darkolivee@gmail.com

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Gecikmiş 23 nisan çocuk bayramı yazısı...


Herkese Selam

Bugün herkes 1 mayısla haşır neşir fakat ben çalıştığım için yürüyüşe gidemedim :(
Bir türlü fırsat bulamadığım oğlumun 23 nisan çocuk bayramından kareler paylaşmak istiyorum, ilkokullarda bile 2 gün tatil ilan edip hiç bir şey yapmayan yetkilileri kınıyor, kreş olmasına rağmen emek harcayıp gösteri hazırlayan öğretmenlerimizi kutluyorum...
O kadar eğlendiler ki gözlerim doldu çok duygulandım...

Umarım eski coşkulu törenlerimiz geri gelir..

Kreş bahçesi küçük hava güneşli olunca, özel bir kahvaltı mekanını hem tanışma hemde gösteri yeri olarak ayarlamışlar, çok da güzel oldu...

Ege'nin ısınma turları..


Canlarım benim <3




Kahvaltımızı beklerken...


Kreşimizin minikleri :)


Oğlumla :)




Kurbağa dansı yapıyorlar :)




Arkasından Ankara'nın bağlarında oynayan oğlum ve arkadaşları :)


Sonrada dağ bayır gezmece :)

Gangnam style bile oynadı :)




Eeee yeter bu kadar, hadi gidelimler başladı :)






Güzel bir kare oldu
Doğuştan pozcu oğlumun ayaklara dikkat :)


Veee final :)


Her günümüzün bayram tadında geçmesi dileğimle
Sevgiler
Darkolive

7 yorum:

  1. oğlunun ve hepimizin 23 nisanı kutlu olsun. inş eski görkemli törenler geri gelir. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ikinizde harika görünüyorsunuz ;))

    YanıtlaSil
  3. Cok tatli.masallah egecik .bayiliyorum canim.

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...