darkolivee@gmail.com

10 Mart 2012 Cumartesi

Burhan Altıntop çantam ve cool pozlarım :)

Herkese Merhaba
Bu seneki kadınlar günümüz bayaa atraksiyonlu geçti, parşembe günü tam evden şöyle ırmak kenarına dolaşmaya çıkacağımız sırada, babam aradı, çıkmayın ben geliyorum diye, egeyi de giydirmiştik aşağı indik babam gelene kadar, bir baktık ki, kadınlar günü şerefine :) babamın elinde 2 demet bembeyaz kasımpatı ile arabadan iniyor, oooooooooo şaşırdık çok ince düşüncelidir (kayınpederim) babammm hiç atlamaz böyle şeyleri saolsun, eşimin de  ince fikirli biri olduğuna şaşırmamak lazım :)



Dün akşam Engelliler yararına verilen bir yemekteydik annemle beraber, çok eğlendik, yanımda Silifke kankamda vardı kah 'keşkelerin olmadığı bir yerde yaşamak isterdim' diye bağıra çığıra eğlendik, kah bağlama eşliğinde 'hastane önünde incir ağacı' diye diye hüzünlendik, ama çok çok keyif aldık.





 Başlığımın ilhamı olan çantamın yapım serüvenini daha önce burada anlatmıştım, üzerine zımbaları bir türlü fırsat bulupda yapıştıramadım, bu şekilde kullandım, ama çok sevdim :)


Burhan Altıntop çantasına benzetme sebebim bileğime takıpta kullanıyor olmam hhaha





Sadece kadınlar için düzenlenen bir eğlenceydi, kapıda engelli bir kardeşimiz her gelen hanımı kırmızı karanfillerle karşıladı, kapıda başladık gülümsemeye yani :)



Silifke kankam canım arkadaşım İlkay... :)




Coton siyah çoraba öyle alışmışım ki, buna bir son dedim, hırkama uygun desende ince dantel bir çorap giydim :) hoşumada gitti hani :)

elbise hırka  mango
dantel çorap penti
palto motto
çanta darkolivee :)

Offf aman sabahlar olmasın :)

Silifke Belediyesi, tarihi bir binayı restore edip, engellilere bağışlamış, oranın işletmesi, ürün satışlarının hepsiyle kendileri ilgileniyorlar, teyzemde orda aktif gönüllü çalışanlardan, konağa her gittiğimde nefis içli köftelerinden yerim, harikadir :)


Gece gittiğim için konağın dış görünüşünü netten buldum, birdahaki gidişimde ayrıntılı olarak fotoğraflayacağım, 
bu son kare tadımlık olsun :)

Gecede yapılan çekilişten çok güzel bir zeytinyağı şişesi kazandım, tamda adamına yani :) çok mutlu oldum...


Birdahaki etkinlik büyük ihtimalle hamam :)))
(bayılırım)


Bu arada unutmayın, herkes birer engelli adayıdır!
sevgiler
Darkolivee

41 yorum:

  1. ne güzel böyle dayanışma olaylarında yer almak, çorbada az da olsa tuzu olmak:)))Ne de olsa tek başımıza çok azken, birlikte çok güçlüyüz.Ne mutlu sana ve paylaşmanın dayanışmanın önemini bilenlere:)))
    Ege'nin baykuşlu beresi çok güzel, bu arada:)))
    Ama çorabın desenine de bayıldım, ki desenli çorapları kombinlemesi çok zor olur, sen çok güzel kombinlemişsin...
    iyi gezmeler iyi dinlenmeler güzelim.
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım gerçekten çok öenmli, böyle küçük yerlerde ihtiyaç sahiplerine daha kolay ulaşılıyor ve yardım ediliyor, o yüzden burayı çok seviyorum :)

      çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. canım ne güzel resimler bunlar harikasın yahu çorabın geceye damgasını vurmuş :)) çiçeklerinizde çok güzelmiş gülen yüzün hiç solmasın ) ilkay ilter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin teşekkürler dostum...
      çorap ve ayakkabılar geceye damgasını vurdu gerçekten :)

      <3<3

      Sil
  3. Ne guzelll geziosunnn cnmm oh:) corabini cok begendmm bu arada hep opak coraptan sıkıldik artk dimi:) hamamda da foto cekkk:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa, opaktan çok sıkıldık, hakkan akkaya demişleyin hehhhe
      hahha tamam pazar günü hamama gidicez çekerim bol bol foto :))

      Sil
  4. kuzummm sen silifkeli oldun iyice:)))) elbisenin aynısından bendede war henüz giyemedim dolapta bekliyor:) En kısa zamanda bende giyeyim özendim:) Çok tatlı olmuşun sen ya burhan altıntop çantanla :)))) kankanda sende pek ama pek şıksınız:) babanın inceliği ayrıca çok ama çok hoş:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa kış bitmeden bol bol giy, çok rahat bir elbise gerçekten :)
      kankamla çok şıktık evet orta yerden çekilmedik hiç :)))

