darkolivee@gmail.com

30 Haziran 2011 Perşembe

Darkolive'nin başarı öyküsü...

herkese selamlar kızlar

87 kilo

59 kilo :)

öncelikle 28 yaşında 3 senelik evli 1buçuk yaşında bir erkek bebek annesi bir bayanım...89 kilo ile başladığım diyet yolculuğuma 63 kilo ile devam etmekteyim  yolculuğum önce 59 sonra da nasipse 55de sabitlenicek... yaklaşık 8-9 ayda verdim kilocuklarımı :)

öncelikle buraya başarı hikayemi yazmak benim için bir hayaldi... 

 ben hep kilolu sınıfındaydım zaten, tartıyla hiç mi hiç aram yoktu evlenirken bile kaç kilo olduğumu bilmiyorum ama 80-81 civarında olduğumu sanıyorum, şimdi tartıyla kanka olduk artık :)) 

 gene de zayıflamama yetmemişti, 



 annem anlatır hep ortaokulda bile, resim öğretmenim bir seferinde anneme izlem  hep şişman öğrencilerle arkadaşlık yapıyor ve çok sıkılgan bir an önce bu durumunu üzerinden atması lazım demiş, bunun üzerine beni tiyatro kulübüne almıştı final oyununda başrol tıknaz bir sokak kedisini canlandırmıştım :)


lisede de aynı beden dersi herkes için rahatlatıcı bir ders olmuştur ama benim için resmen işkenceydi hep rezil oluyordum çünkü takla atamazdım birdirbir de atlayamazdım ağlayarak salondan çıktığımı bilirim bazıları gülerek bazılarının acıyarak arkamdan baktığını bilirim, belkide aileye inat yapılıyor bunlar annem yeme kızım dedikçe sanki herşeyin acısını çıkarır gibi daha fazla yiyordum babam dalga geçerdi hep pehlivan olcak bunlar diye güler dalga geçerdi özellikle yemeyelim utanalım diye en büyük topluluğu seçerdi ne yazık ki... üniversitede biraz toparlamıştım etrafıma bakarak giyim tarzı kişiklik oturuyor ne de olsa gene de 70-75 civarlarında olduğumu sanıyorum... okul bitti iş derken eşimle tanıştım evlendik evlendiğimde sanırım 80 civarındaydım sonra biraz dikkat etmiştim 1. senenin sonunda hamile olduğumu öğrendim ve tam 77 kilo ile başladım hamileliğime, hiç üzülmüyordum çünkü kendimi çok güzel buluyordum benim basen bacak sorunum var ama kendime uygun kıyafetlerle çok iyi kamufle ediyordum kilolarımı ama genede kocaa bir basenim vardı işte kendimi kandırmışım, neyse 95 kilo ile tamamlarım hamileliğimi  doğumdan çıktığımda 86 kiloydum olamazdı 3-4 kez inip çıktım daha çok gider diye düşünüyordum ama olmadı bildiğin 86 kiloydum işte, beni tanıyanlar bilir aslaa ve aslaa ölümüne battı balık yan gider diyerek yemek yemem dikkat edebildiğim kadar ederim ama akşamları çayın yanında gofret pedibör büsküvi delisiydim emzirirken duymuştum birinden canıma minnet süt yapıyor bu diye diye 1 günde 1 paket bitiyordu en büyük zevkim çünkü ee şimdi olsa gene yerim çok seviyorum çünkü ama artık yemiyorum 1 tanedi 50kolari civarında çünkü ne gerek var değil mi :)) 3 kilo daha almışım hiç farketmeden...


19 aralıkta başladım diyetime demeyelim sağlıklı beslenme diyelim, birçok kilo veren arkadaş gibi, birkaç ay tatil dönemlerde dikkat etmedim eşim mersin silifkeli benim ara ara oraya tatile gittim bayramlar yaz tatilleri  derken uzadı biraz ama gene de hedefime ulaştım neler yaptığımı tabiki anlatıcam ama çok can sıkıcı şişmanlık, adeta mutsuz bir insan oluyorsun dışarı çıkmak istemiyorsun çıktığında kkendi içinde bulunduğun 40küsur beden elbise veya pantolondan kurtulup 38 bedenlerde hayal ediyorsun kendini en azından ben öyleydim  şimdi dışarı çıktığımda nerde bir şişman görsem anlatasım geliyor bişiyle gerçekten zor değil yaa sadece doğru beslenin asla aç kalmayın bu çok ama çok çabuk caymanızı sağlar, bi süre sonra bıkarsınız verdiklerinizi de geri alırsınız bunu hiç kimse istemez kilo verdiren ilaçlardan bahsetmiyorum bile  sakın demeyin o an verirsiniz sonradan çıkar kokusu gerek yok zaten veriliyor istenince...

