darkolivee@gmail.com

11 Temmuz 2011 Pazartesi

hasır çantalar...

hasır çanlatalara takmış durumdayım bu ara :))
çok hoşuma gidiyor cıvıl cıvıl...
içime sinen bişiy denk gelir inşallah...

işte favorim bikaç model...















insanın direk tatile gidesi geliyor yaa :))
çok güzeller, benim içlerinde en beğendiklerim ilk baştaki, ondan sonraki ondan sonraki ondan sonrakiiiiiiiiii..............................


sizin favoriniz hangisi???


yorum yapmak için -url- yi seçip isminizi yazın ve yorumunuzu bırakın hanımlar...

7 yorum:

  1. En baştaki ve sondan 3.nün sol tarafındaki..direk favorim oldular, görür görmez vuruldum :))

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok hoş yaa,
    yarında hasır şapka postu yaparız :))
    annemden kalma evde vardı, annem ne olcak artık bu diye atmıştı, ahh ahhhhhh :(

    süslemeside zevkli olur bunları :)

    YanıtlaSil
  3. Hele ki şapkaları müthiş olur, onları süslemesi daha zevkli :)

    YanıtlaSil
  4. Ben ilkini çok beğendim, çok değişik.

    teşekkür ederim güzel sözlerin için.
    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. hasır çantalarımı modası geçti diye kızkardeşlerime ona buna dağıttım....hepsi güzel bunların ..benimkilerde güzeldi keşke vermeseydim:(( aslında hiçbişeyini vermicem kimseye gün geliyor gene moda oluyor yahu:))

    YanıtlaSil
  6. :))
    evet harika duruyorlar...
    bende edinicem bi tane, yıllar sonra doğmamış olan kızıma veririm :)))

    YanıtlaSil
  7. yazı anımsatıyorlar. çanta tutkunu olarak birçoğunu beğendim :))

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...