darkolivee@gmail.com

17 Aralık 2013 Salı

Damask Desenli Pantolon


Herkese Selam

Havaların ne kadar soğuk olduğu geyiğini yapmayacağım baştan konuşalım :) Soğuksa soğuk sadece bana mı soğuk herkese soğuk  allaah allahh :D 

Tek üzüldüğüm, benim gibi etek, elbise insanını pantolona mahkum etmesi :) yoksa burnumun ucunu hissetmemem, ya da ellerimin susuz kalmış çöl gibi çatlaması umrumda değil :D

Dolabımda öyle çok fazla pantolon yoktur, koton çoraplara hasret kalıp pantolon ihtiyacı arşa çıkınca,  gözlerim mağaza vitrinlerini arşınlar oldu. Hafta sonu sinemadan çıkınca, yemek yiyelim dedik, vitrinde bu kendinden damask desenli pantolonu gördüm ve bunu bensiz bırakmıyım dedim :D baktım fiyatı da uygun alıverdim, ee tek başına olur mu, birde üstüne hırka lazım, eşimin homurdanmasını işitmeden görebildiğim en güzel hırkayı kaptım ve kabinde bir hışımla denedim, güzel oldu...

Dolabımda gömleğim çok fazla, onları bu mevsimde kaderine terkedemediğimden kazak olsun, hırka olsun çok kullanırım... 
Kazakları tek başına giymeyin, altına şık bir gömlek, taşlı ya da uzun zincirli madalyon kolyeler şıklığınıza şıklık katacaktır ;)



Hırkamı dün hayırladım, bugün içimden kırmızı giymek geldi :)


 Hırkamı çok sevdim, içinde hafif hafif ışıltılar var, önü verev geliyor... 

Pantolon ve hırka :lcw (fiyatı da pantolon 50, hırka 35tl idi)
kırmızı kazak ve bot :mudo
deri detaylı beyaz gömleğim : trendyol nottis butiği (bu butik gerçekten bir harika)



Aslında pantolon koyu bir siyah, ama flashlı çekimde gri gibi çıkmış..


Benim hiç marka takıntım yoktur, yeter ki beğeneyim...
Nereden ne çıkacağı belli olmuyor, siz de atlamayın, 
girmediğiniz mağazalara da bakın derim :)

instagram:darkolivestyle

Sevgiler
Darkolive

18 yorum:

  1. Pantolonda hırka da çok güzel iyi günlerde kullan ama o botlara daha bir bayılıyorum aynısı bende de var ve bugün bende onları giydim çok şıksın sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öyle miii
      çok güzel dimi, bende utanmasam hergün giyicem :)))
      özellikle topuğundaki detayına bayılıyorum :)

      Sil
  2. Güle güle iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. aynen benim için de öyledir cnm, marka takıntım yoktur. Çok fazla seçenek var aslında ve yerli markalarımız da gayet kaliteli ürünler yapabiliyorlar. LCW de bunlardan biri, evime çok yakın var bi tane sık sık bakarım daha geçen bi bere aldım:))))
    Senin pantolona da bayıldım, kırmızıyla çok yakışmış tatlım... güzel günlerde kullan
    öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bere deme, o kadar çok seviyorum ki
      bere şapka
      gerçekten almamalıyım :)
      düşün ki birine hediye alıyorum benim şapkamı beğendi diye, veremiyorummm
      kıyamıyorum :D
      çok teşekkür ederim canım evet marka takıntısı olanların ensesine bir tokat yapıştırasım geliyor
      şımarıklıkları için :D

      Sil
  4. Çok hoş bir uyum olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle aynı fikirdeyim.Hangi mağadan ne çıkacağı hiç belli olmuyor.Bu tip yerlere burun kıvıranları da anlamıyorum.Ben de yeni kombin yayınladım mesela oradaki kürk boyunluğu defactodan aldım.Üstelik çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett kesinlikle katılıyorum
      heryere dikkatlice bakmak lazım :)

      Sil
  6. güle güle giyin çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  7. güzel bir kombin fikri sizden bir ricam alışveriş fikirlerinizi sitemde paylaşabilirmisiniz...

    YanıtlaSil
  8. penti'de gördüm ben geçen gün termal çoraplar satılıyor.ben de eteksiz gezemem ilaç gibi geldi gerçekten.opak görünümlü çok kalın değil sıcacık tutuyor.tavsiye ederim.koca kış etekten mahrum kaldığına değmez:))

    YanıtlaSil
  9. 3 sene önce rodi den aldığım bir hırkayı giydim bugün herkes bayılıdı:) kendine yakışanı bulmak markadan daha önemli; senin hep yapığın gibi:) çok renkli olmuş güle güle giy canım

    YanıtlaSil
  10. Sana çok yakışmış..Taşıyorsun..Güle güle kullan..:))

    YanıtlaSil
  11. Ooo bu post tam benlik olmuş bak. Ben yazdım sandım bir ara :)
    Lcw özellikle beden dolayısıyla benim markam. Tabi ki modellerine de bayılıyorum. Ankarada harika bir outleti var, her hafta yeni modeller geliyor ve fiyatlar komedi. Sırf geçen sezon diye kocaman sarıp sarmalayan tam kahve içmelik hırkayı 15 tl ye aldım :)
    Bu pantulun bordosunda gözüm var benimde. Bu da güzel ama bordosuna ayrı bayıldım.
    Kazakların içine illa ki gömlek giyiyorum bu kış. Modayla alakam yok ama nereden tutturdum bilmiyorum fakat çooook sevdim. En sevdiğimde en üste uzun olmayan bir kolye takmak.
    Güle güle kullan izlo. Lcw candır ♥

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...