küpeliğin olmayışı
    2-En altta raflarının bulunmayışı.
    Siteye yüklediğinizin aynısından istiyorum ama bulamıyorum :( yardımcı olurmusun nerden bulabilirim.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba arkadaşlar bende bu dolabı almak istiyorum fakat sitesinde farklı görünümü.
    1-Fotodaki gibi sol tarafta raflı küpeliğin olmayışı
    2-En altta raflarının bulunmayışı.
    Siteye yüklediğinizin aynısından istiyorum ama bulamıyorum :( yardımcı olurmusun nerden bulabilirim.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...