darkolivee@gmail.com

27 Mart 2012 Salı

Hamam...

Hamama giren terler sözünü boşa dememişler :)





Haftasonu ailecek hamamdaydık, 29 yıllık hayatımda ilk kez hamam yüzü gördüm :) O kadar çok hoşuma gitti ki, en kısa zamanda tekrar gitmek istiyorum :) 
Eğer gitmek isteyipte hiç gitmediyseniz, hiç vakit kaybetmeyin derim ben :) çok hoşunuza gidecek eminim...

Hamam olayınında kendine has  kuralları var, mesela giderken bikini, (bazıları beyaz iç çamaşırı ile gelmiş, hiç tavsiye etmiyorum, ortaya çıkan görüntü felaketti :)  )hamam terliği, sabun, şampuan, havlu banyo yaparken ihtiyacınız olan herşeyi götürüyorsunuz, orda terlik peştemal filan var ama biz kullanmadık, soyunduktan sonra giriyosunuz hamama cümbüşle, herkes kendine bir çeşme belirliyor, biz 10 kişilik bir grupla gittik çünkü :) biraz su dökünüyorsunuz, o keyfi yaşıyorsunuz, sonra ortadaki sıcacık göbek taşına yatıp iyice gevşiyorsunuz :)


Göbek taşında biraz sohbet muhabbetin ardından, su dökünüp, doğru saunaya :) biz 15dk kaldık fazlası baş ağrıtıyormuş, biz öyle duyduk :)  ama nasıl o yaz sıcağında çok nadir terleyen ben, nasıl terledim anlatamam, ordan çıkıp direk soğuğa yakın suyu boca ediyorsunuz üstünüze, sıcak saunadan soğuk hamam sularına :))


O kadar harika kiiii, böyle daha da gevşiyorsunuz, rahatlıyorsunuz, sonrasında görevli bayandan güzel bir kese...
Sonra  şampuanla saçlarınızı yıkayıp sabunlanıyoruz, ondan sonra güzel bir köpük masajııı allaaahhhhh, sonrasında kaç tas su döktüğümü hatırlamıyorum, harikaaa bir etkinlik oluyor, benden söylemesi :)

Hamamdan havlunuza ya da bornozunuza sarınıp çıkıyorsunuz, dinlenme odasına, bizim hamamda süper bir dinlenme odası vardı, hafif hafif gelen müzik sesi, dinlendirici mis kokular, güzel çiçekler, zaten vücut rahatlamış ooo bulutların üstünde geziyorsunuz :)
Ben  kese ve masajda en sona kaldığım  için dinlenme odasında çok kalamadım ama harikaydı yanii :)


Hamamdan çıktığımızda ay gibi parlıyorduk :) herkes birbirine bakıp ayyyy ne güzeell diyordu :)
Mutlaka ama mutlaka tavsiye ediyorum
Bizim gittiğimiz yer çok temizdi çok memnun kaldık..
Gitmeden güzel bir araştırın soruşturun öyle gidin :)

İzmir'e dönünce blogger hatunlar bir hamam sefası yaparız artık :)))))


Bu arada alışverişkolik çok güzel bir elbise hediye ediyor katılmak için buyurun...

sevgiler
Darkolivee

39 yorum:

  1. ben de hiç gitmedim ...ne güzel anlatmışsın en kısa zamanda denicem...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel yaa, gittiğin zaman anlatacaklarını okumak için sabırsızlanıyorum :) sevgiler

      Sil
  2. Nasil istedim hayatim boyunca ama bi firsat olmadi bana da 28 yillik hayatimda :)
    Cok guzel tertemiz gozukuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy tatlım mutlaka gitmelisin :) bayılacaksın emin ol

      öperim

      Sil
  3. ne kadar güzel anlatmışsınız en kısa zamanda bende gitmek istiyorum, bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim çok içten bir blog ayrıca sizi ve tüm arkadaşlarınızıda zayıflama başarı hikeyeleri için tebrik ediyorum, birçok kişinin işine yarayacak. kendinize iyi bakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz beni nasıl sevindirdi anlatamam,
      çok teşekkür ederim, zayıflama psikolojisi tuhaf birşey
      herkes istediği kiloya iner inşallah...
      herzaman beklerim bloğuma

      sevgiler

      Sil
  4. leyynn ilk kezmi gittin hamama hahahah(sen kaç kere gittin dersen toplam3) şimdi o hamama gidilmezde haa 29 yılda ilk kez gittiğine göre,hamam sahipleri temizlik şirketiyle anlaşmıştır bile hahahaha..
    şaka be şaka,tertemizdir benim kuşummmmm,ohhh mis olmuştur iyice şincik oooo..gel bi koklayayım hımss mis mis:)
    eee neden boş fotolar,birkaç iç çamaşırlı çekseydin ya in-out postu yapardık hahahaha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım şekerim, geç olsunda güç olmasın demişler :)
      gittim ve bayıldım, evet 29 yılın kiri için benden 2 kişilik masrafı aldılar hahhahhahhah
      evet parladık yaa, teyzelerin iç çamaşırlı fotolarını görmek istemessin bebeyiimm
      istersen ben sana bikinili fotolarımdan şeettiririm meraklanma sen hehhe
      öperim

      <3<3

      Sil
    2. ayyyyy çok heyecanladım hahahhaha,kuşumm benim

      Sil
  5. ben de hiç gitmedim ve çok kıskandım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şey kaybedersin şekerim :)
      mutlaka git..

