darkolivee@gmail.com

8 Mart 2013 Cuma

Ortaya Karışık...


Herkese Selam
Nette dolaşırken hoşuma giden fotoğrafları kopyalar arşivlerim, ara ara bakmak hoşuma gider, bunlardan bazılarını sizinle de paylaşmak istedim...

Bu ev rüyalarıma giriyor, turkuaz ve beyaz birlikteliği ne kadar fresh ne kadar göz alıcı, aralara serpiştirilen renk geçişli kırlentlerle bütünleşmiş, belki birazda fuşya serpiştirilebilir :) ama eşim böyle bir evde yaşamak istermi onu bilemem :D ister ya neden istemesin?
isteyecek :D



Diyetteyiz kardeşim bu mamalar ne böyleeee? :(


 Çok yaratıcı ve el emeği...Tebrik ediyorum çok


Buna hep çok gülüyorum... :)


Fotoğraf aşkı...


Saçımı bugün ne yapsam diyenler için, tek kurdele ile alternatifler :)


Gülmeyi sevelim...


:) Yaratıcı

Hepinizin kadınlar gününü kutluyorum...

Unutmadan dün platese başladım, iki gün üst üste gittim, bugün hapşuramıyorum, öksüremiyorum gülemiyorum, neredeyse 1 senedir spor yapmıyorum, tempolu yürümek dışında, çok eğleniyorum umarım başarılı olurum, tabiki bunda pilates hocamında büyük payı var...O kadar dikkatli ki...

Detayları mutlaka paylaşacağım...

Sevgiler
Darkolive

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...