darkolivee@gmail.com

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Silifke Kültür Haftası Mavi Akdeniz Festivali


Herkese Selam
Akdeniz oyunlarının kapanışı dün yapıldı, Mersin bu oyunlar sayesinde harika bir stat kazandı Süper ligden 1. lige düştü ama olsun :) Dün görsel şölen yaşadık resmen.Türliye haritası üzerinde oynan yöresel oyunlar çok güzeldi, İzmir'li olduğum için Zeybeği de az çok oynadığım için kendi yöremin oyununu bu sefer çok zayıf buldum. Her seferinde tüylerim ülpere ülpere duygulanarak seyrettiğim Efe oyunu bu sefer hiç haz vermedi bana. Sanırım memleketimi çok özledim :((

Neyse konumuza gelelim, dün kapanışı seyrederken geçen ay gerçekleşen Silifke Kültür Haftası Mavi Akdeniz Festivalinden çektiğim fotoğraflar olduğunu hatırladım, paylaşmak istedim. O kadar güzel 1 hafta idiki sokaklar insan doldu taştı. Yabancı konuklarımızda oldukça fazlaydı. Ben çalıştığım için akşam programlarına katıldım. Konserler özellikle Göksel konseri süperdi. Biz arkadaşlarımızla bariyerin ön tarafından en önden seyrettik, oldukça da eğlendik.

Bir sonraki postta da yabancı konuklarımızın kıyafetlerini yayınlıycam, cıvıl cıvıl bir renk şöleniydi...






















Kırmızı elbisesi ile konserin 2. yarısında nefes kesiciydi...



Sevgiler
Darkolive

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...