darkolivee@gmail.com

6 Mart 2012 Salı

Uzun deri eldivenler...


Herkese Merhaba
Silifkeye geldiğimden beri hergün biyerlere gidiyoruz, birazda dişlerimin sağlığına kavuşmasını kutluyorum sanırım hahhaha,  bugünde annemin günü varmış ona katıldım, o kadar tatlıydı ki hepsi, çok keyif aldım,  annemin arkadaşlarına bayılıyorum zaten:) Gitmeden  ne giydim postu için bir çekim yaptık annemle :) saolsun yardımcı oldu bana :)
Çok şık bir çantası vardı annemin onu kullandım, vintage harika bir parça ama, hiç çekmemişim, bir dahaki sefere  artık :)

Eldivenlerim Mottomun hediyesi, bu palto ile mükemmel oldu, paltomun resmini daha önce koymuştum ama eldivenlerle nasıl durduğunu da göstermek istedim, böyle truvakar kol tarzı paltonuz varsa, uzun deri eldivenlerle harika duruyor, tavsiye ederim :)




Palto: motto
deri eldiven ve hırka : mango
elbise :H&M
küpe :tresera



 Bu hırka o kadar kullanışlı ki, mutlaka edinmelisiniz birtane :)



Saç rengimi sormuşsunuz ama kuaföre hangi renkleri karıştırdığını sorarım bir dahaki gidişimde

Sevgili Zetocum satışını yaptığım deri kırmızı şortlardan almıştı.
Çok güzel bir kombinle post yapmış bugün 
bunun üzerine tam 27 tane mail geldi bir anda :) hala da geliyor, çok teşekkürler  ilginize ama kırmızıların hepsi bitti :(
mavi-yeşil - beyaz ve krem renkli deri şortlardan 1er 2 şer kaldı hanımlar
yok-kalmadı  deyince üzülüyorum çünkü..

 Kalan ürünlere burdan bakabilirsiniz..
Çok güzel kumaşlar getirdim, bikaç projemi gerçekleştireceğim çok yakında :)

Sevgiler
Darkolivee

42 yorum:

  1. Saçlar yine çok güzel :)Küpelerin rengi beni benden aldı :)Bugün treseradaydım ama göremedim bu renk bir küpe ,öptüm canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaklaşık 1 ay önce almıştım süslüm,kalmamış olabilir, çok teşekkürler

      <3

      Sil
  2. Kuzum saclarin sahane oldu bayildm bu hallerine..renginide cok guzel tutturmussss..ne zmn donuyosunnnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim
      ne zaman döneceğim belli değil, daha babamız gelmedi :)
      öperim

      Sil
  3. eldivenler cidden hoşmuş, kombinle hoş bi tarz yakalamış, bigün bende annemin gününe katılacakmıyım acaba, senelerdir hiç denk gelmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhah vallahi ortamı iyiyse annenin benim gibi çok zevk alıcaksın, bizimkiler bizden genç valla :) bir dahaki sefere onların sittillerini tercihlerini de çekicem zaten hhehe

      <3

      Sil
  4. çok şıksınız efendim.montun hastası oldum bilginize:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canımsın
      bende çok severek giyiyorum
      tatile bir palto getirdim zira bol bol görebilirsiniz hheheh

      <3

      Sil
  5. Eldivenler çok hoş ama saçların gölgesinde kalmış :))
    Bunca emek boşa gidecek ve saçlarımı keseceğim senin yüzünden!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhehhe öylemi diyorsun saolasın bitanem
      kestirecek kadar beğendin mi kuuu, ohh ne hoş öyleyse, az kullanayım bakayım enind sonunda uzar nasıl olsa :) daha kısa çılgın bir model kestirecektim ama cesaret edemedim :)))

      Sil
  6. Cok hos olmus mont'ta cok yakısmıss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhehe tanıdık geldi mi :))
      teşekkürler tatlım...

      Sil
  7. İzlemcimm saçların çok yakışmış,çok modern bir tarz yakalamışsın :)))İzmir'e döndüğünde görüşelim tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa aydancım çok sevindim yorumuna, çok teşekkürler
      tamam haberleşiriz çok sevinirim :)

      Sil
  8. o mottoyuda senide yerim leyyn ben,bu saç sana fena gitti yavruşum sakın değiştirme,boyunuda renginide ben bir dost...

    YanıtlaSil
  9. Bu Palton cok guzelmis. Deri eldivenlerde cok hos durmus.
    Sevgilerle,
    Defne.

    YanıtlaSil
  10. ya saçların çok yakışmış sana eldivnlere de bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olmuşmu gülümsecim :)
      çok teşekkürler :)

      Sil
  11. ohhhhh sefan olsunnn
    saçların muhteşem görünüyorr biliyormusunn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyoruuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)))
      canımsın..

      Sil
  12. saclarina bayildim canim :) cok cok yakismis!
    cok cici gorunuyorsun yine, elbisen hirkan cok sevdim:)
    Sevgiler<3

    YanıtlaSil
  13. Canikomm...
    Saclarin kendini bulmus yaa...inanilmaz tarz olmus..
    Cokkk begendim..kaban ve eldivenler de sana ayrica yakisti.....

    YanıtlaSil
  14. datlum snein saçlarının güzelliği noolllcak oyle :) yerim senide uzun eldivenlerini de:))) harikasınız:) annenle ne güzel çekim yapmışsınız keşke günde de çekim yapsaydınızda oranıun trendlerini görseydik:))))

    Öperim dönsenize artık yaaaaaaaaaaaa:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy ne güzel düşündün, ilk fırsatta annemin günündeki arkadaşlarınıda çekicem aklınla bin yaşa minik kuşum :))

      çook teşekkürler
      öperim

      Sil
  15. Canım öncelikle saçlarına bayıldığımı söylemek istiyorum bu kesim ve rengi sana çok yakışmış.
    Montunda ayrı şık duruyor üstünde deri eldivenler ise çok tarz:))
    Çok öptüm seni. İyi gezmeler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayçacım çok teşekkürler balımm...
      çok teşekkür ederim

      Sil
  16. saclarınnnnnnnnnn cok guzelllllllllll olmusssss ayrıca kombının montunnn etegın hepsı sana cok yakısıyor:)) sılıfke guzelı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehhhe aynen yaa, geleli 1 hafta oldu vakit nasıl geçti anlamadım :)
      burayı çok seviyorum o yüzden sanırım :)
      tam silifke güzeli oldum anlıycan
      öperim kelebeğim

      Sil
  17. saçların böyle çok güsel olduu canım:)

    YanıtlaSil
  18. cok hosmus eldıvenın gulegule kullan canım:)
    mımledım senı bu arada:)

    YanıtlaSil
  19. Ay paltoya bayildim! Eldivenlerle cok guzel olmus.
    Sevgiler...

    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. anam!!!! ben silifkeliyimmmm taşucunun sahilinde büyüdüm :)
    bu arada o uzun eldivenler ne seksi olmuş öyle! elbiseyle harika durmuş.

    hörmetler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa süpermiş, bayılıyorum memleketinize vallahi :)
      wuuu çok teşekkürler yelizcim, hep gel :)

      Sil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...