çalışma hayatını da bahane etmeyin hiç gerçekten biraz akşam yemeğinize dikkat etmek yeşil çay ve bol su 1 ay deneyin yaa bir ay hayatınızda ne kaybedersiniz...

şu anda ben 59 kiloyum,  ilk hedefim  57 sonrasında duruma göre 55de sabitlemek istiyorum asla veremem diye korkmuyorum ne de olsa acelem yok beni kovalayanda yok aynı şeyleri yaparak biraz sporla verrim geçen gün arkadaşlarım geldi ailesiyle oturur oturmaz dedi ki kızım sen gene biraz daha mı verdin yok ya dedim 2 kilo filan verdim çok vermedim dedim... allahım ya diyor sen alıştın ne olcak, insanlar o 2 kiloyu vermek için nasıl uğraşıp veremiyor biliyormusun diyor, şöyle bir durup düşündüm evet yaa ben 30 kilo verdim tam 30 oğlum 2 yaşında şu anda ve 13 kilo civarında 1 saat biyere taşıyamıyorum  yoruluyorum ama ben oğlumun 2 katından daha fazla ağırlığı üzerimde taşıyordum hiç kolay değil kendinize bu işkenceyi çektirmeyin, şimdi adet düzenim bile değişti 10 gün kadar gecikirdi hep evlenmeden önce bile ama şimdi 3-4 aydır zamanında geliyor...

şimdi gelelim neler yaptığıma

çok da farklı bişey yapmadım...

hergün sabah kahvaltıdan önce ılık su içtim 2 bardak  bazı dönemler limonlu bazen normal

kahvaltım hep aynı evde olduğum için bebeğin ihtiyaçları derken  kahvaltım 10-11 i buluyor bzen 12 yi buluyor...

domates salatalık biraz peynir çoğu zaman 2 kaşık kadar yoğurt 1 haşlanmış yumurta bazen bir tutam limonlu  maydonoz(severek yiyorum mecbur olduğum için değil) 2 dlim tam buğday ya da kepek ekmeği şekersiz çay

ara da 1 elma yada 1 portakal yeşil çay yada 1 avuç leblebi yada 1 kepekli grisini  çeşitlendirebilirsiniz

evde olduğum için öğlen kavramım çok yok yemek yedikten 2 saati çok geçirmeden bişiyler yemeye çalışıyorum metebolizmam yavaşlamasın diye 

akşamdan kalan bişiy varsa sebze et çorba farketmez ama hiç yağlı yemedim
4-5 yemek kaşığı  sebze yanında mutlaka yoğurt daha ayran yada salata az yağlı ve limonlu

şekeriz sütlü  nescafe haftada 2 yada 3 gün piko çikolatalar varya pirinç patlaklı ondan yedim

akşamda en geç ama en geç saat 7 de yemeğimi bitirdim bu çoğu zaman protein oldu kış geceleri uzun olduğu için protein beni tok tutuyor acıkmıyorum bazen lahana haşlaması bazen karnıbahar bazen ıspanak limonlu haşlayıp az z.yağlı  bu şekilde yedim kışın sebzelerini çok sevdiğim için hiç zorlanmadım..

akşamda şekersiz çay içtim, önceleri sakarinle içerdim şimdi onu da atmıyorum hafta da 1 yada 2 gece abartmadan 1 avuç çerez belki 1 avuç patlamış mısır belki birazcık çiğdem kesinlikle kek börek pasta yok belki ayda bir-iki  filan misafirlikte  o kadar da değil yaniii :))

yaa yazıcak o kadar çok şey varkii, nerden başlıycamı bilmiyorum, 19unda tam bir sene olucak belki birkaç kişiye faydam olur diye yazma gereği duydum gerçekten zor değil sadece bir adım yetiyor istikrarlı olun, etrafımda çok ama çok taktir ediliyorum, nereye gitsem mutlaka bir kilo muhhabbeti olur, elimden geldiğince destek olmaya bilgi vermeye çalışıyorum ama bazıları da amaan ne olucak ki ben kendimi sıksam 1 ayda 10 kilo veririm diorlar ee ver o zaman kardeşim seni tutan yok ki, hıım belki senin metebolizman daha hızlıdır diyorum artık kırmadan :)))

30 kilonun 5 kilosunu karbonhidrat diyetiyle verdim çok etkili bir diyet dikkat ettiğiniz taktirde çok hızlı ve yağlardan veriyorsunuz yediğiniz içtiğiniz herşeyde k.h olduğu için sınırlı olmalısınız mesela bir domateste 6 salatalıkta 4 k.h var 1 dilim ekmekte 12 gün içinde aldığınız k.h nin kilonuzu geçmemesi gerekiyor bu diyette ne kadar az alırsanız o kadar çok kilo verirsiniz   isteyenler diyet yöntemleri ve deneyimleriniz bölümünden karbonhidrat diyetini takip edebilirsiniz...

