darkolivee@gmail.com

11 Şubat 2014 Salı

Mudo Online alışveriş...


Herkese Selamm

Genelde online alışverişimi yurtdışı ve trendyoldan yapıyorum , bu sefer mudoyu denemek istedim, beğendiğim birkaç ürünü vardı, sorunsuz elime ulaştı, çantaya bayıldım, gerçekten çok kaliteli, haftasonu 2 günlüğüne tatile gittik ege ile pijamalarımızı bile  aldı :) Biraz büyükçe bir çantaya ihtiyacınız varsa kaçırmayın derim, tek kötü tarafı biraz ağır :)

Üstteki çekmeceden pırtlayan aynayı görmeyiniz sayin izleyici :D

Güzelce paketlenmiş


Deri eteği çok beğenmedim, kumaşı hışır hışırdı ve sağ cebinin alt kısmında minik bir dikiş hatası vardı, içime sinmeyince elim gitmez giyemem, o yüzden geri gönderdim ama çanta harika
fiyatıda 120den 69a düşmüştü yanlış hatırlamıyorsam..


Sizin online alışverişlerle aranız nasıl :)

Sevgiler
Darkolive

7 yorum:

  1. çanta ve etek çok güzel. güle güle kullan. Online alışveriş benim hayatım herhalde :)) Hem ucuz hem keyifli..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çanta on numara bellı *-*
    bende sadece markafonıden yapmışımdır sımdıye kadar dıger yerlerden bıraz urkuyorum *-*

    YanıtlaSil
  3. canta cidden harikaymış tatlım, kalitesi buradan bile belli oluyorr:)))) çook beğendim!
    güzel günlerde kullan:)))

    YanıtlaSil
  4. çanta çok şık canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Izlemcim cantan gercekten harika guzel gunlerde kullan. Bende nerdeyse iki yildir alisverislerimi online sitelerden yapiyorum hem cesit ve renk secenegi cok hemde cok
    uygun fiyatlara harika seyler bulabiliyorum onceden verdigim fiyatlara yaniyorum gercekten

    YanıtlaSil
  6. trendyol dan şaşmam :)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. onlıne alısverısle aram ıyı ama canta aldım berbat cıktı ayakkabı aldım kotu cıktı bende ıade ettım..ıade etme rahatlıgıyla alabılıyorum yoksa zor gercketen..etegın bordosu var bende cok seker gercektn

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...