darkolivee@gmail.com

3 Mart 2014 Pazartesi

2014 Akademi Ödülleri


Merhaba
Herkese güzel haftalar

Dün gece verilen Akademi Ödüllerini seyretme şansı buldunuz mu bilemiyorum, bende izleyemedim ama en şaslı gördüğüm film 1. olmuş  '12 yıllık esaret' kesinlikle izleyin derim, eşim filmi koyup başlattığında çok kızmıştım yaa yüreğim daraldı içim ezildi bu nasıl bir şey diye, kapatayım o zaman dediğinde de yalvarmıştım kapatma diye :D bazı yerlerini gözüm kapalı izlesem de, tahmin ettiğiniz üzere konu şu  ABD'nin kuzeyinde yaşayan özgür bir insanken, kaçırılarak köle yapılmış ve 12 yıl köle olarak çalıştırılmış, yeniden özgürlüğünü arayan bir adamın inanılmaz, sıra dışı hikayesi...



Karlar ülkesi de en iyi animasyon seçilmiş,
 Ege ile sinemada izlemiştik, halada vizyonda izleyebilirsiniz...
Çok güzel bir animasyon...


Blue Jasmine deki rolü ile Cate Blanchett en iyi kadın oyuncu ödülünü almış
bu filmi izlemedim ama izlemem konusunda birçok tavsiye aldım
en kısa zamanda izleneceklerden ...



En iyi erkek oyuncu ödülünde bir şok yaşadım ben Leonardo Dicaprio alır diyordum ama, kısa bir süre filmlerdeki performansları düşününce hak edenin Sınırsızlar Klübü filmindeki rolüyle Matthew Mcconaugrey'in hakerttiğini anladım...Doğru bir karar, Ee en iyi kostüm tasarımıı da Leonardo'nun filmi almış onunla yetinsinler artık :)



Diğerleri

En İyi Film: 12 Years a Slave
En İyi Yönetmen: Alfonso Cuaron – Gravity
En İyi Özgün Senaryo: Her – Spike Jonze
En İyi Uyarlama Senaryo: 12 Years a Slave – John Ridley
En İyi Kadın Oyuncu: Cate Blanchett – Blue Jasmine
En İyi Erkek Oyuncu: Matthew McConaughey – Dallas Buyers Club
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Lupita Nyong’o – 12 Years a Slave
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Jared Leto – Dallas Buyers Club
Yabancı Dilde En İyi Film: La grande bellezza (İtalya)
En İyi Animasyon: Frozen
En İyi Belgesel: 20 Feet From Stardom
En İyi Kurgu: Gravity
En İyi Görüntü Yönetimi: Gravity
En İyi Özgün Müzik: Gravity (Steven Price)
En İyi Özgün Şarkı: Let It Go – Frozen filminden
En İyi Yapım Tasarımı: The Great Gatsby
En İyi Kostüm Tasarımı: The Great Gatsby
En İyi Makyaj & Saç: Dallas Buyers Club
En İyi Ses Kurgusu: Gravity
En İyi Ses Miksajı: Gravity
En İyi Görsel Efekt: Gravity
En İyi Kısa Metraj Film: Helium
En İyi Kısa Metraj Belgesel: The Lady in Number 6: Music Saved My Life
En İyi Kısa Metraj Animasyon: Mr. Hublot

Sevgiler
Darkolive

3 yorum:

  1. ne yrıntılı yazmışsın tebrıkler

    bloğumda cekılıs var tatlım beklerım *-*

    YanıtlaSil
  2. Bu postla anladim ki butun dunyam bir bebe uzerine kurulmus! Bahsettigin filmlerden tek bildigim frozen;)(o da berru sayesinde! Neyse cehaletim analigimdan Darkocugum yanlis anlasulmasin:)))

    YanıtlaSil
  3. Kaç gündür Blue Jasmin'i izliycem izleyemedim bi türlü:))) 12 years a slave inanılmazdı çok etkilendim... kesinlikle haketti ödülleri...

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...