darkolivee@gmail.com

20 Aralık 2013 Cuma

Anne Eteği


Herkese Selammm

Yaşasın bugün cuma :)

Hem hafta sonu, hem de çok sevdiğim birinin nişanına gidicem yaşasınn!
İnstagramda satış yapan bir butikten, deri etek ve bluz aldım, elime ulaştı, birde ayakkabı sıkıştırmıştım araya, o da yarın gelicek ama inşallah nişandan önce elime ulaşır, başka giyecek ayakkabım yokmuş gibi, illaa da onu giycem :D 

Bazen tam bir dayaklık oluyorum :D biliyorum :D

Neyse ben kendimi pataklamadan Cuma kombinime geçelim :)

Ofiste zamanlayıcı ile kendim çektiğim için fotoğrafları, ışık yetersiz geliyor ne yazık kii, şimdilik idare edelim mi? :) gün ışığını özledim fotoğraflarımda :)





Annem emekli öğretmen olduğu için, görev yaptığı zamandan kalma, o kadar çok klasik eteği var ki, kumaşları harika, bazen giyiyorum bende :)
Bu etekde onlardan biri
Etek annemin
Gömlek Trendyol nottis butiği
Kazak mango çok eski 



2 snoodum daha sahibine ulaştı
mutluyum :)
Miss. F ve Mr. M güle güle kullanın :)

Modellere ve duruşuna buradan bakabilirsiniz...


Mutlu haftasonları
Sevgiler
Darkolive

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bende vermeye atmaya kıyamıyorum
      çok uzun zamandır birlikteyiz :)

      Sil
  2. Ne zaman robasında kar kristali örneği olan bir kazak görsem kış geldi, kar yağacak sevinci yaşarım. Hemen, sobanın güldür güldür yandığı, üzerinde bir demlik çaydanlığın bulunduğu sıcacık bir oda gelir aklıma. Bunlar eskilerde kaldı artık, ama kazağınız sayesinde yine yaşadım o günleri. Başka kar kristali örnekli kombinler bekliyoruz.Bu arada siz ne işle meşgulsünüz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yazmışsınız
      huzur dolu sıcacık bir ev
      bu kazağımı taaa evlenmeden önce almıştım
      çok sık olmasada giyiyorum çok teşekkürler
      ben bilgisayar programcısıyım, finans şirketinde çalışıyorum :)

      Sil
  3. Bende annemin eteğini geçen pazar yaptığımız blog buluşmasında giydim.. Taa annemin lise yıllarından kalma hemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wayy ne güzelll
      annemde çok mutlu oluyor onun eteklerini giyip degerlendirdiğim zaman :)

      Sil
  4. Herşey süper duruyor. Anne eteği süper

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...