darkolivee@gmail.com

7 Aralık 2012 Cuma

Oğlumun Stili #2


Herkese Selam
Hep kendi tarzımızı postlayacak değiliz ya, oğlumda yer alsın istiyorum, ilerde süper bir albüm görevi göreceğini düşünüyorum.Biliyorsunuz oğlum kreşe başladı, hergün yeni kombinler deniyoruz.Geçen gün öğretmeni dedi kii, okulda çalışan bütün  öğretmenler, çalışanlar gelir gelmez bizim sınıfa Ege'nin ne giydiğine bakmaya onu sevmeye geliyor demez mii? ben şok, oğlumuz olsa da böyle giydirsek diyor kızlar dedi :)  tamam özeniyorum, arıyorum, herşeyi giydirmiyorum ama böyle bir övgü alınca hem şaşırdım hem çok hoşuma gitti :D



                                                                         Küçük Emrah bakışı :D

Geçen gün çekmiştim bu fotoğrafları, iyi seyirler...


pantolon koton / kısa kollu tshirt gap baby / uzun kollu H&M kids  / ceket LCW / ayakkabılar puma








Cool Ege 
Ceketler omuza trendine Ege de uyum sağladı :D

Ben oğlumun bazı tshirtlerini kışın da giydiriyorum, bu caanım tshirt önümüzdeki yaza küçülür, altına uzun kollu bir tshitle hem şık hemde tatlı bir görünüm sağlayabilir..




Oğlumun diğer kombini için buraya bakabilirsiniz...

Sevgiler
Darkolive

14 yorum:

  1. Dağılın yiceeem uleyn :) Tam bir karizma bu çocukta potansiyel model ruhu va anacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah canımsın
      teşekkür ederim tatlım...

      Sil
  2. maaşallah çok tatlı büyük adam gibi pozlar :)) süperr şimdiki çocuklar çok akıllı valla:) pantalonu da yakıyor hani kırmızı kırmızı:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiki çocuklar ateş parçası vallahii
      öpüyorum :)

      Sil
  3. Yerim ben onun sitilini:)
    Bu posta en gerekli fotoğraf da o nazar boncuğu bence.

    YanıtlaSil
  4. maşallahhh çoook tatlı :)

    YanıtlaSil
  5. anam anam nasıl buyudu kasla goz arasıııı bayıldım ya sızın kombınıze ben kırmızı pantolununza :)))
    masaalah ege kuzuma :)))



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy hiç anlamadım bu çocuk nasıl büyüdü böyle :)
      bi yandan seviniyorum, bi yandan da yaşlanıyoruz ayol :D

      Sil
  6. Pozlara bak! :)) Çok şeker ya.. :)

    YanıtlaSil
  7. ohh he is soo cute :-)

    xx
    Nelly
    http://www.e-fashiondiaries.com

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...