bu arada 1 ay düzenli step ve auroobik yaptım spor salonunda, sonrasında düzensiz olarak dönem dönem leslie yaptım, diyete ilk başladığımda, okuyordum  leslie ablamla yürüdük filan yazıyorlardı, bakıyorum yurtdışından giriyor aa diyorum ne güzel ikisi yürüyor sonradan öğrendim netten spor yaptıran bir bayan olduğunu ve çok gülüşmüştük arkadaşlarla :))
bazı püf noktaları iksir diyoruz 3tane poşet yeşil çayın içine 1buçuk litre kaynar su döküyorsunuz 2buçuk 3 dk demleyip çıkarın içine 1 limon sıkın  yada kabuklarıyla içine doğrayın inanın çok faydası var, mutlaka 2 lt suyu bitirin...ben form çayı da içtim kabızlık problemi yaşamadım pek,  


sabah 2kuru kayısı yada 1 incir yedim 1-2 su bardağı ılık su içtim yemeklerden önce mutlaka su içtim, tatlı çektiğinde canım, şekersiz  çayın yanında 1 incir yedim minicik minicik ısıra ısıra işe yarıyor yanii...

kendimi ilk olarak yaşadıklarımı ve diyet serüvenimi açık açık yazmak anlatmak istedim...
umarım birilerine faydam dokunur kızlar...
beni yorumlarınızla yanlız bırakmazsanız sevinirim... 


resimlerim( fark var mı???? :))





60 yorum:

  1. evet bende deneyeceğim bu kilo verme olayını her gün müsli yiyorum bakalım ne olacak

    YanıtlaSil
  2. muhenthis aslın müsli geçici bir şey, önemli olan beslenme şeklimizi alışkanlığımızı değiştirmek, belli bir kilo verince, insan vucudunun dilinden anlıyor ve ona göre bir düzen ayarlıyor kendine...

    inşallah olmak istediğin kiloya sağlıklı bir şekilde düşersin ;))

    YanıtlaSil
  3. başarı hikayeni okudum ve çok etkilendim şekerim, seni gönülden tebrik ediyorum! :)
    benim de çok arkadaşım var senin yaşadıklarını yaşayan ama çok azında bu motivasyon var maalesef..
    umarım en kısa zamanda 55'i de görürsün, onu koruyacağına hiç şüphem yok! ;)

    seni takip ediyorum, her zaman beklerim bloguma :))


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çoook teşekkür ederim, yorumunu görünce çok sevindim :) bloğumu daha yeni açtım ve
    fazla kilosundan rahasız olupta bir türlü başlayamayanlara korkanlara örnek olmak istedim...

    bende seni takip ediyorum canım, vallahi içimi açıyorsun maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçek bir Gurur tablosunu ..Helal olsun arkadaşıma ..

    YanıtlaSil
  6. Hepimizin elebaşı misali azmiyle cesaret veren, ışıltısıyla moral olan canım arkadaşım, şu fotoğraflar senin bir ömür gurur kaynağın olacak..
    Tebrikler..

    YanıtlaSil
  7. canım benim, başarı öykünü ne zaman okusam etkileniyorum. inşallah burası aracılığıyla zayıflamak isteyen bir çok kişiye daha ulaşıp azim kaynağı olursun

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim deryacım, gerçekten öyle... gurur kaynağım olacaklar....

    tülaycım teşekkürler hep birlikte başardık...

    nisancım çok teşekkür ederim... aminn....

    YanıtlaSil
  9. DARKOLİVEE İNANAMIYORUMMM HARİKASIN:))) VALLAHİ TEKRAR AZİMLE BAŞLATACAKSIN BENİ BU DİETE NOLUR BANADA DESTEK OL,ÜZERİME 12 YILDIR YAPIŞAN 14 KİLOMU VEREBİLEYİM:((VEREBİLEYİMKİ KIŞA DÜŞÜNDÜĞÜM HAMİLELİĞİMİ BARİ RAHAT VEREBİLECEĞİM KİLOLARLA ATLATABİLEYİM:((

    YanıtlaSil
  10. çok ii düşünmüşsün canım herkese senin gibi örnekler lazım:)kilo verilemez diye bişey yok sende ve diğer arkadaşlarımızda gördük verilir ve en şık kıyafetlerle ispatlanır:)çok şıksın ne giysen yakıştırıyorsun bana da kopya oluyor ne nerde, ne kadar, trend hangisi, neyle kombine yapabilirim:)) süper bir blog olmuş ellerine yüreğine sağlık canım oğluşunu ve seni öpüyorum ... filizkuzey

    YanıtlaSil
  11. naktericim destek olun ne demek, tabiki, zaten bloğumuzun amacı bu, sen vermek iste yeter kii,

    14kilo ne ki kız :))

    neler yapıyorsun mesela???