      Sil
  5. çok güzel fotoğraflamışsın canım...ağız dolusu gülümsemene bayıldığımı daha önce söylemişmiydim ?ayrıca şık olduğunu ve çantana bayıldığımı belirtmeden geçemiyeceğim...
    Çok şanslı bir gelinsin sen!anne ve babanın ellerinden öpüyorum...he bu arada ege'yide ısırıyorum :))
    çekiliş,çanta,çorap,etkinlik hepsi çok güzel ama o gülümsemen hepsinden güzel..seviyorum seni güzel kalpli arkadaşımm..
    not:ilkaya selamlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın, çok teşekkürler...
      bende seni çok seviyorum güzel seslim

      öperim,

      Sil
  6. Canım önce kayınpederini yürekten tebrik ederim, hem ince düşünceli olduğu, hem de aynı şekilde bir evlat yetiştirdiği için.
    Sen de her zaman ki gibi çok şıksın, desenli çorabı sevemedim, sevemiyorum ama yine de çok beğendim seni. İlkay da harika, ne güzel eğlenmişsiniz oh, sık sık olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, evet babamda oğullarıda maşallah o yönden çok incedirler, Allah razı olsun :)
      ama niye yaa, çok güzeellll hehheh
      evet çok eğlendik bekleriz :))

      Sil
  7. ♥ valla yakışmış Burhan çantası :D

    YanıtlaSil
  8. You look so stylish!! :)

    ♥,
    Minna

    Feel free to follow me at
    Missingsparkles.com

    YanıtlaSil
  9. burhan cantana bayıldım canım..
    yine cok hossun.çok pozitifsin...
    kocaman öperimmm

    YanıtlaSil
  10. ÇOK HOŞ GÖRÜNÜYORSUN TATLIM :)

    YanıtlaSil
  11. CANIMMMM İLKAYDA SEN DE ÇOK AMA ÇOK GÜZELSİNİZZZZZ ... OHHHHHH MAŞALLAHHHH NASILDA GÜZEL BİR GECE OLMUŞŞŞŞ HİÇ KISKANMADIM VALLA HIHHH :P İZLOM HER ZAMANNN İNANILMAZ GÜZELSİN ZATENNNNN :) BİRDE KAYINPEDERİNİN VE KAYINVALİDENİN BENDE ELLERİNDEN ÖPÜYORUMMM ALLAH BOZMASINN İNŞŞŞ. KIYMETLERİNİ BİLDİĞİNE EMİNİM CANIMMM ... HUZUR,GÜZELLİK,EĞLENCE,SAYGI,GÖBEK ATMA,NELER OLMUŞ Bİ GECEDE EEEE DAAA NE OLSUNNN SÜPERSİNİZZZ SİZZZZ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehhe kuzum gel yaaa
      2 göbecik atalım, çok teşekkürler
      çook teşekkürler <3

      Sil
  12. camımm benım super omsusunn..sorma o opaklara bı alısıyoruz tamam :)) gayet sık ve alımlı olmuusunn..ayrıca cok guzel bır etkınlıkk olmus gurur verısı..kocamann opuyorum ttalım

    YanıtlaSil
  13. Lovely photos dear, love the little design on your tights!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. cok guzel cantan :)

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Hem katıldığın gece çok anlamlı hem de sen süper şıksın tatlım. Saç kesimine ve fönüne bayıldım, yeşil kaban ve eldivenler ile tam bir "hanımefendi"sin canım, zarif, şık ve sofistike ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler tatlım, evet çok anlamlı bir gecedi
      tadını çıkardık bizde :)))

      sevgiler <3

      Sil
  16. :) Çok eğlenceli zamanlar geçirmişsiniz, hayatımın durağanlığına bir kez daha üzüldüm :) Umarım hep neşeli vakitler geçirirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiinn, hep birlikte güzel zamnalar geçirelim inşallah...

      sevgiler <3

      Sil
  17. Wayy beybiii supersinnn:) cok zarifsin

    YanıtlaSil
  18. huhu :)) cekılışıme beklerım :))

    http://kelebegingozunden.blogspot.com/2012/03/dogum-gunu-cekilisi-matras-seyahat.html

    YanıtlaSil
  19. Very nice!Love your outfit!

    YanıtlaSil
  20. Merhaba bebeğiniz ne kadarlikken diyete başlayıp o kadar kiloyu vermistiniz? Tebrikler . Allah evladınızla esinizle huzur versİn

    Filiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba

      ben diyete başladığımda bebeğim 6-7 aylıktı, ek gıdalara başlamıştı, 1 sene içinde verdim kilolarımı :)

      amiinnnn çok teşekkür ederim...

      Sil
  21. Beim bacaklar kalın olduğundan opaktan başkası paklamıyor beni :)Ne güzel eğlenmişsiniz bi de çok şıksın :)

    YanıtlaSil
  22. You are such a wonderful lady.
    I love the cool, aristocratic beauty of your face.
    And I just love the luxurious curves of your high-heeled nylon-legs.
    Sooo feminine, and very sexy.
    Kisses.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...