darkolivee@gmail.com

14 Ocak 2015 Çarşamba

Kanatlı Bluz


Herkese Merhaba

Normal şartlarda  bu havalara da soğuk derken, daha da soğuğunu görünce, ohh bugün hava harika diyoruz :) ya da ben diyorum :) ayy neydi o soğuklar öyle, umarım parkta sokakta, açta açıkta  hiç himse kalmamış, herkes evinde atlatmıştır o soğukları...

Bugün öğle yemeğinden ofise  dönerken, birkaç kare çektik, post yapmayı çok özlemişim :)



Saçlarımı uzatıyorum artık yaşasın :) 


Bazen düz renkli desensiz bluzlarda kolye yerine fular kullanmayı çok seviyorum, sizde küçük detaylarla kombininizi hareketlendirebilirsiniz...

Fular annemin dolabından :)


Ben sipariş edip, alıp giyene kadar her yerde görmeye başladık bu kanatlı bluzları ama olsun, ben gene de çok sevdim..





kaban, hırka ve çanta : koton
bluz trendyol
leoparlı ayakkabı choies
fular ralph lauren 


Sevgiler
Darkolive


1 yorum:

  1. Ne şekermiş bluzun kuzum ^^ Sarı sarı içimi de açtı hem.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...