    YanıtlaSil
  12. filizcim hoşgeldin tatlım, çok teşekkürler...

    en kısa zamanda senin başarı hikayeni de büyük bir gururla yayınlamak isterim

    sabırsızlanıyorum :))

    YanıtlaSil
  13. canim hayirli olsun blogun,bende kkda sizin uzaktan takipcinizdim,sonra moralimin bozuk oldugu bi gün gelip size yazdim ve araniza katildim,yeniden azimlendirdiniz beni,o siralar sen yoktun takimda tatildeydin,özellikle derya ve gülcinime coook tesekür ediyorum,ben henüz yolun sonuna gelmedim,inis o günleride görücem..

    YanıtlaSil
  14. canım teşekkür ederim...

    derya ve gülçine de emekleri, katettikleri yol için
    teşekkür ediyorum, tebrik ediyorum...

    unutmadan seninde başarı hikayeni paylaşmak isterim tatlım....

    YanıtlaSil
  15. tekrar tekrar bıkmadan usanmadan okuyorum. okudukca kendime geliyorum hevesleniyorum. tşkr ederim bize kattıkların için.

    YanıtlaSil
  16. canim sonradan gördüm yazini,ama benim öyle anlatacak bi basarimda yok,2 senedir bi al bi ver yuvarlanip gidiyom iste :)

    YanıtlaSil
  17. şahane görünüyorsunuz, kutlarım sizi, iyi iş çıkarmışsınız:))
    kendi kendinize mi verdiniz, diyetisyen eşliğinde mi?

    ama siz de beni kutlayın lütfen, beş ayda 14 kilo vedim ben de:)) hedef toplam 20 kilo... bişey kalmadı artık, onuda veririm sanırım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. asortik bende seni kutluyorum, kolay iş değil kilo vermek...hele ki bu rakam 20 olunca ;)

    YanıtlaSil
  19. zekiye ve yasemin çok teşekkür ederim kızlar...

    YanıtlaSil
  20. Ne guzel bir blog olmus bu ne guzel bir fikir.Fotograflara bakinca ne azim ne ne istikrar diyor insan/Bende yarinla beraber yeni bir duzene giricem insaallah.Simdi 84 kilo kadarim eger girmezsem duzene 90 a gelirim.hedefim 53.
    umarim bende senin gibi diger arkadaslar gibi basari oykumu yazabilirim.

    elif

    YanıtlaSil
  21. inanmiyorum seni kiskandim bende yarin diyete basliyorum. ne kadar degismissin. kilo nasil fark ediyor insana degilmi canim. farklara baktimda zayiflayinca cok güzel olmussun... darisi basima :)

    YanıtlaSil
  22. selam canim ben geldim. resimlerine baktimda harbiden tig gibi olmussun, cok güzel olmussun. birsey soracagim genelde 80 kiloyu gecince catlaklar baslar, sen zayifladiktan sonra gitti mi olanlar yoksa halen varmi? varsa belli oluyormu?

    ben 147 kiloydum tam 6 hafta icinde 17 kilo verdim suan tam 130 kiloyum.
    yogurt, yesilcay ve brokoli yedim cogunlukla bazen 1 bazen 2 bazende birkac saat yürüdüm ama mutlaka hergün en azindan 1 saat yürüdüm. merdiven cikmak cok zor benim icin ve yürümekten cok fazla terletiyor, o yüzden merdivende cikiyorum haftada 1-2 gün.

    19 yasima girdim hic reel sevgilim olmadi, ben lisedeyken 16 17 yasindaki kizlarin hep sevgilileri olurdu, okuldan sonra alisverise giderlerdi, bende bazen giderdim, önce yemek yemeye giderdik, onlarin kilo problemi yoktu, istedikleri kadar yiyebiliyorlardi ama 1 gram almiyorlardi. onlar alisveris yaparken giysi alirken ben elimde halen yemek yiyordum.

    hep zayif olmak istedim, ama nedense her yasimda cocukkende 4-5 kilo fazlaligim vardi sonra 16 yasini gecince 10-15 kilo fazlalikti, 17 yasinda 30 kilo fazlalik gecen sene 18 yasindayken 50 kilo fazlalik, ve simdide 19 yasindayim 85 kilo fazlaligim vardi simdi 70 kilo fazlaligim var tam 70 kilo vermem gerekki 60kg olam. 58-60kg olmak istiyorum.

    hayatimda hic giymedigim coraplari, etekleri, uzun dizime kadar botlar, uzun olmayan moda ceketler giymek istiyorum...

    yilbasina kadar yani 2 ay sonra bir 15 kilo daha verip 115 kilo olmak istiyorum, sonra subat-marta kadar bi 15-20 kilo daha sonra yazada 4-5 ay kaliyor 30-35 kilo verdimmi tamamim. istedigim kiloya kavusmus olacagim. ekimin basinda ay sonuna kadar 130 olmam gerek diyordum ve oldum dün. mutluyum.

