darkolivee@gmail.com

29 Şubat 2012 Çarşamba

Perlina triko çekilişimiz sonuçlandı...


Yarışmamız bitmiştir
Katılan herkese çok teşekkür ederiz...
Perlinadan 2 kişiye hediye etkiliğimize 122 kişi katılmış bir tanesi Perlinanın iyi dilek mesajı, diğeride farkında olmadan 2 kez gönderen birinin mesajını yayınlamışım, ama sonra sildim (açıklama yapmak iyidir :)) 

Tek tek herkesin ismini excele yazdım...

122-120=120

1. talihlimiz  betty boopFeb 26, 2012 03:38 AM demiş ki...

merhaba:)


facebook sayfalarını beğendim: nur tuğba yıldırır

blogları izlmeye aldım: betty boop/betirella

bloğumda paylaştım: http://betirella.blogspot.com/2012/02/cok-cici-cekilislerrr.html

Pembe bluzu istiyorummm :)

tugba_yildirir@hotmail.com

sevgiler :)





2. talihlimiz  Gülay 

Demiş ki...

hiç bir talih oyunu için o minik svimli kuşlar kafama şeyettirtmedi henüz ama random için dua edicem ...Alllahaaaammmmmm o saks mavi 3. kazak bana çıksın ....face ve twit olayları tamamdır,bebem..hadi bakalım bol şans herkeseee ...







(Unutmadan  yarışmaya katılım için şartlar koyuyoruz, katılanların bir kısmı şartları yerine getirmemekle beraber getirdiğini yazmış, bazıları bikaç farklı isimle katılmış, farkedilmiyormu sanıyorsunuz, hepsini tek tek kontrol ettim, o çakallara çıkmadığına çok sevindim, yeryerin akıllısı sizsiniz zaten......)

Güle güle kullanın hanımlar...İnanın çok heyecanlıydım bende, maille iletişime geçicem adres ve telefon bilgileriniz için.

Perlina hediyelerimizin sonu değil bu..
Perlina blog sayfasını izlemeye alın, pişman olmayacaksınız...
ayrıca twitterdan 
sürekli olarak takipte olabilirsiniz...

sevgiler
Darkolivee


8 yorum:

  1. tebrikleeerrrrr kazanan hatunlarrr:))) ahhh gitti benim ipek bluzzz..güle güle kullansınlar. yenilerinise heyecanla bekliyoruz canımmm

    YanıtlaSil
  2. kazananları tebrik ediyorum şekercim ama ........
    ulan bir kerede havadan birşey kazanayım,vallahi hırs yapıcam bi çekiliş kazanamadan ölürsem gözüm açıkda gidicem hımss:((

    YanıtlaSil
  3. tebrik ediyoruz kazanan arkadaşları,bizim yerimize de giysinler:P

    YanıtlaSil
  4. Aaaa harika güle güle kullansınlar ;)))

    YanıtlaSil
  5. kazananları tebrik ederim bende çok istiyordum ama kısmet olmadı :)

    YanıtlaSil
  6. bende çok heyecanlanıyorum yeni çekilişler hediyeleşmeler için :)

    YanıtlaSil
  7. Kazananları bende tebrik ediyorum tekrar tekrar

    sevgiler

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...