darkolivee@gmail.com

16 Ocak 2013 Çarşamba

New in: Avon deri eldiven ve shaeyln kolye

Herkese Selam
Herkes biliyor tanıyordur avon markasını, evden, ofisten çıkmadan temsilcileri sayesinde birçok ürün ayağımıza kadar gelir. Hiç bişey almasamda kataloğuna bakmaya her kadın gibi bende  bayılıyorum :)Ürünlerin tamamına yakınını kullandım sayılır. Genel olarak memnunum. Kozmetiklerinin yanı sıra aksesuarları da göz ardı edilemeyecek kadar güzel.

Teyzemin uzun ısrarları sonucu, 'aman etme teyzem ben yapamam' dediysem de 'hayır yapacaksın' dedi ve beni de temsilci yaptı sonunda :) 

Deri hayranlığımı bilmeyen yoktur herhalde, bu eldivenler gerçek deri değil tabiki ama olsun, görüntüsü, kullanımı, fiyatından oldukça yüksekte. Ayrıca bilekteki düğme ve bant ayrıntısını çok sevdim. Rengi de tam benlik, soğuk puslu havalara inat renkli...

Kolyeye de bayıldım, çok zarif, 2 yönlü kullanılabiliyor, diğer tarafı gümüş görünümünde.



Merak edenler için 
deri eldiven 20.5
kolye 8tl
Yeşil ve kırmızı yanyana en çok kullandığım renklerden
Görüyorsunuz halaa yılbaşı ruhundan çıkamadım :)
ama ocak ayını yarıladık bile 




"indirimlr.com" ve Tatlı arkadaşım Yasemin bloğunda çok tarz casio bir saat hediye ediyor  katılmak için buyurun

Sevgiler
Darkolive

20 yorum:

  1. aaa ne güzel şeyler varmış avonda bazen şaşırıtıyo aksesuarlarıyla! ben de deri aksesuar hastasıyım, o yüzden eldivenleri zaten çok beğendim, kolye de bol ve büyük taşlı tam benim sevdiğim tarzda taşlı şeylerden de hiç bırakamam:))) güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bıkmıyorum yaa
      sanırım tüm kadınlar aynı ışıltıyı şıkırtıyı çok seviyoruz :)

      Sil
  2. Eldivenin rengi super bende siparislerimi beklemedeyiim avona takmis durumdayim :)

    YanıtlaSil
  3. o eldivenleri ben de beğenmiştim...

    YanıtlaSil
  4. eldiveninede kolyenede bayıldım :))
    çok güzeller...
    en güzel günlerde kullanman dileğiyle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım daha iyileri senin olsun çok teşekkürler

      Sil
  5. Bende sipariş eldivenlerden verdim Pazartesi gelir dedi arkadaşım. :)Beden de yokmuş size nasıl oldu? :) İyi günlerde kullanın.
    Bu arada dün markafoni de bu casio'lar dan vardı. Daha yeni çanta aldığım için erteledim. Şimdi de saati görünce hemen katıldım çekilişe.Size de bol şans. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beden yoktu, aslında benim ellerim küçük ve ince yapılıdır, bana çok az büyük geldi
      ama sakıncası yok sıcak tutuyor :)

      Sil
  6. güzel günlerde kullan, bu deri eldivende benim de gözüm kalmıştı ama başka şeyler aldım , benim yazı da yakında blogta.

    YanıtlaSil
  7. canım kolay gelsın temsılcılıgın hemde hayrlı olsun:)
    yaparsın sen yaparsın dun eldıvenı bırınde daha gordum gercekten cok hosler :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehhe çok iyi gaz veriyorsun kuzum :D
      evet rengi duruşu çok hoş gerçekten

      Sil
  8. bu eldivenlerden sipariş ettim, ancak kalmadı diye geri döndüler :( Şu an seni ne kadar kıskandığımız bilemezsin :(

    YanıtlaSil
  9. ben o eldivenlerden her yerde arıyorum ama bulamıoyrum yardımcı olabilmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avona sık sık geliyor bu ürün
      gördüğümde bloğumda duyururum canım
      yakın olsaydın birlikte kullanıdık :)

      Sil
  10. bidaha ne zaman gelir peki eldiven ?

    YanıtlaSil
  11. Eldiven suan yokmus ne zaman gelir ?

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...