darkolivee@gmail.com

19 Aralık 2013 Perşembe

Elbise Üstü Kazak


Herkese Selam

Bugün hava biraz soğuk hızını kesince elbiseme kavuştum :)
Geçen buradaki postta da yazdığım gibi  trendyol Dilvin butiği son zamanlardaki favorim
Öyle güzel parçalar var ki!

Kazağım ve elbisemi oradan aldım, kalın kumaşlı elbiseler kışın hem kazakla hem hırkayla kullanıldığı için joker parçalar, öyle kii herkes hem elbisesini hem eteğini aldım sanıyorlar :)





Ayakkabılarım marjin 
Buradaki postumda bahsetmiştim


Sevgiler
Darkolive

7 yorum:

  1. Tarzınızı o kadar çok beğeniyorum ki..
    Mükemmel yakıştırıyorsunuz..
    Ah ben de az biraz kilo verebilsem..:))
    Mükemmelsiniz her zaman olduğu gibi...

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar harika çok şıksın canım:)

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış güle güle giy canım buarada kupana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok mantıklı olmuş bu kombin hem etek hem elbise niyetine :)) çok zarifsin canım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Benim canım arkadaşım post yaparda gelmemmi hiççç çok yakışmış bayıldım ben sana bebeğim :)

    YanıtlaSil
  6. Evet çok mantıklı bu şekilde kombinlemek,denemek gerek :)
    Çok hoş olmuş,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yahu bu elbise mi, bana etek gibi geldi altındaki. Bu kumaşın adının ne olduğuna dair hiç fikrim yok ancak koltuk kumaşı misali olan bu eteklere bayılıyorum, tek başlarına bile çok havalılar :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...