darkolivee@gmail.com

4 Mart 2013 Pazartesi

Film önerisi vol:29 Hititya madalyonun sırrı ve Prada baraque güneş gözlüğü

Herkese Selam
Haftasonu oğluşumu sinemaya götürdük. Bu öyle bir geçer zamanki de Osman yokmuydu, o film çekmiş, afişi  hoşumuza gitti, daha önce yorumları filanda okumadık, biraz fantastik bir çocuk filmi, oğlum beğendi, bizde eşimle biraz sığ bulduk. Büyük beklentilerle gitmeyin, çocuğunuzu götürün onun mutluluğuyla mutlu olun :))
Filmdeki iki  güzel şey Mematinin ürkütücü lensi ve Uğurkan Erez'in röfleli saçlarıydı :))
Ne demek istediğimi filmi izleyince anlıcaksınız...

Filmin konusu:

Alaz, Yaman ve Nehir birbirinden sevimli ve meraklı 3 kardeştir. Bu üç kardeşin babası arkeolog bilim adamıdır; fakat özel güçlere sahip annelerinden ayrı büyütülmüşlerdir. Bu meraklı 3 kardeş bir gün gizli bir keşif yaparak paralel evrende yer alan Hititya medeniyetine geçerler. Buradaki en önemli amaçları annelerine kavuşmak için kötülükler diyarının efensiyle zorlu bir mücadeleye gireceklerdir.

Yön: A. Cengiz Deveci, Ulaş Cihan Şimşek
Oyun: Gürkan Uygun, Ebru Cündübeyoğlu
Tür: Fantastik

Cem Yılmaz'ın esprisini eşimle film boyunca yaptık :)
Ateş su toprak tahta :)






Filmin başrolunde Berke vardı ama ben enküçük kardeş Yaman'a bayıldım bayıldım çook tatlıydı...


Pradanın baroque modelini birçaoğumuz çok iyi biliyoruz, çıktığı günden itibaren hep sempati duymuşumdur bu gözlüğe ama yüzümde hiç denememiştim. Dün opmar optikte deneme fırsatı buldum, genel anlamda sevdim ama eşim hemen 'acımız büyük' gözlüğü gibi oldu dedi, soğuttu beni :((  iyi ki resim çekmişim, sizce nasıl oldu, lütfen gerçekleri söyleyin :)


Çocuklarınızı sinemaya götürmeyi unutmayın, ertelemeyin üşenmeyin :)

Sevgiler
Darkolive

2 yorum:

  1. benim çocuğum yok ama olsa kesin götürürdüm...
    üşenmezdim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bir ara ayılıp bayılıyordum o gözlüğe, ama benim yüzümde de çok yer kaplıyor, istediğim gibi durmayınca hiç alayım diye diretmedim:)))

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...