darkolivee@gmail.com

12 Ocak 2012 Perşembe

Diary of a Wimpy Kid 2: Rodrick Rules - Saftirik greg'in günlüğü vol:9

Hi Everyone!!!
movie presentation 

Diary of a Wimpy Kid 2: Rodrick Rules (2011)


Back in middle school after summer vacation, Greg Heffley and his older brother Rodrick must deal with their parents' misguided attempts to have them bond.
Herkese Merhaba!!
Sinemalarda şuanda vizyonda olan aile filmi Saftrik Greg'in Günlüğü filmini görmüşsünüzdür, filmi bugün izledim ve eğlendim, uzun zamandır bu tarz bir film izlememiştim, evde tek başına tadında, abisiyle geçinmenin yollarını arayan, bu esnada popüler bir kıza olan aşkını günlüğüne aktaran bir çocuğun hikayesi :)
Aslında, başlıkta yazdığı gibi saftrik filan değil, gayet aklı başında zeki bir çocuk, sadece talihsizlikler peşini bırakmıyor o kadar :)) sanırım film daha çok dikkat çeksin diye böyle bir başlık buldular.
Size tavsiyem filme gitmeden önce serinin ilk filmini de izlemeniz :) Greg'in arkadaşı Rowley'e bayıldım, meğer bu filmin kitapları varmış, bende filmi izledikten sonra araştırma yaparken rastladım, sömestr  tatili için güzel bir başlangıç olur...







Tür2012 FilmleriAile FilmleriKomedi Filmleri
Yapım: 2011 – ABD
IMDB Puanı: 6.1/10
Yönetmen: David Bowers
Oyuncular: Peyton List, Steve Zahn, Devon Bostick, Zachary Gordon, Rachael Harris, Laine Macneil, Robert Capron, Owen Best,
Konu: Uzun bir yaz tatilinden sonra okula dönen Greg Heffley hem tatil sonrası dertlerle hem de kendisine her daim bela yaratan büyük kardeşi Rodrick ile uğraşmak zorundadır. Ebevyenleri de ne yapıp edip onların haşarılıktan uzak, uslu durmalarını sağlamaya kararlıdırlar. Greg her biri diğerinden enteresan ve komik arkadaşları Rowley, Fregley, Chirag, Patty, Manny ve Holly ile yine türlü maceralar içine dalacaktır.

Hala duymayan kaldımı,  bilmiyorum ama Şu postta tanıtımını yaptığım The Help filmini kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.


İyi Seyirler
Sevgiler
Darkolivee

4 yorum:

  1. tesekkur ederızzz tatlım fırsat bulursam kesın ızleyecegım

    YanıtlaSil
  2. izle tatlım,tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  3. 1 izlediydim demek 2side cikmis :) bunuda izliyem :) 1 cok sevmistim.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...