      Sil
  6. Ayy ben bayılırım yahu :) Özellikle Ankaradaki kızılcahamam tarafı süperdir. Sıcaksu havuzları :) Ben gelin hamamı organize etmiştim izmirde. Düğünümden bir hafta önce. Tamda hamama gidilcek güne kuzenim aramazmı nişanım var diye :) benim hamam yattı tabi. Ama nasıl içimmde kaldı. Sende o sıcaklığın ve rahatlamanın tadını aldıysan dahada vazgeçemezsin tatlım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sen profesyonelmişsin yaa,
      gelin hamamını da duymuştum, inşallah denk gelir...
      vallahii ilk fırsatta bir daha :)

      Sil
  7. bende hic gitmedim, bu yaz gitmeyi cok istiyorum:) hele ki bu posttan sonra =D kim tutar beni:D:D
    Sevgiler canim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle gitmelisin canım
      izlenimlerini bekliyorum :)

      Sil
  8. vallahi çok imrendim şimdi.benim de böyle bir hamam sefasına ihtiyacım var onu anladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhhah gülümsecim inşallah ben vesile olurum da gidersin
      çok hoşuna gidecek emin ol tatlım :)

      Sil
  9. Temiz ve doğru bir hamam bulduktan sonra kaçırmamak en iyisi. Ben bayılırım hamama. Kese ve masajdan sonra gıcır gıcır oluyor insan. Tenimden çıkan ses tamda gıcır gıcır sesi. Sefan olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi resmen gıcırdadık sıfır kilometre hemde hehehhe

      Sil
  10. ah ah ah hamama gidilmezmi ben çok severim:) yakın zamanda ayrlayıp gitcez sende izmirde olursan beraber gideriz hatta :) Hamam mükemmel bişidir :) insanın gözenekleri açılır ve bunu fark ederken ferahlar:) bak nasıl istedi şimdi canımmmm


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa gelirim kızzz
      bana da haber et inşalah uyarda hepbir gideriz :)

      Sil
  11. cok severım hamamları ancak mısss gıbı kokmalı boyle kuf kokuyor sonra o kadınlar ustsuz ustsuz masaj yapıyor oykkk mıdem bulanmıstı bı kere gıremeden cıkmsıtım :)) her yaz tatılı oncesı gıderım :)) o keseyı kımse yapoamaz cunku :)) ama en temızını bulup oyle..buldum mu tamamdır:) super olmus..yapın bloggerlar oh oh sefanız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bizimki küf kokmuyordu,
      heryeri mermer zaten, temizdi, hele o göbek taşına bayıldım
      sıcacık her yaz tatili öncesi gidersin demek, hatundaki akla bak
      bende öyle yapim iyi fikir valla :)

      Sil
  12. love the bronze!!

    xo, nikki

    http://carry-on-couture.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. hamam nasıl rahatlatır insanı ya. Bende yaz gelmeden bir hamam sefası yapmayı planlıyorum:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Ben de gideceğim arkadaş, eskiden her hafta giderdik şimdi yılda 2 kez ancak ama nisanda gideyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. git arkadaş git, herhafta gidebilsek keşke ama çok kısa olur süresi
      bana baksana 29senede ilk kez gittim :)
      ama arayı o kadar açmam artıkın :)

      Sil
  15. ohh sefan olsun kuzum :) resimlerden harika görünüyor ortam :) şimdi misler gibi olmuşsundur senn:)

    YanıtlaSil
  16. En merak ettiğim yerlerden biri hiç gitmedim ya :(
    En kısa sürede denemem lazım, sen anlatırken bile rahatladım ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istersen beraber gidek yavruto :))
      hiç vakit kaybetme, organize et etrafındakileri
      mutlaka git, bayılacaksın :)

      Sil
  17. ne güzel memnun kalmış eğlenmişsin,ben hamama hiç gitmedim ordan burdan duyduklarımdan gidesim gelmedi hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa kimmiş ki onu diyen yaa
      ben bayıldım vallahii
      sen kimseye kulak asma, kendi fikrini oluşturmak için
      testet :)

      Sil
  18. oyle bı anlatmıssnkı sımdı kosup nobetcı hamam bulabılırm :)

    YanıtlaSil
  19. cok yazık olmuş hamamsız gecen 29 yıla :D :D cok güzel insan kendini hafiflemiş hissediyor resmen ooh birde masaj yok böyle bir keyif sefan olsun:)

    YanıtlaSil
  20. Ben de 1 kere gittim o da geçen sene, yine gitmek istiyorum ama :)

    YanıtlaSil
  21. Böyle modern hamam hiç görmemiştim tatlım o kadar güzel ki direk taşlara uzanıp sıcakta mayışmak istedim :)) keşke burada da olsa böyle bir yer.. misler gibi darkolive'imize kocamaaan bir öpücük gönderiyoruz :)))

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...