darkolivee@gmail.com

2 Ekim 2013 Çarşamba

Karton Kutu Kaplama...


Herkese Merhaba

Bugünlerde biraz hasta olduğum için, işten geldikten sonra yeme-içme toparlanma faslı bittikten sonra, dinlenmeyi seçiyorum. Pek üretemiyorum, çok mataf bir iş değil ama, dün akşam yarım kalan kutumu kaplamayı bitirdim...

Oturma odamızdaki  rafa, ıvır zıvırları koymak için bir kutuya ihtiyacım vardı, bu da Canım arkadaşım Serap'cığımın içine hediyelerimi koyup  gönderdiği kutuydu, böyle bir şey yapmak için ne zamandır saklıyordum, anısı var sonuçta :) 

Eşim beğenmedi, trendyol kutusunu hepimiz biliyoruz artık, üstü yazılı  olanlardan, ondandı kutu, 
kaplamasaydın keşke dedi,
 bende,
 'ben beğendim, sen o tarafa bakmayıver'  dedim, 
güldü :D


İnternetten çıktısını aldığım dekupaj kağıtlarını yapıştırıcıyla kutuya giydirdim. :D
Dekupaj tutkalım azdı, o yüzden tutkalla yapmadım, sizin elinizde fazla fazla varsa dayanıklılığı açısından dekupaj tutkalı ile kaplayabilirsiniz...



Bu da ayakkabısını kaybeden (postu burada)  bebek Ege :)
Ekimin geldi, ceketler giyildi :)



Sevgili Evy Craft bloğunda çok güzel bir hediye veriyor...
Duyurması benden, katılması sizden :)

 Sevgiler 
Darkolive

18 yorum:

  1. Canımmmmm biran önce iyileş :(. Yazına başladım okumaya serap cığım yazıyo hiçç üstüme alınmıyorum dur bakayım şu serapa kimmiş dedim meğer benmişim:) nasıl mutlu oldum anlatamam kutuyu ne güzel bir hale getirmişsin çok güzel olmuş desenine bayıldım ben güzel günlerde hep beni hatılamalı kullan :) çok öperim seni canım benim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhah başka Serap mı sandın :))
      öperim seni canım benim

      Sil
    2. Aynen ya bide diyorumki kimmiş bi bakayım hiç aklıma gelmedi ben olacağım hay sen çok yaşa kuzum benim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. çok teşekkürler
      beğenmenize çok sevindimm

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş. Ben de eşyaları böyle saklamaya bayılıyorum ama satın almaya kalkarsak çok pahalı bunlar en güzeli el emeğimiz... Bilmediğimden soruyorum bu dekupaj kağıtları normal kağıt gibi mi yani zamanla eskir ve yıpranır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dekupaj kağıdı dediğimiz özel bir kağıt
      ama internette dekupaj kağıdı diye aratıp yazıcıdan çıktı alırsan o da oluyor
      bu bildiğin a3 kağıt :)
      çok dayanıklığı yok zaten rafta duracak öyle
      süs güzeli :))

      Sil
  4. geçmiş olun kuzum,dikkat et kendine...

    havalar 15 derece birden düşmüş,ilkbahar sonbahar yok zaten bu memlekette,hep yaz hep kış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canım benimm :))
      atlattım çok şükür
      hep havalardan bahsetmişin benim kutu sana pek amatör gelmiştir kesin :D

      Sil
    2. :)))
      dürüstlük ve ukalalık arasında çok ince bir çizgi vardır.
      ne söylersen söyle,ne yaparsan yap her zaman ama her zaman "niyet" önemlidir benim için..

      insanlarla ilk tanıştığında ve bir takım şeyleri dile getirdiğinde, hele ki bu sanal alemse, yazılanlar yanlış anlaşılabiliyor.

      beğendiysem mutlaka belirtirim. yüzyüze tanıştığım ya da uzun zamandır sanal tanışıklığım olan insanlara kesin ve net düşüncemi söylerim. bu kırmak veya heves kaçırmak amaçlı değildir. dediğim gibi herşeyin üslubu vardır.

      fakat şu kısa zaman zarfında görüyorum ki sen benim kafadan birisin.
      sadece yazdılarımızın birbirimizi daha iyi ifade etmesini sağlamak için zamana ihtiyacımız var...
      biraz daha tanıycaz yani birbirimizi..
      bu sadece sana ve bana özel değil,hepimiz için aynı şey geçerli.

      kutuya gelince...geri dönüşüm adına güzel olmuş evet...
      bana amatörce gelmedi,yani kutuyu görünce "bu ne ya?" falan demedim.
      "neden daha ayrıntılı bişeyler yapmamış ki?" diye geçirdim içimden...
      kek fanusu boyayan,Kathryn White'ın o muhteşem dekoratif resmiyle pano yapan-ki bu panoya gerçekten bayıldım- birisi bence o kutuyu daha hoş hale getirebilirdi. :))

      dilerim ukalalık yaptığımı düşünmezsin. düşünmezsen bak daha neler yazarım ben sana :)
      ve aynı tavrı senden de beklerim.
      bol bol öperim... :)

      Sil
    3. ahahhaa cansın yaa
      ukalalık olur mu, herşeyin ilkinde bi amatörlük oluyor illakii
      3 tane a3 kağıdı evire çevire bi haal oldum nasıl yapsam diye ahahha
      Eşimde beğenmedi zatii
      hastalığımdann basiretim bağlandı zaar :D
      kader utansın :D

      Sil
  5. Kağıdın deseni pek güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun canım çok tatlı olmuş bu kutuu :)

    YanıtlaSil
  7. kutunun desini çok güzel olmuş :) ege ne kadar tatlı maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. oglunun ayakkabi hikayesi gercekten komik ve ayni zamanda sinir bozucu, hayat boyle birsey seninde dedigin gibi bugun kizdigimiz seye 1 yil sonra gulup gecicez. Ama oglun cok harika, pozlari, gulumseyisi, kiyafetleri, yakisiyligiyla ilerde butun kizlari yoldan cikaracak biri olacak. Boyle harika pozlar vere vere manken bile olur yakinda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyleee bu günleri hatırlayıp gülücez :)
      Ege için söylediklerin gerçek olur mu dersinn
      yandık o zaman kızlar yolda önümü kesip Ege şöyle yaptı böyle yaptı diye şikayetlenmesin :D

      Sil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...