darkolivee@gmail.com

23 Eylül 2014 Salı

İzledim: Table 21 (hint filmi)


Herkese Selam
Güzel filmler paylaşılmalı değil mi?
Şimdi önereceğim filmi kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum, zira seyrettiğinize asla pişman olmayacaksınız hatta hayatla ilgili bir sürü ders çıkarmanıza bile vesile olabilir...


imdb puanı 7.1 


Orta halli bir yaşamları olan Vivaan (Rajeev Khandelwal) ve eşi Siya Agasthi (Tena Desae) aslında kendi ekonomik güçleriyle karşılayamayacakları, her şey dahil bir tatil kazanırlar. Tatil, Fiji adasında, rüya gibi bir tatil köyündedir. Tatillerini çok güzel bir şekilde geçirirken bir davet ve gittikleri yerde bir teklif alırlar. Bir oyun oynayacaklardır ve sonucunda hayal bile edemeyecekleri bir paraya sahip olacaklardr. Oyun basit gibi göünmektedir



Hint filmleri genel olarak danslar müziklerle süslenir, filmden koparsınız, duyguyu alamassınız vs. bu filmin en başında var sadece, sonra yok, korkmayın :)


Filmin son 15 dakikasını daha da dikkatli izleyin, çok fazla açıklama yapmıyorum, izlemenizin bir anlamı kalmaz yoksa, biraz dram, biraz gerilim, ama insanı bunaltmıyor (çünkü ben korku gerilim filmlerini seyretmekten hiç hoşlanmıyorum ) :) sonunda çıkarılacak ders çok büyük, çocuklarımızla konuşurken iki düşünüo bir konuşmamız  gerekiyor, baskı ve korkunun dozunu kaçırırsak geri dönülmez sonuçlar doğurabilir, ne demek istediğimi filmi izledikten sonra anlayacaksınız :)


önemli not: izledikten sonra mutlaka yorumlarınızı bekliyorum..

İyi Seyirler Diliyorum
Sevgiler
Darkolive

2 yorum:

  1. :) normalde hint filmlerini sevmem ama merak ettim sen beğendiğine göre güzeldir :)

    YanıtlaSil
  2. Offfff çok merak ettim :)

    YanıtlaSil

google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.

yorum için teşekkürler...

Thank you for your comments...