darkolivee@gmail.com

1 Mart 2012 Perşembe

Kipada ne giydim çekilirse :))

Hi 
What I wore
before and after the diet

Herkese selam!
Ya bu bloggerlık nasıl bişiy yaa, birde insan hevesli azimli olmaya görsün taşı bile deler vallahi :)))
Geçen günki gezmemizi ikiye böldüm, ne giydim postunu da yapabileyim diye :) ne iyi yapmışım dimi, ama şimdide mekan uygun olmadı bilgisayar malzelerinin arasında yetersiz ışıkla görseller izleyeceksiniz,  amaaan olsun gönüller bir olsun :)) şöyle gün ışığında salına salına poz verdiğim hadi hadi kimse gelmeden çek demediğim günleri ne zaman görücem acaba, her foto bir sıkıntı hahhahhaha... Singapura giden bir arkadaşımıza canon siparişi verildi bakalım :) ne zaman elimizde olur orası çok karışık :))


Kabanımı Mottocum dikti, rengi tam belli değil ama çok severek giyiyorum...
Çok yakın zamanda Mersin'e gidicem, gün ışığında detaylı bir foto koyarım, sipariş vermek isterseniz sitesini ziyaret edebilirsiniz...
Ellerine sağlık canım...


Bu nasıl bir poz olmuş, ne yapmaya çalışıyorum hiç hatırlamıyorum ama, sevdim çok :)


Çok fazla mail alıyorum, arada bir eski halinle yeni halini de koy diye, aklıma gelmişken bi tane koyayım, bu diyete yeni başladığım zamandan 88 kilo civarı...Biraz olsun azimlendirebilirim inşallah, atın fazlalıkları, boşuna yağ hammallığı yapmayın a dostlar, çok zor, her anlamda...


Gömlek ve hırka mango
elbise H&M(kayınvalidemin hediyesi )
Kolye Tresera
ayakkabılar asos

Elbise altı gömlek giymeyi çok seviyorum, kahverengi-siyah uyumunuda bol bol kullanırım, bence çok yakışıyor...

Bu ayakkabıları alıp almamak konusunda kararsız kaldım, kalın topuğunu, rengini  ve bağcıklarını çok sevdim, ama çok rahat değildi, yer ayağının altından kayıyor gibiydi almadım, daichmanda beğendiyseniz bakabilirsiniz...



Satış bloğuma baharda kullanabileceğiniz ürünler ekledim, belki işinize yarayan bişiy olur. Maksat işiniz görülsün hahha


Sevgiler
Darkolivee

43 yorum:

  1. çok beğendim canım ,özellikle ayakkabıları ve kabanı ^^
    ayrıca tebrik ediyorum azmini ^^ ,harika görünüyorsun !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım
      mottomun ellerine sağlık paltomu o dikti :)
      allah herkesi zayıflatsın inşallah :) <3

      Sil
  2. Ya gerçekten tam 360 derece farklı bir sen yartmışsın tebrikler. Bende Lise ve üniversite yıllarında oldukça kiloluydum sınav sitresi şu bhu derken habire yiyordum ne boşa geçirmişim aslında o yıllarımı üniversite bitince abartmıyorum birgün 44 beden eteğe anca girdiğimi görünce dünya başıma yıkıldı. Sonra azmettim söz verdim bir yıl sonrasında 38 bedene indim herşeyi rahatlıkla giyiyordum hele bir ara 38 beden bile bol gelmeye başlamıştı ama o oldu şimdi dersen gene bedenim 38 tabi doğum şu bu derken eski halimden 5 kilo fazlam var sadece pantolonlarda bazı dar bedenlerde 40 giyiyorum ama eski günlerime bir daha dönmemek için kendime söz verdim. Umarım o günler bir daha asla olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh ne günler değil mi?
      Birdaha o kilolarda asla olmak istemem, bende seni tebrik ederim tatlım
      gerçekten çok büyük bir azim irade istiyor...
      bende aynıyım, çoğunlukla 38 çok nadir 40 benimde 3-4 kilo fazlam var versem iyi olucak :)

      amiinnn....<3

      Sil
  3. Ne yaptığını bilmediğin pozunu sevsinler :)))
    Makineye çok sevindim izlom, hadi hayırlı olsun, biraz geç gelsin sorun değil, artık aldım duygusu da yeter insana :))

