darkolivee@gmail.com

2 Mayıs 2013 Perşembe

Son zamanlarda ben İnstagram # 6


Herkese Selam

Birkaç haftadır instagram fotoğrafları paylaşmadığımı farkettim, fazlaca fotoğraf birikmiş :)
Bloğa koymamak olmazdı...

instagram takip  için: darkolivestyle diye aratmanız yeterli...

Neon ojelerle boyadığım bilekliğim...



Bu fotoğrafı nerde ne gördüm postunda paylaşmıştım ama tekrar görmeyenler için koymak istedim
form english home


 kostebek.com dan aldığımız smokin tshirti



form Biev


Form migros


Migros



yıl 2011 :)

Yine bir ofis kombini
 Bu da dün akşam oğlumla yaptığımız ahtapot spagettiler
Resimde görünüyor ama uzun spagettileri ister ortadan kırıp isterseniz düz şekilde sosislere sokuyorsunuz, tuzlu bol suda haşlıyorsunuz,bu kadar :)


 Bu da geçenlerde yaptığım bir tarif, kremalı mantar sosunu biraz sulandırıp tavuğu marine ettim
soğan halkaları ve patatesi z.yağı kekikle bol bol baharatladım güzel bir lezzet oldu...
Yine oğlumla veda edeyim...

Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın...
Sevgiler
Darkolive

8 yorum:

  1. tüm fotolar bir yana bu yakışıklı bir yana, bu nasıl bir tarz, nasıl bir yakışıklılık! maşallah diyelim:))

    YanıtlaSil
  2. bol fotolu eğlenceli bir post olmuş cnm. oğluş çok tatlı.
    fırında tavuk her zaman favorimdir.

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    neon bilekliğin harika olmuş güzel bir fikir teşekkürler paylaştığın için sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  4. canım bılıyorum hepsını bunların bılyrsun egeme en cok lıke sonrada outfıtlerıne..sevgıler tatlım

    YanıtlaSil
  5. Fotolar güzel ama küçük adam çok tatlı ona bakmaktan diğerlerine pek bakamadık yani bilginiz olsun :)))

    YanıtlaSil
  6. ayyy bilekliğine ve ojene bayıldım :))
    çok güzel :)
    pembiş pembiş :)

    YanıtlaSil
  7. canım şeker hamurlu kurabiye için sorun olmuş?
    şeker hamurları hazır olarak satılıyor...
    kursa gittiğim hocada hazır alınmasını önerdi...
    fiyonk kalıbım silikon kalıp :)
    malzemelerimim hepsini yani şeker hamurlarını, ve kalıplarımı, merdanemi eminönü tahta kaleden aldım canım :))
    öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  8. Ne guzel, rengarenk! Hele o minige bittim :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...