darkolivee@gmail.com

17 Ocak 2013 Perşembe

Miss Selfridge 2013 İlkbahar -Yaz koleksiyonu


Herkese Selam
Bu bahar yine dantel rüzgarları esecek anlaşıldı. Bunun dışında asimetrik modeller, transparan ve etnik tarz ön planda olacak, ben 3. bluza bayıldım...
Sizin favoriniz hangisi?


Alttaki şort güzel basit bir diy projesi olabilir..


 Bu bluza bayıldım yahuu, aslında ekru ipek bir gömleğim var onu feda ederek bu denemeyi yapabilirim :)








-- '' Naslii.com 2 yaşında ve 13 kişiye hediye çok cici hediyeleri var! @NsL26 Evoria.com 

katılmak için aşağıdaki linki tıklayabilirsiniz...




Sevgiler
Darkolive

4 yorum:

  1. en baştaki bol kollu elbiseye ve püsküllü çiçekli clutcha bayıldım canım yaa süpermişş=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendim hepsini gerçekten soft renklerin tadı başka :)

      Sil
  2. 3. buluzu bende çok beğendim...
    çok ama çook güzel duruyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel değil miii? :) bende çok sevdim

      Sil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...