    17 kilo baskasi verse incecik olur ama ben obezim cok asiri kiloluyum, 17 kiloda pek birsey fark edilmedi birazda ona üzülüyorum umarim bi 15 kilo sonra bacaklarim iner :( bacaklarimin zayif olmasini istiyorum...

    kilo yüzünden iyice depresyona girdim son 3 yildir. kendimi cok kötü hissetiyorum... umarim yaza kadar kendimi toplarim.

    senin resimlerini görünce simdi dahada fazla hirslandim.

    gercekten cok tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
  23. Ben okumamistim canim bu yazini.acikcasi yanlis anlasilmasin bu zamana kadar kilo problemi yasamadigim icin ( ki ben de zayifliktan yakinmisimdir yillarca,hamilelikle birlkte, bu durum son buldu nihayet.-ozellikle bacaklarim hep cok ince gelmistir bana-neyse..artik bitti :) ,yani insanoglu garip varlik..)
    Yaa yok bu sen deilsin.inanamadim yani..seni tanidigim halin bu ya,sanki o baskasi gibi geldi..
    Seni gercekten ayakta alkisliorum.esime gostericem bu postu..belki etkilenir.. :))

    YanıtlaSil
  24. Merhaba bugün Peksimet'te tanışmıştık,blogunu inceledim keyifli ve insanı tebessüm ettiren bir blog:)Zayıflama serüvenin ve arkadaşlarınınkiler de takdire şayan,bende şuan diyetteyim(dünden beri)hedefim 8-10 kg arası.Bir senede 36 bedenden 40 bedene çıkınca (ki bundan evlilik faktörü de etken)diyetisyenle zayıflama serüvenine başladım bakalım hayırlısı olsun,bana da ilham verdiniz teşekkür ederim :) Aydan.

    YanıtlaSil
  25. harikasin canim! tebrik ederim! yasasin bayanlarin azimi,gücü diyorum.darisi isteyen herkesin basina ;) Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. @çirkin hatun, kübracım seni destekliyorum, her zaman yanındayım, şu an süper gidiyorsun inankii, sadece kendine inan... gerisi gelecektir zaten...

    @mottocum, ah ne kadar şanslı olduğunu bir bilsen, bu kilo çok meret bişiy, bir bulaştınmı yakanı kurtaramassın :)) belki beni anlamassın ama kilo problemi yaşamış ve yaşayanlar beni çok iyi anlar, siz hep zayıf olanlar bizim gözümüzde gıcık yiyip yiyip kilo almayan robotlarsınız hehhehhe tamam tamam şakaydı, beni şimdiki halimle gördüğün için normaldir öyle düşünmen :)))
    canımsın, hep görüşelim tatlım çok sevdim ben senii :) eşine selamlar...

    @aydancım, peksimette tanışmamız bir tesadüf değildir belkide :)) zayıflamana destek amaçlı bir sinyaldir haa ne dersin ?
    twitteri çok kullanamıyorum ama seni takipteyim tatlım...

    @vintage duygular
    sensin harika şekerim hemen hemen aynı kiloları vermişiz :))
    gerçekten zayıflık sultanlık, darısı zayıflamak isteyen herkesin başına :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. canım valla okudum okudum :)ınsallah zamanı gelınce bende cabuk kılo verebılırım ılk cocuk olunca cok kılo alınıyormus dıye hurafe var annem bende 8 abımde 30 kılo almıs

    YanıtlaSil
  28. Nette gezinirken bloguna rastladım ve kilo derdinden muzdarip biri olarak seni tebrik etmek istedim. Yaklaşık bir senedir ben de kilo vermeye çalışıyorum. Şu ana kadar 16 kg gitti ama hala 14kg'lık uzun bir yolum var. Diyet yaparken insanın en büyük düşmanı kesinlikle moral bozukluğu. Her ne kadar kilo veriyor olsam da, kendimi hala uzun ve zorlu bir yolun başında görmek ciddi anlamda moral bozucu. Bir de günün her anında kilolu olduğunu hissetme gerçeği. Alış-veriş yapmak herkesin mutlu olmak iççin yaptığı bir aktiviteyken, kilo problemi olan için eziyettir. Beden bulamazsın, bulduklarınsa çok demodedir. Yemek yemek suçluluk hissettirir. Birileri görse ne derler diye utanırsın. Bunları aşmaksa ancak moral ve motivasyonu korumakla mümkün. Ben şu aralar motivasyonumu kaybetmiş olsam ve tekrar kilo veremeyeceğimi hissetsem de umarın bir gün ben de hedef kiloma ulaştığımı yazarım. Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  29. vayy beeee!!! süppersin darkolivee tebrik ederim azmini süper görünüyorsun!

