darkolivee@gmail.com

13 Ocak 2015 Salı

Watsons ve Penti alışverişi

Herkese Merhaba

Haftasonu watsonsa rimmel markasının mat kırmızı rujundan almak için gitmiştim, daha önce kullanıp çok memnun kalmıştım ama kaybettim :(

Satış görevlisi indirim çarkından bahsetti, kapıdan içeri girerken görmemişim, alışverişinizi yapmadan indirim çarkını çeviriyorsunuz en az %5, en fazla %50 olacak şekilde indirim kazanıyorsunuz, hemen şansına inanılmaz inandığım arkadaşımın, çarkı benim için çevirmesini rica ettim, ve tabiki %50 indirim geldi :D 

Bu arada pentide de güzel indirimler var, 3 al 2 öde kampanyası var, birkaç iç çamaşırı ve bu cici ev patiklerini aldım, uyku bandını da çok sevdim :) (Bu arada pentinin lazer kesim dikişsiz iç çamaşırları da bir harika tavsiye ederim)


Mat ojeleri çok seviyorum, bunlarla french de harika oluyor...




Pastelin allığı, şekli ve rengini çok sevdim.


 Kırmızı almak için girdim ama hazır %50 indirim kazanmışken nude tonunu da aldım..


Carrefour da klasik seride indirim vardı, kitap kurdu bir arkadaşımın tavsiyesi ile bu klasikleri kitaplığıma ekledim...


 Flormardan renkli bir dipliner aldım, bugün kullandım, kullanımı kolay, ama tam saks mavi durmuyor sanki, biraz daha yoğun mu sürmek gerekiyor onu bilemedim, kullanarak çözerim :)


Dönerken oğlumu da unutmayıp, noel baba kurabiyesi aldım, biraz midesini üşütmüş yatıyordu, çok sevindi yavrum :)


Sevgiler
Darkolive

2 yorum:

  1. Lovely lipsticks!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. nasıl şanslısın ne güzel denk gelmiş:)))) pentini patiklerine hayranım ben de aldım bi tane çok tatlı çok rahat:P
    güle güle kulan cnm

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...