darkolivee@gmail.com

1 Temmuz 2011 Cuma

önce ve sonra maxi elbisem...

maxi elbiselerin rahatlığı tabiki tartışılmaz...
bende daha bu yaz tanıştım tam olarak  kendileriyle :)) ,  kıyafet konusunda içimde kalan uhdelerden biriydi...
allahıma çok şükür, geride kaldı hepsi...püfür püfür, fildir fildir ne derseniz deyin adına süper bişiy...
kardeşimden doğum günü hediyem...



elbisem- izmir-alsancakta bir butikten
ayakkabılarım deichmann
kolye koton
çanta LV


bu blogki en büyük amacım, öncesi ve sonrası fotoğraflarımla, biraz olsun kilo vermek isteyipte hep , yarı yolsa bırakan arkadaşlarıma yardımcı olmak azimlendirmek...
Bu da eski halim  :)



Bu elbisemi de çok severek almıştım, ee o zaman hiçbişiy olmuyor kii :))
10 kez sormuştum eşime, canım nasıl oldu lütfen söyle diye :) 
yaklaşık 87 kilo civarıyım burda :((

9 yorum:

  1. bu çok kötü bir elbise ama kilolarımız bize istemediğimiz şeyleri dayatıyor,saklamak rahat etmek için ne giyeceğimizi şaşırıyoruz...sen çok güzel bişey başardın...şimdi manken gibi ne giysen yakışııyor...ayrıca bencil olmayıp bütün bilgilerini paylaşman da çok güzel bişey canım..

    YanıtlaSil
  2. evet şu anda çok kötü, ama 87 kilodayken kurtarıcımdı benim :) ne acı dimi??

    şimdi elbiseler beni seçmiyor, ben elbiseleri seçiyorum

    ayrıca çok teşekkür ederim güzel sözlerin için...

    YanıtlaSil
  3. bence grur verici bir görüntüü :)

    YanıtlaSil
  4. İki fotoğraf, iki farklı insan, iki apayrı yaşam tarzı :)

    YanıtlaSil
  5. derya ya katılıyorum, gerçekten de iki farlı insan sanki

    YanıtlaSil
  6. hafifliğin tadını çıkarın, ayrıca çok güzel görünüyorsunuz. böyle devam edin, eski günleri unutun gitsin:)) unutun ama aklınızın bir köşesinde dursun ibretlik:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Vallaha bravo tebrik ediyorum seni canim

    YanıtlaSil
  8. mavi-kahverengi yani yeni elbisen cok güzelmis.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...