darkolivee@gmail.com

15 Haziran 2012 Cuma

Pamuk Prenses ve Avcı vol:13


Herkese Selam!
Filme mutlaka gidenler olmuştur ama ben gene de yazmak istedim, bu tarz fantastik boyutlu filmleri sevdiğimiz için ilgimizi çekti.Normal hayata yeni yeni adapte oluyoruz, bütün olumsuzluklar pis kötü kaka şeyler geride kaldı, bir daha da karşımıza çıkmasınlar inşallah.Neyse filme geri dönelim, aman aman bir film değildi, karanlık sahnelerden içim karardı fenalık geldi,gene de aklımda kalanları şöyle sıralıyayım,  kadınlara asla güvenilmez :)  hele güzelse arkana bakmadan kaç :) prenses rolünde Twilightın  Kristen'i  var, yüzü hala bembeyaz dudakları 1 numara sephora kırmızısı kadar koyu , kraliçe prensesten daha güzel, cücelerin biri ölüyor, 6 cüce kalıyor, cam fanus filan yok,  pamuk prensesi öpüp canlanmasına vesile olan beyazz atlı prens değil sonradan taraf değiştiren eli baltalı avcı, o kadar güzel bir kraliçenin kardeşinin o kadar çirkin olmasına çok şaşırdım, birde kraliçenin kocaman payet pelerininden bana süper bir elbise çıkabilirdi :)  o sahnelerden sonra masaldan soğudum, oğluma filan anlatmam...Ama siz yinede vizyondayken bir bakın... Yönetmen Rupert Sanders'in ilk sinema filmi...











Sevgiler 
Darkolivee

1 yorum:

  1. Ne guzel ozetlemissin filmi : ) Ben de gormek istiyorum bu filmi, diger Julia Roberts li olani da goremedim daha. Ne guzel gecirmissiniz babalar gununu, o turkuaz sulara atlamak istedim : )

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...