darkolivee@gmail.com

4 Ekim 2013 Cuma

Kış Dekorasyon Fikirleri...


Merhabalarrr

Sonbaharın/ kışın kendini iyice hissettirmesinin ardından akşamları  balkonda yaşayan biz, kapı dışarı çıkmaz olduk, aşırı bir soğuk hava yok fakat, buralarında öyle pis poyrazı olur kii, çoğu kişinin bolkonundaki çamaşırlığı kaldırıp aşağı savurmuşluğu vardır :)

Madem evde daha çok zaman geçiriyoruz, öyleyse biraz evimizi kış moduna alalım, baktıkça içimiz ısınsın, içimiz açılsın, gelsin sıcacık kahveler, bitki çayları, kitap okuma huzuru :)

işte topladığım kış detaylı dekorasyon görselleri :)








Benim artan çuval bezi ile böyle sevimli bir kapı karşılama süsü yapılabilir :)



 Hahhaa çok tatlılar :)
bunu çocuklar için gazozlara ya da meyve suyu şişelerine de yapabiliriz :)



Yazın tüm bitmiş tuvalet kağıdı rulolarını toplamıştık, kuşlar yapmış çok da eğlenmiştikk
http://www.darkolivestyle.com/2013/07/ege-nin-hacivat-karagoz-gosterisi-diy.html bakmak isterseniz burdaki postumun altında tuvalet kuşları var :)




Şunlara bakın ne sevimliler yahuu :)





Çocuklarla güzel bir aktivite 
çok da sevimli



İşte ben buna bittim :)
Mersin'de yer gök fıstıktır, tazesi ayrı kurusu ayrı yenir
Bu geyiklerden bol bol yapıcaz sanırım :)



Yine çok güzel bir çekiliş haberi

ilk çekilişini düzenleyen bulut ağacı bloğunun sahibesi sevgili Dilek English homedan harika hediyeler veriyor...

Eminim sizde bayılacaksınız...

Sevgiler
Darkolive

12 yorum:

  1. İlk fotoğrafa bayıldım, şimdi hemen kahverengi şişe arayışına çıkıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. İlk fotoğrafı novaljin ampullerine benzettim Allah Allah izlem novaljin ampullerle ne yapmış dedim iyi mi:)) ay koptum ya...
    bence de evimizi sıcacık yapalım da üşümeyelim; fıstıklar bomba :)

    YanıtlaSil
  3. İlk fotoğrafı novaljin ampullerine benzettim Allah Allah izlem novaljin ampullerle ne yapmış dedim iyi mi:)) ay koptum ya...
    bence de evimizi sıcacık yapalım da üşümeyelim; fıstıklar bomba :)

    YanıtlaSil
  4. woawww hepsi çok ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
  5. o kütüğün içinde yanan mumlar benim salonum da yansın yaaaa...

    YanıtlaSil
  6. Canım bende baktım bugün bunlara bayıldım çok güzeller bize akşamlar için faliyetler çıktı :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi cok guzel. Sonbahar benim en sevdigim mevsim. Agaclarin once sariya, sonra kirmizi donmesini inanilmaz bir keyifle izliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Kış gelmesini hiç istemiyorum ama bu tasarımları görünce özenmemek de elde değil yahu:)

    YanıtlaSil
  9. Hapharika fikirler , çopçok sevdim hepsini ;-) içinde deneyeceklerim de var :)

    YanıtlaSil
  10. vallla havalar böle giderse evde oturup hep böyle dekorasyon, takı gibi şeylerle uğraşasım var, kombinler beklicek gibi:)))
    başak temalı olanları ve ağaç içindeki mumu çoook sevdim bi ara deneyim ben de tatlım:P
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. çuval kullanılarak yapılmış kapı süsüne bayıldım

    YanıtlaSil
  12. haha sonuncular çok tatlı gerçekten hem de çok kolay :))

    yagmurkapaliel.blogspot.com

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...