darkolivee@gmail.com

16 Aralık 2013 Pazartesi

izledim:Açlık Oyunları Ateşi Yakalamak


Herkese Selam

İlk vizyona girdiği gün uça uça gitmek istediğim, fakat bir türlü kısmet olmayan, Açlık Oyunlarının 2. serisi  ateşi yakalamak filmini nihayet dün seyredebildik.

O neydi ya öyle hala etkisindeyim sanki, her ne kadar arkadaşlarım 1. filmini daha iyi bulduklarını söyleseler de ben buna bayıldım efektler ışık tabiki Katniss'in güzelliği olağanüstüydü...

Filmi anlatmayacağım, sadece bir hatırlatma bu, izlemeyen varsa izlesin...


Katniss'in  o tatlı ıslığıyla sizi selamlıyorum :)

Sevgiler
Darkolive

12 yorum:

  1. Şapka yelek süper olmuş. Öyle güzel bereler buldum ki ama saçım bozuluyor diye takamıyorum :) En son hava -10 olunca Serhanın kalpağını taktım :) Öyle güzel ısıttı ki, el koydum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bere şapka takınce saçlarda sıkıntı oluyor :)
      kalpakda ne ısıtır yahu :)

      Sil
  2. kim dedi 1 daha güzel aa şaşırdım ben. Kitapların arasında zaten kurgusu en iyi olan 2 çünkü şaşırtmacalı biliyorsun ki:) Filme gelirsek 1'de efektler çok hızlıydı ve kavga sahneleri anlaşılmıyordu ama bu filmde gerçekten harikaydı içinde hissettim kendimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende anlam verememiştim ilk duyduğumda :D
      belki bir kez daha seyrederim :)

      Sil
  3. ben bunun 1.sini 2 defa yarıda bıraktım.hem çok merak ettim devamını hem stres oldum izleyemedim.ama şimdi tekrar deneyesim geldi sayende:))kombin de kombin olmuş hani,maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa seyretmelisin kesinlikleee
      çok seveceksin :)

      Sil
  4. Perfect outfit for cinema time :)

    xx

    YanıtlaSil
  5. Hımmm bu bilgi çok iyi oldu..Büyük oğlum da gitmeyi çok istiyor ama eleştrilerden dolayı önyargılı bakıyordum..Gidilmeli::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlunuzun yaşı önemlii
      biraz şiddet içerikli çünkü siz izleyin önce
      uygun bulursnız ona da izletin

      Sil
  6. Merhaba :) Blog'lar arası tur atarken tesadüf eseri bloğunu keşfettim.. Çok renkli bir bloğun var.. En çok profil tanıtım bölümüne bayıldım.. Özellikle sloganların bir harika.. 89'dan 59'a düşmeni de tebrik ediyorum.. Bende bloğuma beklerim..

    sellinismode.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler
      en kısa zamanda uğrayacağım :)

      Sil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...