darkolivee@gmail.com

24 Şubat 2012 Cuma

Turuncu+Mor+Yeşilli Konak :)

Hi
We visited a sunny day.
We drank Turkish coffee blogger friends.

Herkese Merhaba
Bugün güneşli günleri fırsat bilerek konak meydanına kuşları beslemeye gittik, zaten güvercinler yem yemekten olmuşlar birer kedi kadar, kusacaklar artık yem yemekten :)) heryer yem satan teyze dolu, istemesenizde aldırıyorlar yani, arada bir gideriz biz böyle, iyi gelir oğluşuma da bana da :))Bahar geldi diye rengarenk giyindim, içimdeki bahar aşkı canlandı, Blogger arkadaşım Öznur'un diktiği rengine bayıldığım, kabanımı giydim... 

2 saat boyunca Ege'nin peşinden koştuktan sonra blogger arkadaşlarım,   Özlem (Modask)  ve Zeynep(Zeysfashionroom) la buluşup tarihi kızlarağası hanına önce İzmir'in meşhur soğuk söğüşünü yedik, sonra Türk kahvesi  içmeye gittik, Öznur'cuğumun bluz siparişleri yoğun olduğu için gelemedi, çok güzel bir gündü, çok yakında geniş çaplı bir İzmir Bloggerlar buluşması yapalım diyoruz, ne dersiniz arkadaşlar...




Ege'nin poz verme çabaları














Harika çok şirin bir fotoğraf, tamamen doğaçlama :)




Ciğerimin köşesiii



Çok rüzgar vardı, kabanı giymeseymişim, yanmışım :))


 Ne giymişim
kot gömlek-çanta  gap, turuncu elbise-kazak mango, kaban blogger arkadaşım motto botlar Harley


Bakterim için afrodit pozu hahhhaha

Blog hediye çekilişlerini seviyorum(hernekadar 1 kere şans bana gülmüş olsada :D ) ben çekiliş yaptığımda 1 yorum-katılım bile beni sevindiriyorsa, aynı şekilde çekiliş yapan bloggerlara da destek veriyorum, katılmak isterseniz buyurun öneriler...

Elilic fashionun ilk hediyesi için burdan 



Darkolivee-Perlina çekilişimiz devam ediyor, geç kalmadan katılmak için buyurun...

İzmir buluşmasını unutmayın, kimler geliyor? :))
Sevgiler
Darkolivee

36 yorum:

  1. ne güzel bir hava ve fotograflar sizde cok renklisiniz bayilirim renk cümbüsüne sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahha çok teşekkürler
      baharı renkli karşılamak istedim ama akşam üzeri bayaa üşüdük :))
      öperim

      Sil
  2. Turuncu-pembe-kırmızı uyumunu çok çok seviyorum, hatta bu renklerde bir çanta yapma planım var uzun zamandır.
    Bahar geldi nihayet hiç gitmesin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kombinde pembe yok kız :)))
      turuncu mor yeşil hehhe renklerle oynayınca tam belli olmuyor haklısın
      yap bakalım aştın artık kendini zaten
      öperim kuzummm...

      Sil
  3. ohh kahveler içilmiş, fallar bakılmış. keşke bende İzmir'de yaşasaydım:(((
    Oğlunda çok yakışıklı yaaaa. maşallah;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle vallaa çaktırma :)))
      çok teşekkür ederm tatlım oğlum adına...
      öperim

      Sil
  4. canimmmmmmmm cok özledim izmiri yaaaaaaa :(( ins en kisa zamanda yine ordayim.Vee oglusunu cok seviyorum cok tatli ilerde cok kalp yakacak :))) sende renkli olmussun canim ilk bahar icin acilisi yapmissin :)) ins artik havalar biran önce dahada iyi olurBu arada sen niye öyle cok karardin kizzz :)) hayirdir

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa senin İzmir'le ilişiğin var mı bitanemm
      keşke gelsen yaa, süper olur
      çok mu kararmışım valla bişiy yapmadım bebeğim
      2 saat güneşte egenin peşinden koşmamı saymassak :)
      öperimm <3

      Sil
  5. o Egeyi yerimmmmmmm!! Allah bağışlasın bitanemmm.. Allah nazarlardan saklasın.. hepiniz çok güzelsinizz!!
    Sevgiler..

    sedindunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir gün olmuş, imrendim.

