darkolivee@gmail.com

1 Ağustos 2011 Pazartesi

efeli-kafkaslı düğün...

cumartesi katıldığım düğünden
(damat yörük, gelin çerkez olunca ortaya süper bir kültür şöleni çıktı
bende yörük olduğum için, efeler şahaa kalktığında o kadar duygulandım, gururlandım kii...)




ipek elbisemi mangodan,  ayakkabımı deichmandan  aldım...




efeler gidiyor, kafkas ekibi geliyor
o an profesyonel bir makinam olmasını çok istedim, süper kareler kaçırdım çünkü, makina katili oluyordum :)





mutluluklar diliyoruz...

3 yorum:

  1. izlemcim resimlerinde harika çıkmışsın ilk resmin özellikle hafif buğulu çıkmış çok beğendim arkadaşım,resimlerdn de alaşılıyor nasıl güzel bir düğün olduğu zaten..:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler dostum, evet süper bir düğündü...
    mutlu olurlar inşallah...

    YanıtlaSil
  3. İzlemcim bayılırım çok renkli kültür şöleni düğünlere..keşke ben de orda olsaydım..Ne zaman bir efenin dizinin üstüne çküşünü görsem tüylerim diken diken olur...fotolara bakınca da aynı şeyi hissettim..Düğün de süper..sen de..Genç çifte ben de mutluluklar diliyorum..Paylaşımın için tşkler canım..

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...