    Valla millet taksimin ortasında düğün çekimleri yapıyorsa sen de rahatça kipada moda çekimi yapabilirsin yani sorun yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhahaha eccekkk :)

      bende çok sevindim, inşallah çok beklemeyiz...
      ayyy alemdik yaa, benim makinanında böyle oda içinde flash olayı tuhaf
      çok eğleniyoruz bize bir renk oldu blog
      eşim bile akşam eve ilk geldiğinde önce benim bloğa bakar, post yapmışmıyım
      kaç kişi gelmiş hahahha
      <3<3<3<3

      Sil
  4. vay ne değişim ama valla helal olsun sana böyle azimi ben alkışlarım...şak şak şak:)

    ayakkabılarına bayıldım kırmızı kırmızı çok güzeller, sende çok şekersin emeğine sağlık iyi fotoğraflamalar sana inşallah güzel güzel:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim reçelcim
      alkışla bakalım :))
      ayakkabılarımı bende çok seviyorumm...

      <3<3

      Sil
  5. yerim ben seni,n kipa rafları arasında çekilmeni :) pozlarını pek minnaksın maşşalah:) çok yakışmış hepsi ben hayatım deichmannda bugüne kadar rahat bi ayakkabıya rastlamadım ki buı benim sorunlu ayaklarımdanda kaynaklanıyor ama çaktrma:) madem rahat değil yerinde kalsınnn:) Senin harika bordo botların var nasıl olsa:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minnak ne kuzummm iyi bişey mi o hhahha
      yerim senin gülen suratını...
      evet yaa yapı olarak rahat değildi, inşallah o tarzda denk gelir bi tane...

      öperim tatlım...

      <3

      Sil
  6. kipada ne giydim postu:):)başlık beni bitirdi,harika olmuşsun ,ben ilk defa gördüm aradaki farkı ,tebrik ederim zor birşeyi yapıyorus:))

    ayakkabıların çok güzzel..güle güle giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım o dönem gerçekten çok zordu

      ayakkabılarımı bende çok seviyorum, teşekkürler... <3

      Sil
  7. kocaman bir alkis yapiyorum sana :D cok cicisin canim ya, cok seviyorum senin gulusunu gercekten :):)
    insan istedikten sonra.. hersey oluormus :) :)
    pozlarin hepsi birbirinden guzel :D
    kabanin ve ayakkabilarini cok cok sevdimmm
    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın yaa, ne kadar güel bir mesaj bu
      herşey oluyor gerçekten insan istemeye görsün :)

      bende çok seviyorum ayakkabılarımı :)

      Sil
  8. elbiseyi ve bu bordo papilerini çok sevdim kii :D öpüldün canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynurcum yaa
      rüyanda ne giymiştim acaba merak ettim hehhehe

      bende çok seviyorum ayakkabılarımı öperim <3

      Sil
  9. ya sen nsl insansın masallah diyorum. ornek olsun herkese:) bu arada asiyenin sortunu gordum ona da yazdım éyakında senden deri parca almayanı bloggerrdan sayıycaklar diye" bu yıl zaradan cok ragbet gordu cicişlerin ben de mi dusunsem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhahhahha canım saolasın....
      elini çabuk tut bence bitiyor bile :)))
      çok yakında süpriz bir bloggerda daha göreceksiniz... ve bayılacaksınız :)))

      Sil
  10. CANIMMM ÇOK GÜZELSİNN ÇOK HOŞSUNNNN VE MAŞALLAHHH İNCECİKSİNNN ....EGEYİDE SENİDE YERİMMMMM BENNN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm darısı isteyen herkesin başına...
      yirim seni pambık prensesiimm benim

      öperim

      Sil
  11. canımmmm ah o belll incecikkk.... kabanını çıkartınca bayıldımmm.maşallah sana. resimler harika olmuşş senin ışığın yeterrrr..bide elbisen arika olmuş:)) kayınvaliden zevkli bi hanım belliiiii..iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsınnnn... allah herkese nasip etsin inşllah
      tatlı dillerine sağlık bitanem
      kayınvalidem çok zevklidir Allah razı olsun

      öperim kuzuuu <3

      Sil
  12. Ya ben sokakta böyle ne giydim diye fotoğraf çekilen insan görsem sen deli misin yaa diye sorarım gerçekten :) Bırakın bu tikimoda ikoncanlığını yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu, sen sokakta fotoğraf çekilen birini gördüğünde, hatıra fotoğrafı çekmediğini nerden bileceksin hahahhahaa, sen çok takılma böyle şeylere, moralin bozulur sonra hahha ayy alemsiniz yaa...

