darkolivee@gmail.com

7 Mart 2014 Cuma

İnstagramdan...

Merhaba
Son zamanlarda instagrama neler eklemişim birlikte bakalım :)
instagram için @darkolivee

1 haftadır dukan diyeti yapıyorum biliyorsunuz :)
dün akşam dukan usulü lahmacun yaptım kendime :)
Dukan Krep için:
1 yumurta, yarım çay bardağı süt biraz tuz 2 kaşık yulaf kepeği ile krep hamurumu hazırlıyorum, sonra az yağlanıp peçete ile silinmiş yapışmaz tavada 3-4 tane pişiriyorum, 2 tanesini kahvaltıda, 2 tanesinide akşam yiyorum, dün akşamda sabahtan 2 krebim kalmıştı, yağsız soğan ve kıymayı baharat ve azıcık domates rendesi ile pişirdim, lavaşımın üzerine de biraz rendelediğim  domatesten sürdüm, kavurduğum karışımı koyup üzerine azıcık light kaşar koyup fırınladım, kıtır olsun diye beklerken kenarları biraz yanmış ama tadı nefisti :) sp günümdü, yanında salata yedim.


Hafta içi sabah genelde kahvaltım bu şekilde oluyor , 1 yumurta 2 krep biraz peynir domates ve çay...


Dün sabah paylaştığım bir resim, çok güldüm  çokk :)


Eşimle gittiğimiz sinema dönüşü, kahve eşliğinde sohbet <3
mahmood kahveyi duymuşmuydunuz :)


Haftasonu alışveriş turu :)
Berska da çok tatlı kahverengi bir bot beğendim, almadığıma pişman oldum :(
Aklımda kalır benim böyle beğendiğim birşeyi almassam :)


Bu deri ceketi gerçekten çok beğendim ama isteyerek almadım
ya deri bile değil 360 tl fiyat koymuşlar, üzeri lazer kesimmiş miş muş
180e düşürmüşler sezon sonu diye, vallahi yine parama kıyamadım, tarzını duruşunu beğendim ama o paraya gider deri alırım, evladiyelik olur yahuu :)


Robotu(omzumdaki yeşil şey :) ) benim omzumda kalacakmış, Ege olmadığı zamanlar beni koruyacakmış :) ahahha
Epey güldürdü bizi, prensim benim :)


Babamız Teknoloji markette atom fiziği parçalarken :D, Biz Ege ile dolaşıyorduk, birden annecim gel seninle sohbet edelim biraz, sen kahve iç ben kraker yiyeyim dediği an koptum peki dedim, ne sohbet ne muhabbet :) Hayal dünyası feciii :)


Çarşamba gününden postu yapılmamış bir kombin
bu bahar çiçekli bomber ceketler trend hemde çok kullanışlı :)
benimki  #choies den


Sevgiler
Darkolive

7 yorum:

  1. saçlar gitmiş mi ne biraz daha :D

    YanıtlaSil
  2. aman o ılkkare aksam aksam benı ben den *-* offf offf

    YanıtlaSil
  3. Canim dukanda sebze yasak degilmi salata nasil yedin ? Bu atak evresi sonraki donemdemi yeniyordu

    YanıtlaSil
  4. tümüyle herşey çok hoş. en çok da en son fotoyu choices sevdiim :)


    (kitabım çıktı gördün mü kiii)
    :)

    YanıtlaSil
  5. oğluşun ve sen çok tatlısınız :) birlikte olduğunuz fotolar şahane :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba senin sıkı takipçinim, bende ikinci doğumdan sonra kilolarımı veremedim. 10 kilo fazlam var sürekli senin başarı öykünü okuyorum.. Şimdi dukana başlayınca onun kitabını aldım ve okumaya başladım.. Kitaptan sa evrelerde neler yediğini neler yenmesi gerektiğini yazabilirsen çok ama çok sevinirim.. Bende başlamak istiyorum seninle birlikte yaşayarak yapmak motive olmak istiyorum.. Bu konuda yardımcı olursan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. Selam,yoğunlukdan okuyamamakdan dert yanıyorum;blog yazmak ayrı bir zevk ,tabi okumak daha da ayrı...Saçlara bayıldım tatlım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...