darkolivee@gmail.com

30 Haziran 2011 Perşembe

Yaz geldi yaazzzzz :)))

insanlardaki şu bikini sevdasını hiç anlamıyorum...
tamam bazı şeyler insanın içinde kalıyor, en basitinden taytı ben daha bu kış soktum hayatıma
inanın daha önce o kadar çok özenirdim ki...

ama müsait değildim işte, bekledim ve içime sinerek giyiyorum şimdi, hiçbir yerimi çekiştirmeden...
gelelim bikini ve mayoya...


bakarmısınız!!!

 size bırakıyorum hangisi daha şık duruyor...


o kadar güzel mayolar varkii, inanın bikinileri yolda bırakır...

Bana sorarsanız ben yüzücü mayolarını çok beğeniyorum, 
doğum yaptığım yaz 46 beden bir mayo almıştım...
bu sene 38beden mayomu kaptım, darısı bikiniye bakalım :)))


aynısından olsaydı, bu sene de bundan alıcaktım ama, bedeni kalmamıştı malesef...

 

bu modelden aldım bu senede, çok içime sinmedi ama, acaba değiştirsem mi kızlar, diğerine çok alıştığım için, gözümü çok yoruyor şu çizgiler :((

resimdeki manken haa, ben değilim hhehhehhe....

ne yapalım  ama şişmanım diye denizedemi girmiyeyim :)) bu hatayı yapan o kadar çok arkadaşım var ki, kendini herşeyden soyutlayan, herşeyden elini ayağını çeken, mutsuz biri olup çıkıyorlar...
OLMAZ!!!
içimizde kopan fırtınaları bıraya yazıcaz kızlar...

6 yorum:

  1. çok dogru...........

    YanıtlaSil
  2. izloşum mayonun modelliğini senden bekliyorum kuşum ..bu sekilde anlaşılmıyo=)

    YanıtlaSil
  3. hahhahhahhah :)))

    tüloşşş pilatese devamdayım, belki ramazandan sonra bişiye benzer :))

    bu moyayu değiştirdim bu arada, tek tarafı 3 çizgili askıları daha ince bir model aldım, o da yüzücü modeli :)

    YanıtlaSil
  4. insallah birgün bende zayiflarsam bende bikini giycem :(

    YanıtlaSil
  5. Evet insan spor yapmali ve güzel fizige sahip olmali! O zaman ruhen ve bedenen daha rahat edebiliyor. Çogu seyide kompleks yapmaz!
    Istedigi mayoyuda giyebilir.. :-)

    YanıtlaSil
  6. leopar desenli mayo hangı markaya aıt acaba bende mayodan yanayım,bunu istiyorum lutfen yardımcı olun

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...