darkolivee@gmail.com

30 Eylül 2013 Pazartesi

Film önerisi: 42


Herkese Selam

Pazar günü ailecek grip olduğumuzda evden dışarı çıkmadık, bol bol film izleyip ıvır zıvır yedik :)
Hepsi de güzel seçimlerdi, bu filmin fragmanını Tivibu tanıtımında izlemiş çok sevmiştim, bazen Tivibunun tanıtım kanalını, yani film tanıtım ve fragmanlarını  saatlerce izleyebiliyorum hiç sıkılmadan :)

Bu filmin konusu da ABD beyzbol büyük liginin ilk siyahi oyuncusu Jackie Robinson'un Brooklyn Dodgers takımı için oynarken çektiği zorlukları anlatan bir spor biyografisi.

Siyahilerin onur mücadelesi,  mükemmel bir hayata tutunma, 
yaşam hakkından vazgeçmeme filmi...





 yine harikaydı
Şu kısacık hayatta insanı destekleyen her daim yanında olan birilerinin olması ne güzel bir duygu...



Şu an halaa Jackie Robinson  anısına 42 numaralı bezbol formasını  kimse giymiyormuş :)



Bu film bana burda anlattığım  The Help  filmini hatırlattı, 
izlemediyseniz mutlaka izleyin derim...

Çekiliş haberleri
Yağmur'un modası bloğunda güzel bir çekiliş düzenlemiş

Aylin'den denemeler bloğunun çekilişi içinde burayı tıklayabilirsiniz

duyurması benden, katılması sizden :)

Sevgiler
Darkolive

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...