darkolivee@gmail.com

6 Mart 2013 Çarşamba

Ofiste ne giydim:Bebe yaka peplum bluz ve yırtık kot


Herkese Selam
Bugünlerde outfit postları yapamıyorum, çünkü evden öyle bir çıkışımız var ki, haldur huldur, Ege okula biz işe ucu ucuna yetişiyoruz hergün ne hikmetse :) Geçen gün arabaya binmeden eşime ricayla telefonla çektiğimiz resimler bunlar...

Bluzumu Trendyol sandro butiğinden aldım, incili bebe yakası ve peplum olması almam için yeterliydi, bu trend bugünlerde biraz arkalarda kalsa da ben vazgeçemiyorum, günüm daha enerjik geçiyor sanki :)




Kot pantolonum koton, çok az eskitilmiş bir görüntüsü vardı, ben araları açtım ve altına dantel diktim.
Öyle zırt diye kesmiyorsunuz aman dikkat, ben altına kalın bir mukavva koydum, zımpara ile iyice eskittim ip ip açtım aralarını sonra danteli diktim, 

not: Diz kısmının dantelini biraz fazla koyun, eğilip kalkarken dikiş yerinden çıkmasın...

Kotun dizi oturunca bu şekilde görünüyor..



Bluz : trendyol sandra, pantolon: koton (diy) bot: Mudo Clutch: Avon




Zarf çantamı da geçen ayki avon kataloğundan seçtim.Ben büyük çanta kullanamadığım için, işe gidip gelirken çok rahat oluyor... Üst kısmı süet, diğer yerleri deri, dore metal kısmı da şıklığına şıklık katmış, arada bir kataloğa bakmanızda fayda var :)



Hergün mutlaka instagramda paylaşımda bulunuyorum, takip etmek isterseniz darkolivee diye aratmanız yeterli...

Sevgiler
Darkolive

3 yorum:

  1. tatlım harikasın:=) Bluzunu, zerf çantanı sevdim güzel günlerde kullan. pantolona gelince benim de eski bir kotu yırtmam lazım:=)

    YanıtlaSil
  2. o minik tırnak yüzüğünü çok beğeniyorum.. nereden aldın acaba?? kot pantolon da çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  3. pantolonuna dantel dikme fikri süper cnm çok küçük ama hoş bir detay süpersin:)))) kombinine bayıldım yakaları sende seviyorsun sanırım benim gibi:P yüzükler nerden cnm?

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...