darkolivee@gmail.com

29 Mart 2012 Perşembe

Sözlerimi geri alamam...


Herkese Selam!
Bilmeyen varmı bilmiyorum, Bulutsuzluk özleminin en sevdiğim şarkılardan biridir.
Bugün bu şarkıya tesadüfen rastladım ve tüm üniversite anılarım gözümde canlandı tek tek, hepbir ağızdan bağıra bağıra öyle güzel söylerdiik kii, bayılırım bu şarkıya, birde Suavi <3 , Suspus oldu sazendeler bu gece, Hazırlan fırtına kopmak üzere Kalbime tünemiş kuşlar uçuştu
Cam kırığı gibi doldun içime, ahh ahhhhhonuda başka bir gün paylaşırım...

umarım beğenirsiniz...








Sözlerimi Geri Alamam Bulutsuzluk Özlemi

Sözlerimi geri alamam 
Yazdığımı yeniden yazamam 
Çaldığımı baştan çalamam 
Bir daha geri dönemem 
Akıyorsa gözyaşım kurumasın 
Coşup seven gönlümse durmasın 
Dost bildik anılarım çağırmasın 
Hiçbir kere hayat bayram olmadı 
Ya da 
Bir nefes alışımız bayramdı 
Ya da 
Bir umuttu yaşatan insanı 
Aldım elime sazımı 
Yine aşınca çayın Suyu boyumu 
Belki yeniden Karşıma çıkacaksın 
Göz göze durup Bakınca göreceğiz 
Neyiz nerelerdeyiz Bilemiyoruz Şimdi.....


Hep güzel anılarınızı hatırlamanız dileğiyle...
Sevgiler
Darkolivee




8 yorum:

  1. bende cok severim canim bu parcayi :) sayende dinlemis oldum tekrar <3
    Mutlu haftasonlari !

    YanıtlaSil
  2. Ziyaretinizle mutlu oldum,ara sıra uğrayın:))
    Kişisel başarınız için de ayrıca kutluyorum:))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel şarkıdır:) Suaviyi de ayrıca severim 5 yaşındayken kucağında şarkı söylemişliğim var bi ara detaylı anlatırım:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. inşallah tatlım inşallah hep güzel şeyleri hatırlarız

    YanıtlaSil
  5. ben de severdim guzel sarkidir benim lise yillarim geldi aklima ama :)

    YanıtlaSil
  6. sevgili izlemcim bazı hiçler hiç değişmez her zaman aynı keyfi yaşatır

    YanıtlaSil
  7. çok severim bu parçayı anıları boldur:))

    YanıtlaSil
  8. Lise döneminde ennn sevdiğimiz şarkı idi, hala da tek geçerim :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...