darkolivee@gmail.com

3 Ekim 2013 Perşembe

Kids Fashion Street Style...


Herkese Merhaba

Madem modayı ve trendleri takip ediyoruz, hep bana, hep bana olur mu, biraz da miniklerimiz için çalışalım öyle değil mi?

Biliyorsunuz benimde oğlum var, kendi giyimime dikkat ettiğim kadar onunkine de dikkat ediyorum, hemde bütçemin çok çok üstüne çıkmadan, sadece seçimlerimi dikkatli yapıyorum..

Bazen bana diyorlar nasıl vakit buluyorsun hepsine, ben elime ne geçerse giydirip çıkıyorum, yaa olur mu?, zaten dolabında ne var, ne yok biliyorum, hava şartlarına göre bir parçadan yola çıkıp diğerlerini tamamlıyorum, zaten bizim gibi 15 tane ayakkabısı 10 tane montu yok ki, çabuk büyüyorlar diye yığmıyorum ben açıkçası, hepsi kararında...

Bazen de 'bu kadar tarz giydirme' söylemleri karşısında dehşete düşüyorum, neden diye sorduğumda çocuk çocukluğunu yaşasın gibi cümlelerle karşılaşıyorum, arkadaş ben sizin pepe baskılı, önünde arkasında  15 tane cebi olan pantolonlarınıza karışıyormuyum, onu da sen! seçiyorsun sonuçta :D aynı reyondan aynı fiyata aldığımız ürünü seçerken sende dikkat et... 

Giyilen bir  pantolon bir gömlek ya da bir swittshirt, ben ya bi şal doluyorum ya da şapka takıyorum yaptığım başka bişey yok , niye bu kıskançlık :D

Çocuğa deri ceket ya da blazer giydirdiğimde veya güneş gözlüğü taktığında çocukluğunu yaşayamıyor mu yani, yine parka gidiyor, dondurmayı üstüne buluyor :D dedesiyle bakkala gidiyor! 

Neysee yapım itibari ile oldukça sakin bir insanımdır, kendimi hep telkinlerim, saman alevi sinirimden oldukça sıyrıldım zamanla, fakat böyle kıskançlıktan doğan şeyler duyduğumda biriyle paylaşmadan rahatlayamıyorum :D

İşte internetten bulduğum çocuk kombin önerileri...


































Aslında minicik kumaş parçalarından çok güzel taytlar dikilebilir
dikiş bilmeyen bile elinde dikebilir ama erkek anneleri için aynı şeyi söyleyemem :)
kızımız olana kadar sabretmeliyiz :)

Bizde uygun kumaşlardan şal kaşkol yapabiliriz :)






Ahhahhaa şunun tipe bak 
tam ısırmalık :D
Kolları küçülmüş jean ceketlerin kollarını iptal edip yelek şeklinde bir süre daha kullanabiliriz...
Alttaki gibi...




Ege'nin 2 sene önceki hali bu da :)

vee  benim oğlumun stillerinden birkaçı 







İlhamınız bol olsun 
Sevgiler
Darkolive

9 yorum:

  1. bloggeri açar açmaz senin postunu gördüm bir anne olarak bende kaliteli bütçeme uygun fiyatlar kıyafetler bulabiliyorum araştırmak lazım çok gezen bilir düsturuna inanırım :)) bazıları sanıyor ki marka giyiniyorum yada giydiriyorum valla onlar öyle sansın ben sessiz kalayım yine çünkü ne desem bu memnuniyetsiz kıskanç insanları inandırmak zor :)

    oğlunda çok şeker :)

    YanıtlaSil
  2. büyümüşte küçülmüşler yahu :)

    YanıtlaSil
  3. çocukların kıyafetlerinde sağlıklı olduktan sonra tabi şıklık annenin zarafetinden bence de! hele de senin gibi içine el emeği göz nuru katabiliyorsa; bunu korkunç paralar harcamadan yapabiliyorsa... süpersin...

    YanıtlaSil
  4. çocukların kıyafetlerinde sağlıklı olduktan sonra tabi şıklık annenin zarafetinden bence de! hele de senin gibi içine el emeği göz nuru katabiliyorsa; bunu korkunç paralar harcamadan yapabiliyorsa... süpersin...

    YanıtlaSil
  5. Canım amanın yetişdim hemencik ağzı olan konuşuyo herkez birşey söylüyo insanlar bütçelerine göre seçim yaparlar .Ben egenin giyim tarzını çok beğeniyorum.Biz oğlumla alışverişe çıkarız kendisi seçer haa çok absuruk birşey olursa ki bir keresinde kırmızı kareli ceket diye tutdurmuşdu ayol bildiğin çalgıcı ceketlerinden :)) almadım anlatdım başka bişey aldık sonuçta herkez kendisine yakıştıranı giydiriyo .Kimse bu çocuğun üstü başı ne yada çocukluğunu yaşayamıyo gibi yorumları yapma hakkını nerden buluyor anlamadım .Neyse kuzular çok tarz gözüktü gözüme çok öperim seni bebek :))

    YanıtlaSil
  6. Hepsi cok seker, senin oglunda daha minikken bile acayip pozlar vermis, kim tutar onu buyuyunce.

    YanıtlaSil
  7. hepsi tatlı ama bazıları çok artist havalı yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi harika. Ben de dikkat etmeye çalışıyorum oğluşumu giydirirken. Çok seviyorum, tabi bu zevk meselesi. Herkes farklı düşünebilir. Saygı duymak lazım. Benim tek rahatsız olduğum şey, her gün a bakıyım bugün ne giydirmiş modları. Fesat fesat bir karış çocuğun üzerinde dolaşan koca koca gözler! Biz Bertuğ'la kafamıza göre takılıyoruz. Bazen klasik tercih ediyoruz, bazen salaş, bazen de çok çok sade...Ben birileri yorum yapsın ya da beğensin diye giydirmiyorum hiçbir şeyi. Bu bizim zevkimiz...

    YanıtlaSil
  9. vallahi İzlem ne yalan söyliyeyim aynı kafadanız bende Tarkan'ı elimden geldiğince güzel giydirmeye çalışıyorum çoğu resminide işte sırf senin dediğin o aaa ne bu böyle koca adam gibi veya bak nazar değer ha denilmesinden dolayı palaşmıyorum inan. Mesela bende fularlar takıyorum renk uyumlarına dikkat ederim ayakkabısına okula giderken bile rahat şeyler giydirin diyorlar onlarda bile özenle hazırlayıp gönderiyorum ama bazen bakıyorum millete o çocuğu yataktan kalkar gibi getiriyorlar saç baş dağınık kıyafetin yakası bi yerde paçası bi yerde ben böyle olamam açıkcası mesela ben gömlek veya uzun kollu parçaların üzerine tşört giydirmeyi çok seviyorum Ege'nin son resmindeki gibi çocuklara çok yakışıyor böyle şeyler öpüldünüz.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...