darkolivee@gmail.com

4 Mart 2013 Pazartesi

Kahve falı programı


Herkese Selam

Bu akıllı telefonlar ne akıllı arkadaş :D fal bile bakıyor, belki bir çoğunuz biliyorsunuz bu fal bakma programını, ama bilmeyenler indirsin çok matrak bişiy :)) hafta sonu kızlarla günümüz vardı, yemeğin üstüne kahve içtik, baktım kapattılar bişiyler yapıyorlar telefonla, ne yapıyorsunuz dedim, ee fal baktırıyoruz enee bende istiyorum dedim, çok aram yoktur düşkün değilimdir fala ama ofiste bazen geyik yapıyoruz :) google play store den ücretsiz kısmından kaave falı diye aratın hemen çıkar, fincanın 3 tane resmini çekiyorsunuz, bilgilerinizi yazıyorsunuz 3-4dk içinde yorum geliyor :)  




Benim falıma bu çıktı...

Yakın zamanda seni feraha çıkaracak bir haber alacak ve çok mutlu olacaksın. Ortak bir işe başlayacaksan bir süre daha düşünmelisin, sorunlar çıkabilir. Tavsiyelere kulak kabartmalı, kararlarında çevrendekilere de danışmalısın. Senin için büyük olmayan bir tehlike etrafında dolaşıyor, temkinli olmalısın. Kısa da sürse yakında bir tatil yapmaya ihtiyacın var, sakın kendini ihmal etme!

Eşime şu tatil kısmını göstericem kesin :D kimin tatile ihtiyacı yok ki şekerim... :D

Sevgiler
Darkolive

5 yorum:

  1. ee teknoloji çok gelişti :D
    ben de hemen indireyim de bir bakayım, ama güzel şeyler söylesin :D

    YanıtlaSil
  2. Bu programı bende kullanıyorum.Alakasız şeyler çıkıyor ama eğlencesine işte :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bilmiyordum. Güzel bir uygulamaymış. Denemem lazım

    YanıtlaSil
  4. Eneee ne güzel bişiii bu:)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...