    YanıtlaSil
  30. canım tekrar tekrar okumak çok iyi geliyor motivasyon tavan yapıyor

    YanıtlaSil
  31. ben hep ilk fotolarini begendim...hatun dedigin attimi elini gelme söyle dolgun dolgun :)))) saka ..azmini hep taktir ettim canim cok basarilisin masallah

    YanıtlaSil
  32. merhaba,
    helal olsun, azminize hayran kaldım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. fark olmazmı ikinci fotoğrafta çıtır bir anne var :)) bende kendimi bildim bileli hep kiloluydum bir dönem zayıfladım sonra sınav stresi derken saldım geri aldım en son 75leri görmüştüm. kısa kısa diyetlerle bir iki kilo düştüm hep 2 aydır diyetteyim 4 kilo verdim bilmiyorum az mı ama hiç vermemekten iyidir değil mi :)) şuan 67 kiloyum benimde hedefim 55 boyum 170. az ve sık yemeye çok alıştım bende aldığım karbonhidratı hesaplıyorum bu aralar. Yazını okurken sanki kendimi okudum,o kadar mutlu oldum ki azimli olunduğunda basarılamayacak sey yoktur.. bende kendimi hiç salmadım hep vericem derim ama sanırım enerjik olmayışımdan kilo almaya çok müsait bir bünyem var bunun yanı sıra tatlı için deli oluyorum ama suan kendimi kontrol edebiliorum.. Kilo vermek zayıf olmak kadar güzel bir şey yok.. Seni çok takdir ettim kendiminde başarılarının devamını diliyorum :D

    YanıtlaSil
  34. Tebrik ederim inan çok etkilendim ama ne var biliyor musun ? Sen kilolu halinde de oldukça güzelmişsin. Zayıflık sağlık getirmiş ekstra :))

    YanıtlaSil
  35. hedef kiloma ulaşamadım idolum olarak seni tekrar tebrik ediyorum arkadaşımm :)

    YanıtlaSil
  36. seni gerçekten tebrik ediyorum.harikasın.valla acayip motive oldum yazdıklarını okuyunca.süpersin....

    YanıtlaSil
  37. TEBRİKLER..BANADA İLHAM OL İNŞALLAH..BU ARADA TAKİPTEYİM...
    WWW.sevdadanyazilar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  38. takdir ettim... Süper gözüküyorsunuz...

    YanıtlaSil
  39. Tatlim ne yazsam az sana, okadar cok takdir ediyorumki seni, benide acayip gaza getirdin, fazla kilolari verip bende böyle yazi yazmak istiyorum, senin gibi benimde hayalim 55 kg olmak, üc sene önce bir basarmistim 56 kiloya kadar inmeyi, sonra yavas yavas geri almaya basladim, ama senin hikayen beni acayip etkiledi simdi, nekadar dogru seyler yazmissin, aslinda hersey bizde bitiyor! Cok öpüyorum seni, bin kere masallah! : )

    YanıtlaSil
  40. canım ya iyi ki bloğunu görmüşüm çok faydalı bilgiler var bütün hepsini okuyacağım
    bende kilo vereceğim:))
    bende çu an 73 kiloyum ve 4 yıl önce doğumdan sonra 86 kiloydum yani 4 yılda 13 kilo gitti 1 yıldır da bu kilodayım ne güzel kilo vermişsiniz maşalllah yarın daha detaylı okuyup bende uygulayacağım yaptıklarınızı...

