darkolivee@gmail.com

21 Ocak 2012 Cumartesi

Diş Perisi/ Akrep Kralı hiç böyle görmediniz :)) vol:10



Hi Everyone!
movie recommendation
The Tooth Fairy
A bad deed on the part of a tough minor-league hockey player results in an unusual sentence: He must serve one week as a real-life tooth fairy.

Director: 

Michael Lembeck

Writers: 

Lowell Ganz (screenplay)Babaloo Mandel(screenplay)and 4 more credits »


Herkese merhaba!!!
Film önerilerimin hoşunuza gittiğini biliyorum, yorumlarınız ve mailleriniz için çok teşekkür ederim, soğuk kış günlerinde en güzeli patlamış mısırlı film keyfi :)
(Herkes tavsiye ettiği filmi postlasa ne güzel olurdu :)  )

Geçenlerde ne izlesek ne izlesek diye bakınırken bu filme denk geldik, tatilde çocuklarınızla izleyebileceğiniz çok güzel bir film, zaten türünde fantastik yazıyor, bu sayede çocuklarınıza bol bol açıklama yapıyorsunuz benden söylemesi :))
imdb den çok düşük bir puan almış ama ben beğendim :)
Hayal kurmanın güzel birşey olduğunu eğlenceli bir şekilde anlatan bir film...


Diş Perisi / Tooth Fairy 2010 ABD,Kanada
IMDB Puanı: 4.7/10
Tür: Fantastik, Komedi, Aile
Yönetmen: Michael Lembeck
Müzik: George S. Clinton
Süre:1 saat 41 dk
Oyuncular: Dwayne Johnson, Ashley Judd,
Julie Andrews, Billy Crystal, Brandon T. Jackson
Derek (Dwayne Johnson), hokey oyunculuğu zamanlarında sürekli hayal kırıkları yaşamış ve artık emeklilik zamanı gelmiş olan bir adamdır. İki çocuğu olan Carly ile güzel bir ilişki yaşayan Derek, Carly’nin çocuklarına kendini kabul ettirmeye çalışırken yaptığı hatalar, cezalandırılmasına neden olur.. Cezası ise bir çift kanatla 2 hafta süre geçirmektir…





     Heyy maşallahhhh :))





ps: Şu na itibari ile 250 takipçim var :) çok teşekkürler herkese...

Sevgiler 
Darkolivee

7 yorum:

  1. haklisin,keyifli bir film,bir sürü ic karartici filmden cok daha iyi hemde..Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  2. En yakin zamanda izlicem canim benm cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  3. bak 251 olmus bile :))
    yorumun icin tesekkür ettim .. sevgilerimle <3

    YanıtlaSil
  4. merak ediyodum ama basit gibi gelmişti şimdi izlicem :)

    YanıtlaSil
  5. izleyin bakalım kızlar, ama çocuk filmi olduğunu söylemiştim, sonra gelip bana çemkirmeyin haa :))

    öptüm...

    YanıtlaSil
  6. Dwayne Johnson'ı diş perisi olarak görmek ilginç olsa da bu filmi ben de merak ettim çok tatlım :) öneri için de eğlenceli olmasa da çok etkileyici bir film olarak das leben der anderen'ı tavsite edebilirm canım :) benim top 10 listemde ilk sıralardadır ;)

    YanıtlaSil
  7. AMA AMA DİŞ PERİSİNİ BİZE GÖNDERSENİZ OLMAZ MI :)))) KESINLIKLE IZLEMELIYIM:))BELKI IKNA EDERIM:))

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...