darkolivee@gmail.com

27 Mart 2014 Perşembe

Haki Ceket ve Triko Elbise


Merhabalarr

Bahar geldi diyebilir miyiz artık :)

Kabanlardan daha ince ceketlere geçiş yapabiliriz, hele Akdeniz'de bahar yaşanmadan hemen yaz gelir, sıcak öyle bunaltır ki, enerji diye bir şey bırakmaz, o zaman havalar mis  iken biraz keyif almanın, bu zamanı bol bol avantaja dönüştürmenin tam zamanı :)

Ofise  her gün Göksu nehrinin kenarından yürüyerek geliyorum, öyle güzel kii, fotoğraflara sadece azıcığı yansımış bu güzelliğin :)


Dün iş çıkışı eve giderken,waikikinin  vitrinde gördüm bu ceketi, bazen çok güzel şeyler yakalayabiliyorsunuz arada kontrol etmekte fayda var :)  denedim çok hoşuma gitti, cep üstlerine parlak renkli taşlar dikerim diye düşündüm, siz ne dersiniz?



Bu çok önceden mangodan aldığım, triko elbisemi tüm kış neredeyse hiç giymedim, geçen gün dolabımı düzenlerken elime geçti, triko olduğu için üzerine ya ceket giyicem ya da içine gömlek, triko üstü hırka giymekten hiç hoşlanmıyorum, beyaz gömleğim içine iyi oldu sanki ha :) 

Ee bu kadar siyah beyaza, kırmızı çantam ve puantiyeli tacım olmassa olmazdı :)
bugün h&m babetlerimle pek rahattık :)

ahhaaa bakın ne kadar kilo verdim der gibi durmuşum  :D



 Yol boyunca gelin olmuş ağaçlara, ağzı açık ayran budalası gibi baka baka gidiyorum :D


Bugün ofis kombinim böyleydi <3
Eee siz ne giydiniz?

İlham olması dileğiyle 

Sevgiler
Darkolive

10 yorum:

  1. kombin yine harikaa canım. ceketinin krem tonunu 2 sene önce bende almıştım çok severek kullanıyorum. lcwaikiki de güzel şeyler oluyor ben internet istesini sürekli takip ediyorum.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben daha pijamalarla oturuyorum;)) corlu'da hava kapali ve yagmurlu vallahi evden adim atasim yok.ama sen ve oradaki bahar havasi pek ic acicisiniz:)

    YanıtlaSil
  3. Manzaralar gerçekten süpermiş, kombinde güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. ben kottan vazgecemeyenlerdenim :/ ama yazın Adana sıcagında çok zorluyor beni..

    YanıtlaSil
  5. great outfit!

    jointyicroissanty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. evet bahar geldi gerçekten de :) çok şıksın yine canım... ben bu aralar ofise çok bakımsız gidiyorum biraz toparlasam iyi olacak :D

    YanıtlaSil
  7. I love the jacket and the red purse xoxo

    YanıtlaSil
  8. Tam ben de bahar geldi diyordum ki istanbulda yine yağmurlar soğuklar.. Günü gününe tutmuyor asla buranın..
    Kombinine bayıldım canım bu arada kırmızı çanta favorimm :)

    YanıtlaSil
  9. Diyete falan hiççç ihtyacın yok fıstık gibisin valla :))

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...