darkolivee@gmail.com

16 Haziran 2012 Cumartesi

Gel vatandaş geeellllll...


Herkese Selam!
Bir türlü açık alanda,  yeşillik, püfür püfür bir alan bulup boylu bayunca çekim yapamadım inanamıyorum, ürünlerimi 3 aydır bekletiyorum ama nasip 4 metrekarelik balkonumuzaymış kader utansın! 
Pazartesi satışına başlayacağım ürünlerimden bazıları...Ürünlerimin hepsi defosuz 1. kalite, etiketli ,hiç kullanılmamış ürünlerdir.
Amacım hepsini hemen bitirmek, o yüzden fiyatı çok makul tutacağım.Elimde 20 adet ürün var, umarım sizde kendiniz için bişiyler bulabilirsiniz. Fiyat ve beden sorgulamalarınızı pazartasi mail aracılığı ile yapabilirsiniz.


 Bu elbiseler büyük beden, 42, 44, 46 kırmızı ve saks mavi renkleri var...



Boncukla işlemediğim  boş olan elbiselerim var, isterseniz o şekilde alıp kendi zevkinize göre işleyebilirsiniz...


Özellikle yaz için süper bir parça...


 Beyazın göğüs kısmında son yılların trendi pilise ve payet detayı kullanıldı.



2 adet elbisemin alt astar ve eteğini kestirdim deneme amaçlı , üstünün şifon kısmı kaldı, adım atıldığında mini üstü şifon oluyor, onlar küçük beden 36lıklar için olduğundan içine girip çekemedim :)) pazartesi onlarıda hallederim :) 





Koton marka  elbise,  büyük geldi hiç kullanamadım, çok severek Mersin tatilimizde almıştım değiştirme imkanım yoktu.
40 bedendir...





Plaj setim :)  Pareo yapım aşamasında :)
terlik 37.5 numara

Sandalet 39 numara, kalıbı biraz küçük Trendyoldan aldım, bu renk bi sandaletim olduğu için, hiç kullanmadım.

Üzerindeki boncuklar şeker gibi çok tatlı :)


Pazartesi iyi takip eden  ilk gelen kazanır :)


Bu arada elbiselerimden bir tanesini istediğiniz renk beden seçeneği ile hediye vericem.
Boğum 1 yaşına giricek artık :) çok yakında...

Sevgiler
Darkolivee

10 yorum:

  1. geldim kuzum geldim...
    hani derler ya, bir döndün pir dündün diye....İşte sen....
    Kocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. gözlerim yerinden fırladı resmen.sende ne cevherler varmış ya.inanılmaz yaratıcısın ve beceriklisin.hepsi birbirinden harika

    YanıtlaSil
  3. İzleeemmm, canım tekrar hoşgeldin. Ne güzel şeyler yapmışsın sen öyle. Ne marifetlisin be güzelim, maşallah. Ekru rengi elbise ne güzel olmuş, aslında hepsi güzel de o daha bir dikkatimi çekti.Ellerine, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin güzelim, elbiselerin hepsi birbirinden şık olmuş ellerine sağlık..36 beden olanlarıda en kısa sürede görürüz inş..beyaz ve mor favorim.seni ve ege'yi çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. O ekru-altın elbiseye zaten hayrandım, kotondan aldığın elbiseyi de çok sevdim canım, umarım çok sevecek birinin olur. Fotoğraflar da çok hoş, balkon malkon deme çok güzel çekim olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. işte beklediğim o elbiseleeerr! :) ama bana mail atacaktın atmamışsın :(

    YanıtlaSil
  7. galıba hepsıne tek tek bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel şeyler çıkarmışınm sen ortaya ve iyice kilo verilmiş gibi geliyor:)))) fıstıkcım harıkaısn ozlenmısın:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. These maxi dresses are gorgeous love them all

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...