    YanıtlaSil
  41. SİBEL :
    MERHABA SENİN İÇİN ÇOK SEVİNDİM BENDE TROİT HASTASIYIM NODÜLLER ALINDI FALAN DERKEN 105 KİLO OLDUM BOYUM 1.70 BİR GÜN KARAR VERDİM DOKTORLARIN ZOR MOR DEMELERİNE BAKMADIM VE BAŞLADIM AYNEN BENDE SEBZEYİ ÇOK SEVERİM HAŞLANMIŞ OLSUN AZ YAĞLI OLSUN TADI BANA HİÇ KÖTÜ GELMEZ BİR DEMET MAYDONOZ YEMEK ZEVKLİ GELİR BUNA RAĞMEN KİLO ALMAMIN NEDENİ ADET DÖNEMİNE YAKIN O TATLI KUDURUKLUKLARIYDI GALİBA TABİ RUH HALİMİZLEDE İLGİLİ OLMALI ÖRNEĞİN EŞİNİ KAYBETMEK VS YAŞADIM
    O TATLU KRİZİNİ ATLATAMADIĞIM VE ÇAYIN YANINA ARKADAŞ OLARAK BÜSKÜVİ ARADIĞIM İÇİN 5 VER 3 AL 3 VER 5 AL OLMUŞTU BİR YILIN SONUNDA 75 KİLOYUM TAM 30 KİLO VERDİM SPORDA YAPTIM ÇOOOK UZUN YÜRÜĞÜŞLER YAPTIM CANIM BİRŞEY İSTESE KENDİMİ YOLLARA ATTIM
    ŞUAN 75 KİLOYUM VE SİZİNLE AYNI YÖNTEMLE ZAYIFLAMIŞIZ YANİ YEMEK YEMEYİ FAZLA DÜŞÜNMEYEREK :)
    5 AYDIR 75 KİLOYUM BUNDAN SONRASI SANKİ TAŞ OLDU VERMİYORUM DAHA FAZLA GAYRET EDİYORUM AMA GİTMİYOR İDAEL KİLOM 60 NASIL YAPARIM HİÇ BİLMİYORUM
    AKLIMA TAKILDI GÜZEL KARDEŞİM DE SORMAK İSTEDİM KARBONHİDRAT DİYETİYLE KİLO VERDİĞİNİ YAZMIŞSIN
    VE ÖRNEK OLARAK DOMATES SALATALIK GİBİ ZEBZELERİ SAYMIŞSIN

    YANİ BUNLAR KİLO VERİRKEN BİZİM CAN YELEĞİMİZ BUNLARI ÇOKMU AZMI TÜKETMEK GEREK ?
    BİRDE SOĞANIN SARIMSAĞIN ÖDEM YAPTIĞINI SU TUTTUĞUNU OKUMUŞTUM NEKADAR DOĞRUDUR BİLEMİYORUM SENİN BİR BİLGİN VARMI GÜZEL KARDEŞİM ?

    SAYGILAR SELAMLAR ALLAHÜ TEALA EVLADINI HAYRLI KULLARINDAN EYLESİN ;)

    YanıtlaSil
  42. Bende istiyorum artık boğazımı tutmayı :) Maşallah canım.

    YanıtlaSil
  43. way way way diyorum, doğuştan tosun olan bünyemle önünde saygıyla eğiliyorum yahu, helal olsun!
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  44. Merhabalar çok uzun zamandır blogunu takip ediyorum çok güzel ve yararlı konula paylaşıyorsun ben de fazla kilolarımı vermeye çalışıyorum kilolarımla ben artık birbirimize o kadar alismistikki söylenen sözler artık canımı acitmiyordu takı seni basarını okuduğumda bu güne kadar çok yazılar okudum ama sen samimi geldin sen başardıysam bende yapabilirdim çok uzun süren bir uykudan uyanma gibiydi ilk önce endokrine giderek bütün saglık taramalarımı yaptırdım 2gun önce diyetisyenle görüşmem sonucu sağlıklı beslenme ve yürüyüşüme başladım inaniyorumki hayatımın en buyuk yükü olan 30 kiloyu vericemmm en buyuk hayalim esimin yanında fıstık gibi görünmek kizimla da abla kardes gibi insallahhhh...

    YanıtlaSil
  45. Öyle güzel yazmışsınız ki insanı yüreklendiriyor. Ben hiçbir zaman o derece şişman gözükmedim çünkü üst bedenim oldukça küçük gelin görünki basen bacak ve en kötüsü de en kilolu kadınlarda bile alt bacak o kadar kalın olmuyor ama benim alt bacağım resmen devasa çocukken ilk elbise seçmeye başladığımda etekten başka bir şey seçmiyormuşum şimdi ise uzaktan bakmakla yetiniyorum. Her çizme alışverişi çile 8 cm falan genişlettirdik son aldığımı. Yalnız başka bir çıkmaz var ki anlattığınız türden şeyleri yapmaya başladığımda yanaklarım çöküyor zaten zayıf olan üst bölgemde kemiklerim gözüküyor bacaklarınızın nasıl inceldiğini fotoğraflarda gördüm elbette spor desteği önemli fakat benimki gibi durumlarda spordan kaçının kas olur deniliyor. Ben bir umutsuzluğun ve kabullenmişliğin içerisindeyim. Size bravo!

