darkolivee@gmail.com

25 Aralık 2013 Çarşamba

Elbise üstü kırmızı kazak...


Herkese Selam

Yeni yepyeni bir yıl yaklaşırken, enerjimi tavan yaptıran kırmızı renge kayıyor elim bu aralar :)
tabi ki yine elbise üstü kazak günümdeyim :)

Akdeniz de hava süper, sabah taktığım eldiven bile elimi terletti, sizin oralarda havalar nasıl?

Bu düz kazakları, yani herhangi bir detayı olmayan kazakları, sırf takılarımı gönlümce takabildiğim için çok seviyorum :)



Dün buradaki postumda bahsettiğim, sammydress dolgu topuk botlarımı giydim, 
inanılmaz rahatlar...



 Hava çok soğuk olmasa da snood(boyunluk) takıyorum
önlem almak lazım :)



Kırmızıya siyah kadar griyi de çok yakıştırıyorum
böylelikle gri snoodum boynumdan çıkmıyor hiç :)

kazak  mudo
siyah elbise koton
snood darkolive
botlar buradan


Bu site gerçekten çıldırmış olmalı
fiyatlar o kadar uygun ki, ayakkabı haricinde bişiy almadım, kalitesini soracak olursanız, ama ayakkabı çok güzel, aldıkça paylaşırım, yılbaşı indirimi var şu anda...




12.50$


Sevgiler
Darkolive

17 yorum:

  1. ay bu botları iyi ki almışsın ne kadar yakışmıış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miam saol
      teşekkürler iyiki bunları seçmişim :)

      Sil
  2. Şu 15 kiloyu vereyim ben de giyicem
    :)))))
    Özendim uleynnnnn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 kilo ne kiii
      hemencik verirsinnn
      prensesin peşinden koşmaya bir başla bakalım da :)

      Sil
  3. Tarzına bayılıyorum..
    Allahım maşallah diyorum..
    Harikasınn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bu ne kadar güzel bir yorum böyleee
      çok iyi motive ediyor insanı :)
      çok teşekkürlerrr

      Sil
  4. On numero beş yıldız kuzucum çok güzel olmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. numaranı da yıldızını da yerim kuzummm
      çok teşekkürler

      Sil
  5. Amazing! Thіs blog looks јust like my old onе! It'ѕ on a
    entirely different topic but it has pretty much thе same page layout and design.
    Excellent choice of colors!

    my blog - website

    YanıtlaSil
  6. Elbiselerin üstüne kazağı harika yakıştırıyorsun canım bayıldımmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkülerrr
      seviyorum öyle kullanmayı :)

      Sil
  7. Love your sweater, you look gorgeous!

    http://www.mursway.com/

    YanıtlaSil
  8. You look wonderful! Lovely outfit!:)

    jointyicroissanty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Perfect outfit!!! You look amazing in red

    Merry Xmas dear!

    xx

    YanıtlaSil
  10. Bende alisirmiyim acep elbise ustu kazak fikrine :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...