      Sil
  13. tatlim sen hep böyle kal emi ?? enerji dolu ve sempatik !!

    cok öpüyorum seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıımmmm ben seni gördükçee moral depoluyorum zaten :)
      hep gel sık sık gel, çok öpüyorumm...
      meleğiimmm <3<3

      Sil
  14. ben senin o pozlarını yerim :))
    ne zordur di mi dış mekan çekimleri :) bir de aksine herkesin gözü iyice takılır.
    ay ben kılıçlı süvari mi yerim :)) nasıl tatlı bişi o !
    kombinin harika canım.mottomunda ellerine sağlık.özledim sizleri canımcım bir yoğunluktur gidiyor.isyan edicem sonundaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy hemde ne zor, özellikle kış ayında çok alternatifin olmadığı zamanlar oldukça zor ve kısıtlı :)
      bizde çok özledik seni yaa, buluşma ayarlıcaz mutlaka gel kuzum öperim...

      <3<3

      Sil
  15. .) Çılgın köfte neşen daim olsun kuzum

    YanıtlaSil
  16. izlemcim bu seferki kombinini çok beğendim on numara canım ayakkabıların hariç denediğin ayakabılarla harika olurmuş ,bu kahverengi bağcıklının aynısının siyahını aldım ben çok rahat ettim marka farkından olabilir yada ayak yapısındn beni rahatsız etmedi,elbise tarzları seni çok çok daha ince gösteriyor bunu bir kez daha gördüm çok yakışmış canım ...öpreimm <3<3<3 ilkay ilter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah daha öncekileri beğenmiyormuydun kuzuummmmm :)))
      bende bu modelleri çok seviyorum ama bu ayakkabının yapısından sanırım rahatsızdı çok
      evet yapı olarak bel detaylı bütün elbiseler bana daha çok yakışıyor
      çok teşekkürler bitanem bende öperim :))

      Sil
  17. Elbise gerçekten çok yakışmış. İnsan kilo verince tam istediği tarzda giyinebiliyor ve yaratıcılık da o zaman ortaya çıkıyor sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen :)
      İstediği tarzda çeşitlilikte giyinebiliyorsun
      çok teşekkürler <3

      Sil
  18. lovely look Dear and thoes shoes are super gorgeous

    YanıtlaSil
  19. Kuzumm senin bu enerjine hayranim resmen 10 parmaginda 20 marifet falansn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahah canımsınn..
      bende sana bayılıyorum nolcakkk :)

      öperim<3

      Sil
  20. merhaba dakolive uzun zamnadır seni talıp ediyorumm diyer sitelerdede okumustum tesadüfen blogunu bulunca okadar sevindinkii:)bende doğum kilolarımlaa uğrasiyom bebeyin 7 aylık vermeye uğrasıyom karbonhidrat diyetindeyim ilk defa bir diyetim iyi gidiyor sanırım olcakk..harıkasın öpuyoeum senii..

    YanıtlaSil
  21. Ama ben o ayakkabıları aldım ki :)
    Zaten oyle yüksek bi topuk ancak o kadar rahat olabilir diye düşünüyorum :P (Yoksa eşim 2 Mt olduğundan rahat olduğunu düşünerek kendimi kandırarak katlanmak zorundeyım felan demek istediğimden değil :P :))) )
    Çok öpüyorum tatlım
    Kocaman bi maaşallah sana

    YanıtlaSil
  22. Ne kadar guzel Izmir'li bir anne ile tanismak. Bende Izmir'liyim. Ve Enistem'in yeri var Kipa'da. Ramiz Kofte. Belki gidersen 'Defne'den Selam' diye ilet! Kuzenim genellikle orada adi Batu.
    Harika kilo vermisin tebrikler. Kabaninda ayakkabilarinda bir harika.
    Beni bulmana cok sevindim. Hemen takip'e gecicegim seni.
    Sevgilerle,
    Defne.
    http://fashiondivamommy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Ben de kilo vermek istiyoeum ama şu ara öyle mutsuzum ki bir türlü yemeye ara veremiyorum, ne yapsam ne etsem de kilo versem. Aslında sen de çok iyi biri örneksin, isteyince oluyora :( Elbisen çok yakışmış, enerji dolu pozlarına bayıldım :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...