darkolivee@gmail.com

7 Şubat 2014 Cuma

Elbise üstü kazak, kırmızı kaban


Herkese Selam
Yine elbise üstü kazak kombinimle sizlerleyim :)
o kadar çok kullanıyorum ki bu yöntemi, yazın elbise olarak kullandığım bir parçayı kışın çok farklı bir stillerle  kullanabiliyorum, alışverişimi yaparken bunları da göz önünde bulunduruyorum tabikii...


Siyah beyaz kombinimi kırmızı kabanımla renklendirdim...



Tamam taşlı takıları çok severim, ama böyle yalın ve şık şeyler her zaman denk gelmiyor :)
görünce çok severek aldım..



Elbise:Trendyol-dilvin , kazak eski mango, kaban zara, botlar sammydress (burada)

7 yorum:

  1. Çok hoş olmuşsun. Bende elbise kazak fikrine alışmalıyım :)

    YanıtlaSil
  2. Hmmm benimde ev ödevim var somon elbisemin üstüne oversize kazak giyicem :))) Ödevimi yapınca bloga koymam lazım o yüzden gideyim evde çalışma yapayım :) Fıstıkcığımmm öpüyorum güzel bir hafta sonu diliyorummm :)

    YanıtlaSil
  3. elbise üstü kazak fikri gerçekten çok hoş canım.
    sana da cok yakısıyor ayrıca<3

    YanıtlaSil
  4. Woww!! Love the whole outfit
    The skirt is really nice and the red touch is amazing. Great combo

    xx

    YanıtlaSil
  5. Canım en sevdiğim kombinlerinden biri oldu diyebilirim :) elbiseye de kazağa da kabana da ayrı bayıldım hele hele o küpeler nasıl muhteşeeem :) öptüm kocaman :)

    YanıtlaSil
  6. kabanın rengine de üzerinde duruşuna da bayıldım <3

    YanıtlaSil
  7. tatlım bende cok kullanıyorum bu yontemı sahane ama :) etegın yada elbısen bence super tatlım

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...