darkolivee@gmail.com

6 Ağustos 2011 Cumartesi

trend çılgınlığı :)


su içmeninde trendimi olurmuş demeyin!!!

oluyormuş :))

AÇ KARNINA SU İÇMEK

Son trend aç karnına su içmek!

Endokrinolog Doktor Ghada Haddad'a ait bir yazıya rastladım geçenlerde, Japonya'daki su çılgınlığından bahsediyordu.

Doğada var olan bütün bitkileri-börtü böceği alternatif tıpta kullanmak son derece moda. Gün geçmiyor ki, 'falanca bitkiyi kaynatıp içince, her türlü hastalıktan kurtulacağımızla' ilgili haber okumayalım. Bu kısır döngünün şöyle çalıştığını keşfettim, mesela bizim memlekette avokado yok diyelim, şampuandan kreme, ilaçtan içeceğe her şeyin avokadolusunu çıkarıyorlar! Son günlerde Amerika'da Goji içeceği çok popüler. Uzakdoğu'da, Tibet'te, Himalayalar'da yetişen bir bitki Goji. Sonsuz sağlık ve güzellik için yiyor ve içiyorlar. Şunu hemen belirteyim Goji, Anadolu'da da yetişiyor ve daha çok 'kurt üzümü' olarak biliniyor. Kimsenin de suyunu sıkıp içtiğini sanmıyorum. ABD'de marketlerde kuyruklar vardı geçtiğimiz yaz, çok da pahalı.
Gelelim bahsettiğim Doktor Haddad'ın söylediklerine. Japonya'da aç karnına su içmek son derece popülermiş. Sabah kalkar kalkmaz daha dişlerinizi fırçalamadan içebileceğiniz kadar suyu içmeniz gerekiyormuş. Su tedavisi adı altında yapılan bu uygulama ile de pek çok hastalıkla baş etmek mümkünmüş. Bilimsel testlerle de kanıtlamışlar ve bunu yayınlamışlar. Aç karnına içilen suyun iyi geldiği birçok hastalık var: Baş ağrısı, vücut ağrıları, kalp çarpıntısı, bronşit, astım, gastrit, obezite, epilepsi, menenjit, göz hastalıkları, böbrek sancıları, adet sancıları, kulak-burun-boğaz hastalıkları...


Elif Aktuğ

gerçekten bende kilo verirken suyumu hiç aksatmadım, 2 - 2.5lt arası 2 şişem vardı, üstüne ismimi yazmıştım, kimse ondan içmezdi, mutlaka bitirir bitki çaylarıyla desteklerdim...


elinizde şişeniz eksik olmasın hanımlar, saadece zayıflamak için değil  cildin parlaklığı için bile gerekli


önce sağlık....

4 yorum:

  1. ben kendimi bildim bileli sabah kalkınca koca bir bardak su içerim, trend olduğundan değil vücut istiyor yani :)
    bunu duymak iyi geldi ;)



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben de her sabah suuu diye uyananlardanım. Faydası olduğunu bizzat deneyip gördüm, midem daha rahat oluyor gün boyu, içmeyip direk kahvaltıyla başladığımda farkediyorum.

    YanıtlaSil
  3. wearcım nede iyi yapıyorsun, özellikle sabah aç karnına içilen su vücut için oldukça yararlı,

    :)) trend hikaye de sanırım suyun önemini daha çok vurgulamak için yapmışlar bunu :)

    YanıtlaSil
  4. deryacım aynen devam içmeye, bu ara iyice diyetten çıktık, bari suyumuzu ihmal etmeyelim :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...