darkolivee@gmail.com

27 Aralık 2013 Cuma

Ayakkabı aşkı..


Herkese Merhaba

Akdeniz de hava harika, bugün öğle yemeğine kabansız çıktım dışarı, ayağımda da çorap yok :D o derece :)
Aman dilimi ısırıp, kulağımı çekeyim :) maşallah, biraz yağmur yağsa fena olmaz ama :)
Geçen hafta sonu yeni ayakkabılarımı ilk kez giymiştim, ama hava çok soğuktu, koton çorapla giydim, hava hazır güzelken bugün hakkını vereyim dedim.

Çok estetik çok acayip bir ayakkabı, giyince kendinizi kesinlikle çok iyi hissediyorsunuz :)
Giyin giyin çıkın anacım :)
şimdi giymiycezde ne zaman giyicez :D










Daha önceki postumda, kolyeyi  taktığımda nasıl yapıldığını sormuştunuz, plexi (şeffaf) kısmı hazır satılıyordu, üzerinin zımbaları da ayaklı, tornavida gibi kalın bişeyle deldim, ayakları taktım, kolay oldu :)



ipek gömlek mango
hırka lcw
jean koton
kolye ben yaptım 
ayakkabı modagram çok benzeri burada var

Şu fuşya olanı da harikaa








Havalar nasıl olursa olsun, Sizin havanız yerinde olsun :)

Sevgiler
Darkolive

8 yorum:

  1. Bizim buralarda hava öyle soğuk ki ayakkabı giymek ne mümkün :(
    Ayakkabı nin modeli gerçekten çok şık duruyor,gule gule kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ayakkabı gerçekten çok şık canım sana da çok yakışmış güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. In love with your shoes! PErfect outfit from head to toe

    xx

    YanıtlaSil
  4. Bu kombinini çok beğendim seni çok zarif göstermiş zaten öylesine daha hoş olmussun

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...