darkolivee@gmail.com

12 Aralık 2013 Perşembe

Kış Modası


Herkese Selam

Kış geldi havalar soğudu, blogosferde post fotoğrafları azaldı :)
Evde çektiğimizde de çok yetersiz bir ışık olduğundan, sonraki günlere devrediyorum hakkımı :)

Şimdi kış ilham fotoğraflarını incelemeye ne dersiniz?

Gömlek üsrü kazaklara bayılıyorum
bugün bende böyleyim, o yüzden bu kombine kendimi çok yakın hissettim :)


Böyle beyaz boğazlı bir kazağım var, kalın olduğundan çok giyemiyorum, trendyoldan yeni alıp burada postladığım damask desenli elbisemin üzerine giyebilirim :)
Yaşasın!!! :D


Snoodlardan mutlaka edinin
harika bir tarzı var...



İnci kolyelere şans verin
anne gardrobundan yardım alabilirsiniz, kıyıda köşede mutlaka vardır :)


Pufuduk yelekler <3
Gönlüme göre hala bulamasamda, aramalara tam gaz devam :)
bu yelekler için olduğumdan  1 beden fazla görünmeyi kabul ediyorum evet :)
Ayrıca basit düz bir bereye, birkaç boncuk taş ekleyip, şıklığınıza şıklık katabilirsiniz...


Ahh ne romantik 
Kar yağdı da biz mi vermedik bu pozu :)
Burada kar falan yok, bol poyraz var
istersen değişelim :)


Botların güzelliğiii <3


 Simsiyah ama güzel ayrıntılala dolu bir kombin


Sıcacık kahveniz hep sizinle olsun <3


Choies.com  ile başlattığımız yılbaşı hediye çekilişimiz devam etmekte
yarın son gün, şansınızı deneyin!



Sevgiler
Darkolive

2 yorum:

  1. hepsi çok güzeller ! kışı güzelleştiren kıyafetleri seviyorum=)

    YanıtlaSil
  2. Canım kombinler harika haklısın biran önce snodd edinelim yoksa bagggdemcikleri elimize alcaz :) az kaldı bende kavusucam yakında snodduma :) öperim çok :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...