    YanıtlaSil
  7. yırtık pantolonuyla kasketini yeriimm yaaaa karizma çocuk :D hıııı bu arada size gelince hanımlar siz çokk oluyorsunuzz ya:D buluşmaya gelmek istiyorum inşallah nasip olursa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynur'cım inşallah bir tarih kararlaştırıcaz zaten
      organize olup İzmir'li bloggerlar olarak buluşalım
      çok teşekkürler

      Sil
  8. Bu minik yakışıklının kendine ait birr moda blogu olsun bence :p o derece başarılı kendisi o şapka ve ceket nedir, hele içine giydiği skull tshirt'e bayıldım :))) zeys'ciğimi de görmek çok mutlu etti beni, orange etek ve pembiş kazak çok yakışmış tatlım uzun zamandır ayrı kaldık özlemişim çok blogunu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhahhaha öyle mi diyorsun tatlım :)
      Her seferinde benden rol çalıyor o zaten hehheh
      evet yaa bende uğramıyor işler çok yoğun herhalde diye üzülüyorum
      umarım herşey yolundadır tatlım
      öperim her zaman geelll...

      Sil
  9. İZLOMMMM SENDE EGEDE İNANILMAZ GÜZELSİNİZZ CANIMMM BENİDE ÇAĞISAYDIN FAL BAKARDIM SİZEEE :D BELLİKİ ÇOK GÜZEL BİR GÜN OLMUŞŞŞ HEP BÖYLE GÜZEL GEÇSİN VAKTİNİZ İNŞŞ. AMA O EGEYİ ELİME GEÇİRMİYİM BENN BAKK YEMİNLEE HER YERİNİ ISIRIRIMMMMM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ye sevdaam ye bunu, vallahi öyle oldu ama ben baktırmadım fal filan
      biliyorsun ya ben tırsarım biraz öyle şeylerden hhehhe
      canımsın cansın kuzuummmm
      öperim <3

      Sil
  10. Ben geliyorummm İzleeemm. Gelicem yani inşallaahhhh:)) Bu canlı renkler inanılmaz güzel olmuş canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamammmmm süpersin papişçim
      çok yakın zamanda bir bluşma ayarlayalım
      yakın zamanda bi adana mersine gitme planımız var da bi gidip geleyim ayarlayalım
      büyük çaplı bir organizasyon

      öperim

      Sil
  11. İzlemcim bir gün belirleyince yayınlayın lütfennn bende gelmek isterim zamanı da uyarsa, harika olur. Fotoğraflar insanı acayip özendiriyorr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim, yapıcaz yapıcaz, bekleriz
      mutlaka haber vericem sana
      öperim

      Sil
  12. aahahah egenin cami avlusundaki pozları aynı sezercik aslan parçası maşallah.Ne küçük adamsın sen be kaketinden çeker yerim ben seniiii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız cami avlusu değil orası
      İzmir konak meydanı saat kulesi :)
      Birgün gelirseniz gezdiririm sizi bitanem
      çok teşekkürler
      öperim

      Sil
  13. yaaaaaaaaaaaaa o Ege bizden iyi poz verir hale geldi çok şeker yencek :) Kıyamam maşallah ona :) Ben ama çalışmaya başladığıma çoook pişman oluyorum artık :( Ölecem kıskançlıktan:(

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen çalışmaya başladın bizim gezmeler çoğaldu kuşum yaa
      neyse sen işinde huzurlu olda birgün buluşuruz yine
      öperim

      Sil
  14. Egemin poz verme çabasımı hani nerdeee:))) benim yakışıklım yırtık kotu kasketi ve elleri havada haliyle hiççç uğraş içinde görünmüyor:))) doğal haliyle yeterli zaten:)sanada her renk yakışıyor canımm. bu yaz bende rengarenk olmak istiyorum inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhahahhah
      ayy sen ondaki cilveleri bir görsen şaşırır kalırsın :))
      çok teşekkür ederim balımm
      öperim

      Sil
  15. Ege'nin pozlarda yıkılıyor yani :) Renkli renkli çok hoşsun. Bayılıyorum sizin buluşmalarınıza ben ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya çok teşekkürler
      bizde çok sevdik birbirimizi belli bir süre geçince özleşiyoruz :))

      öperim <3

      Sil
  16. canim bu postun gözümden kacmis .. Istanbuldaydim herhalde .. cok güzel resimler, cok icten !

    Ege yine 10 Numara :D


    öptüm cok & iyi haftalar tatlim

    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yaa ne güzel vakit geçirmişsiniz İstanbulda bayıldım resimlere
      çok güzelsin herzamanki gibi
      yüzün hep gülsün meleğim

      öperim

      Sil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...