    YanıtlaSil
  46. Gerçekten çok güzel bir yazı eline sağlık. Bende 11 kilo fazlayla yaşıyorum ama şu abur cubur alışkanlığımdan kurtulamıyorum :( Aslında çok değil vermem kilo ama tatlıdan uzak kalmayı beceremiyorum bir türlü :)

    YanıtlaSil
  47. bana semın gıbı bırı lazım :D bana yardımcı ol

    YanıtlaSil
  48. şimdi okudum postu of cok sasırdım kilo veren insanlara cok ozeniyorum cok guzel olmuşsun canımm harikasın:)

    YanıtlaSil
  49. wayyyyy beee. şimdi okudum bloğunuzu vre çok şaşırdım. Bu yeme şeklini hayat standartınız haline getirebilirseniz ooo mis, yoksa elli kere kilo alıp veren bir insan olarak tecrübeyle sabitlenmiş, 1 ay içinde hemen kilo almaya başlıyorsunuz. Aman diyim verene kadar insanın canı çıkıyor ama verdikten sonra bir şımarıklık, bir özgüven sonra gelsin kilolar. Harika olmuşsunuz, başarınıza şapka çıkartıyorum.

    YanıtlaSil
  50. haydi bismillah:) okumaya başladım:) umarım benim de böyle güzel bir başarı hikayem olur :))

    YanıtlaSil
  51. ne kadar içten anlatmışsınız bayıldım size çok candan birisinizz :) bende 76 ile doğuma gittim 64 kilo ile rejime başladım 58 e kadar indim sonra dikkat etmedim şuan akşam kıyafeterle tartıldım 64.7 :(( yazınızda enerji verdi bana.yine 58 e düşmek istiyorum hedefim 55 ama.evlenmeden önce 29 beden kot giyiyordum inceciktim şimdi hep göbek var :((teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  52. Canım kiloluyken de çok güzelmişsin.Ama sağlık için de çok zararlı tabi..Kutlarım azmin için..))

    YanıtlaSil
  53. Azminize bayildim bende kilolu guruptanim ama ben kolay veriyorum kilo 1ay once 89 dum simdi82 yim isteyince oluyo az ye miden kuculsun sonrasinda miden almiyo zaten

    YanıtlaSil
  54. Darkolive nerdesinnnnnnnn

    YanıtlaSil
  55. tebrikler.bana da bulaşır inşallah :)
    tam 18 yıldır şişmanım.hergün kurtulmak için uğraştığım bir yağ depom var benim de .30 kilo fazlalık yani zararlı atık. ben hipotiroidim ayrıca ama bu arkasına saklandığım bir kelime.çünkü konu bir sohbet ortamında dönüp dolaşıp kilolarıma gelince hemen bunu söylüyorum hipotiroidim
    veremez miyim kilo? veririm ama çok yavaş .ama bunu hayatımın tarzı diyeyim yapmak çok zor.
    daha önce verdim 14 kilo verdim en son hatta süperdim .ama duygusal sorunlar bunu bozdu ve ben bıraktım ve geri döndüm aynı yere..
    yemekle mutlu olmayı seçtim ben.sahte acı çektiren bir mutluluk.
    her neyse kurtulurum inşallah.

    YanıtlaSil
  56. Darkolive boyunuz ne kadar merak ettim

    YanıtlaSil
  57. inanılır gıbı degıl hRIKA AZMIN ICIN KUTLUYORUM DARISI BIZIM BASIMIZA DIYELIMMM ONEMLI OLAN IRADE ...

    YanıtlaSil
  58. Buradaki hikayeleri okudukça insan umutsuzluktan kurtuluyor gerçekten. Geçen ay 101 kiloyu tartıda gördüğümde artık böyle gitmeyeceğini düşünüp diyete başladım. Aslında diyet de denmez, sağlıklı beslenme diyelim. Tüm abur cubur, yağlı şeyleri çıkardım hayatımdan, hiç aç kalmadan 1 ayda 8 kilo verdim. Bir gün ben de normal kilolara inebilecek miyim bilmiyorum ama iradeye hakim olabildikten sonra olmayacak şey yok..

    YanıtlaSil
  59. Merhaba tebrik ediyorum sizi azminizden dolayı :) ben de 81 kilodan belli aralıklarla abur cuburu keserek ve yuruyerek 65 kiloya dustum fakat hedefim 58 civarı.. Yaklasık 2 yıldır dikkat etsem de arada kaçırdıgım için aynı kilolarda seyrediyorum.Sizin önerilerinizi uygulamaya calısacagım özellikle gece yemek yemeyi kesip yuruyuse başlamak istiyorum.Hedefim için yaklasık 6 ayım var yani mezuniyetimle birlikte iş hayatında yeni bir ben olmak.. İyi günler.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...